Ga naar inhoud

Mindy: 30 juni 2011: Dk Fransisco:kliniek CVM Virgen de la caridad in Cartagena


Aanbevolen berichten

Hm ik kom niet zo veel buiten. Blijf tussen 11 en 17 lekker binnen met de airco op 25. s avonds lekker buiten op het terras wat lezen en genieten van een fris briesje, voetjes in het zwembad. Idyllisch genoeg? hihi

Het enige nadeel is dat ik s nachts niet zo goed slaap maar dat haal ik overdag wel in voor de tv met een filmpje. Dat zal wel beter worden als die drains eruit zijn.

Morgen ga ik een andere sportbh kopen want ik denk dat die net wat te hoog onder mijn oksels komt en ik daardoor zo n last heb van die enge naalden. Verder alles goed. En het niet goed slapen komt mede door de bewegingsbeperking. Ik ben al zo n wroeter.

groetjes aan iedereen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed te horen, als de drains eruit zijn dan heb je het ergste gehad en kan je lekker gaan genieten :141: .

Zelf heb ik gisteren voor het eerst gedoucht, heerlijk, straks weer even :126: .

Sterkte verder en geniet (voor zover je kan) maar heerlijk daar in Spanje!!!

xx Tan :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

5 dagen na de bv en pft. ik lijk wel 10 (!!!) maanden zwanger zoooon strakke buik. heb uitslag (van antibiotica??) en mijn borsten staan op springen. zijn niet echt gevoelig ook.

HEEEEEEELP

ook uit mijn drains komt nog steeds vocht vocht vocht vocht vocht

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey,

Ben even een tijdje niet op t forum geweest maar lees net je topic.

Blij te horen dat je hechtingen eruit zijn, alles verder goed?

Las dat je wel even last had gehad met dikke buik en gespannen borsten etc.

Denk dat we dat allemaal op zekere hoogte wel hebben, bah!

Ben zelf nu ruim 3 weken PO maar gaat gelukkig allemaal prima.

500cc erin maar past goed bij me, was eerst bang dat t te veel zou zijn, hihi!!

Wilde je eerst even een berichtje sturen, ga zo even kijken naar je foto's...

Geniet ervan...

xx Tanja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mindy.

Ik lees juist je topic hier.

Ik vind het fijn dat je niet te veel pijn hebt.

en leuk dat alles goed verlopen is;

Wat wij nog leuker gaan vinden is de zon als er daar te veel is in Spanje STUUUUUUR ZE AUB op naar ons. Hier is er te kort aan zon.

(grapje)

Veel liefs pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel fijn dat alles super is gegaan!! Super hoe je de pijn trotseert! Ik ben woensdag geholpen maar heb nog steeds veel pijn!

Goed te horen dat het ook ietsje anders kan zijn! Hopelijk gaat drains eruit halen goed en heb je nog minder last en kan het genieten beginnen!

xP

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

gisteren was het laatste korstje los. verwijderd en stukje paarse draad kwam mee.

nu is er een gaatje. ong 1.5 mm

ik zie nog draad zitten en ik zie die ook lopen langs mijn tepel. so far so good. voelt bij 2 tepels gelijk.

nu ineens gisterenavond au au . precies zenwu die steekt. vgl met tandpijn. telkens mijn tiet beweegt dus telkens ik beweeg dus. armen geen probleem.

het ijkt wel te branden, te pieken, en te duwen allemaal in eens

pijnstiller helpt niet

dok in verlof

doet dus NIET pijn aan litteken maar boven tepel en naar oksel toe. wie o wie herkent dit

heeft het een nu met het andere te maken..ik weet het niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het soms na meer dan 1 jaar nog, maar niet vaak hoor!

Echt een pijnscheut vanaf tepel tot oksel begrijp wat je bedoelt ^_^

Word echt minder geloof me maar het is nu volop aan het herstellen, als je het niet vertrouwt net wat femmy zegt gewoon even je pc bellen ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.