Ga naar inhoud

Wel of geen tepellift van 1 tepel


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Ik heb mijn foto's in de galerij gezet en ben erg benieuwd naar jullie mening. Ik heb 2 albums, 1 van hoe het nu is en 1 van hoe mijn borsten een stuk groter waren tijdens mijn zwangerschap.

Ik denk erover om mijn (op de foto) linkertepel (voor mij rechts) te laten liften tijdens mijn borstvergroting over 13 nachtjes. Ik hoop dat de pc daarmee mijn tepels op ongeveer dezelfde hoogte kan krijgen.

Wat denken jullie? Zouden jullie dit doen of moet ik mij er niet aan storen dat mijn borsten een beetje ongelijk zijn. Ik weet wel dat eigenlijk geen enkel paar borsten helemaal gelijk is, maar iets minder opvallend zou van mij wel mogen.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Andrea,

Heb je foto's gezien en het viel me in eerste instantie niet eens op! Pas dat ik deze topic las ging ik nog even terug kijken en inderdaad wel iets verschil... Ik zou advies vragen aan je pc... Miscchien kan hij het oplossen met je protheses? ( de een iets meer vullen als de ander? Kep geen idee!)

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Als ik eerlijk mag zijn zou ik het wel doen. Als het alleen met een litteken rond het tepelhof kan. Want dat litteken zie je dus echt later niet meer! En als ik heel eerlijk mag zijn zou ik mijn tepels dan gelijk wat laten verkleinen, vind ze namelijk nogal groot. Ik heb altijd zo iets, als ze dan toch bezig zijn, dan gelijk helemaal toppie laten maken. Maar misschien vind jijzelf je tepels helemaal niet te groot, kan ook natuurlijk.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn eigenlijk dat jullie het verschil niet zo zien. Soms vind ik het heel erg en af en toe zie ik het zelf ook bijna niet. Ik heb me er eigenlijk nog nooit aan gestoord, maar nu ga je denken over mooie borsten en dan ga je ineens kritisch kijken :D Ik besprak het zojuist met mijn man en hij heeft in onze 6 jaar samen ook nog nooit gezien dat ze ongelijk zijn.

@Ingrid, ik ga mijn tepels niet laten verkleinen, ik vind ze niet te groot. Ik heb lang borstvoeding gegeven en dat kan je ook wel zien denk ik dan, maar ik vind het niet storend. Mijn borsten hebben ook heel veel striae die je altijd zal blijven zien, dus in dat opzicht zullen ze nooit perfect worden.

@mii, ik ben ook heel benieuwd hoor, ik ga jullie zeker op de hoogte houden en uiteraard ook foto's plaatsen van het resultaat!

Ik weet niet of het op valt te lossen met de protheses? Ik denk het niet echt, want de pc heeft ook de tepellift genoemd, maar dan voor allebei en dat wil ik niet, want ik vind die andere kant op goede hoogte hangen zeg maar;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey andrea

Ik vind het zelf ook heel erg meevallen hoor!

En als je mannetje ook zegt dat het hem niet eens in opgevallen hihi zou ik het gewoon niet doen!

Geen enkele boob is gelijk en als je je er niet aan stoort lekker zo laten :136:

Maar als het je wel stoort zou ik het aan beide kanten doen.. vaak zie je dan toch wat verschil als je het aan de ene kant wel doet en aan de andere kant niet..

Succes! en ben heel benieuwd, wat ga je krijgen en hoeveel cc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marisjuh,

Ik krijg 350-400 cc ronde protheses, waarschijnlijk medium profile. Maar de pc gaat tijdens de operatie kijken welke het mooiste vallen dus dan pas bepaald hij welke protheses geplaatst worden.

Nog 12 nachtjes slapen :D

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je foto's ook bekeken, en moet zeggen dat het verschil me niet eens opviel. Ik zou er niets aan laten doen, ik denk dat je achteraf spijt krijgt van nog een litteken extra en dan is het nog de vraag, of je tepels dan wel gelijk staan??

Heel veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Andrea,

Als je er eigenlijk niet zo mee zit dan moet je het niet doen. Ik ken t wel hoor, dat je op een gegeven moment echt op ieder detail gaat letten, vallen er dingen op die je vroeger niet eens had gezien! Als je evt. toch nog overweegt om t wel te doen dan zou je kunnen vragen om het implantaat dan ook via de tepel te laten plaatsen, dan heb je onder geen litteken. T is maar een suggestie hoor. Maar voor een evt. litteken rond de tepel moet je niet bang zijn, want die zie je bij mij dus echt bijna niet meer, of je moet er echt met je neus helemaal boven gaan hangen. Mijn vriendin heeft haar bv ook via de tepel laten doen en daar zie je ook niks meer van. Ff overleggen anders nog met je pc. Het blijft allemaal superspannend he.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ze niet laten liften, in real life zie je het idd niet eens goed waarschijnlijk. Ik heb hetzelfde verschil, maar heb het zelf nooit eerder gezien tot ik foto's ging maken. Wel ga ik tijdens het consult vragen of het mogelijk is iets te doen met 2 verschillende maten protheses, als blijkt dat dit geen oplossing is dan doe ik er verder niets mee. Ik wil ook de littekens zo minimaal laten.

Ook vind ik ze niet te groot trouwens ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks meiden,

Bedankt voor jullie reacties! Je gaat inderdaad op ieder detail letten en wil het dan op slot zo perfect mogelijk hebben, terwijl ik in het begin alleen maar een beetje opvulling wilde van mijn lege borsten. Dus ik laat de tepellift lekker varen denk ik. Ik vraag nog wel aan de pc of er iets te doen valt met 2 verschillende protheses, maar als dat niet kan dan laat ik het denk ik zo. Ik ben blij dat de meeste van jullie het verschil niet hebben gezien:D

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi andrea,

ik heb ook even je foto's bekeken. je ene tepel wijst inderdaad naar beneneden en de andere niet. ik zou toch met je pc overleggen, wat het eindresultaat zou zijn na je vergroting.

blijf je het verschil duidelijk zien, dan zou ik toch kiezen voor een tepellift.

ik ben bang dat je je anders aan het verschil gaat irriteren.

er zijn veel dames hier op het forum die ze na hun bv zich irriteren aan het verschil in hun borsten.

en zoals ingrid zegt, van het litteken zie je na een jaar bijna niks meer.

succes in ieder geval :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.