Ga naar inhoud

Mindy: 30 juni 2011: Dk Fransisco:kliniek CVM Virgen de la caridad in Cartagena


Aanbevolen berichten

Overmorgen 30 juni werp ik mij voor de Spaanse doktersleeuwen ivm de langverwachte borstvergroting. 3 opinies gehaald en dan eindelijk een keuze gemaakt. Het eerste centrum was een verijdeld schoonheidssalon met veel praatjes. De dokter daar aanwezig kon mij geen vertrouwen schenken. De 2de afspraak was in een ziekenhuis gewoon op de afdeling chirurgie en veel professioneler. De derde afspraak was ook toppie maar iets te ver. Nu ga ik anderhalf uur rijden.

Waarom ga ik niet naar mijn thuisland? Om de simpele reden dat ik hier al veel te lang woon, ik hier verzekerd ben, Er 2 reizen (minstens) per vliegtuig aan vasthangen en ik daar allemaal geen zin in heb. Het is volop zomer hier met 40+ graden maar dat deert me niet. Ik heb er een heel goed oog in en vind het allemaal superspannend. Het lijkt wel of sinterklaas op bezoek komt overmorgen.

Pijn is relatief dus dat zien we dan ook wel

Wat ik hier vaak lees: quote: 'voor de spier dus toppie' wat is dan het verschl met achter de spier? Als ik Spaanse sites lees is het allemaal achter de spier dat de plak zwaait, nu de laatste week als alles vastligt eigenijk, kom ik op wat Nederlandse sites terecht en lees ik vooral VOOR de spier.

groetjes en suerte voor allen!

btw. ik ben 31, 1 kid. Heb nooit grote borsten gehad en toch wel een stevig (geen dik gewoon stevig) lijf. Na de zwangerschap had ik zoooooo n mooie borsten maar toen de 30 kilogram overlast (uhu, wat veel aangekomen dus tijdens het zwangeren) weg waren waren mijn borsten ook verdwenen. Uitgezakt en samengedrukt onderaan. Volgens mijn persoonlijke prognose zouden ze binnen 10 jaar de navel raken. " zakjes. Sorry voor de plastische omschrijving maar ik probeer altijd mezelf zoveel mogelijk te relativeren. Best gezond is dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Mindy

WELKOM :)

Wat spannend zeg,je bv,daar heb je vast al lang naar uit gekeken natuurlijk,en begrijpelijk!

waarom je op Spaanse site,s veel achter de spier leest,en hier wat vaker voor de spier(of achter,of dual plane) dat is gewoon de keus die die arts/kliniek gemaakt heeft,hun vinden dat dat hun beste werkmethode is.

Welke kliniek word je trouwens geopereerd? dan kan ik die erbij vermelden in je topictitel :6:

Sucses met aftellen tot overmorgen en ben benieuwd naar je verslagje na je operatie....

greetzz moontje

P.S. veel leesplezier op het forum toegewenst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de lieve reacties. Had ik niet verwacht omdat ik in het buitenland zit.

de chirurg is Doctor Fransisco de kliniek is cvm virgen de la caridad in Cartagena.

de prothesen zullen anatomisch zijn en cc tussen 300 en 400 dat zal hij dan bepalen zei hij.....

ik schrijf straks nog wat bij :D

groetjes!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo !

Welkom hier..

Spannend zeg!!

Hihi tuurlijk zijn we lief voor jou ook al zit je in het buitenland !

Gekkie :D

Maar wel goed dat je er goed overna hebt gedacht toen je besloot het in spanje te doen!

naja je woont er dus je kent het allemaal behoorlijk goed!

welke cupmaat wil je uitkomen?

die 400 cc gaat je vast heel erg mooi staan!!

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie avond iedereen.

Ik ben best heel zenuwachtig aan het worden vooral als ik bedenk dat ik niet veel zal kunnen doen . zo n zenwupees en altijd in de weer vrouw zoals ik... au!

mijn omtrek is nu 87 cm en hij wil er 100-105 cm van maken. super super spannend!

hou jullie op de hoogte van mijn laatste borstloze woensdag OOIT!

lieeeeeeeeeeeeefs uit Spanje

Link naar reactie
Delen op andere sites

O ja, om nog even op een vraag te antwoorden: ik word er verwacht om 10.30 en kan tegen 20.00 u terug naar huis. Namiddag heet dat hier nog :-)

Superblij dat ik in mijn eigen bedje zal kunnen slapen. nergens zo goed als thuis :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Mindy,heb meteen ff je topic titel aangepast :6:

jeetje,nu word het echt spannend he meid,en ik snap dat je zenuwwachtig bent joh,maar zijn wel leuke zenuwen he,poehee!

ik ga haast zeker weten dat als je van omtrek 87 naar 100-105 gaat,je een flinke boezem gaat krijgen,hihi en het beloofd zeker ene groot verschil dan.

een mooi tijdstip heb je eer je verwacht word,krijg je algehele narcose of een roes?

greetzz moontje

p.s hoop dat je nog ene beetje kan slapen,sucses

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie middag!

Wat een lange dag gisteren. om 10.10 aangekomen. uitgekleed, pre operatieve toestanden, grote tekeningen op mijn kleine borsten en zelf op de operatietafel gekropen. Wakker geworden met strak verband en dat zit er nu nog steeds rond. Ook 2 lange drains die aan een soort accordeon hangen, dit nog tot donderdag. morgen mag het verband eraf en zien we het resultaat. Wat moeite met ademen en niet veel kracht maar de pijn valt reuzemee. ik neem dan ook stipt de pijnstillers. Liggen is lastig, maar ik wissel af. hangen liggen staan en rondwandelen. Ik lijk wel meer last te hebben van die drains maar dat is maar een weekje tandjes bijten.

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier loop ik dan met mijn accordeonnetjes. Manlief heeft 2 van die heuptasjes gekocht zodat ik toch niet steeds die dingen overal in mijn handen moet meesleuren. Ik trippel tussen sofa bed en keuken. alles maximum een uur wegens stijve spieren. pom pom

de cc? nou ik vroeg het gisteren ochtend en ik kreeg hetzelfde antwoord: dat zien we. max 400. En daarna ben ik het vergeten. Volgende donderdag consult en dan vraag ik het zeker! Ik weet 1 ding en dat zijn dat ze achter de spier geplaatst werden iets meer naar boven omdat ze echt wel superuitgezakt waren.

Straks sportbh kopen en morgen mag manlief het verband eraf halen. Dus alweer spannend. Ik kan wel niet veel eten. mijn maag zit meteen vol door het knellende verband.

groetjes!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

slim hoor die tasjes, is toch beter als tillen he.

en 92 cm met verband klinkt niet klein hoor, het verband duwt het toch wat plat he.

ben benieuwd hoe je het vindt als het verband eraf is.

plaats je een foto??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mindy,

Gefeliciteerd met je nieuwe :1big_boobs:

Zie dat je niet zoveel pijn hebt, beter, alleen de drains zijn vervelend maar je moet het weer zo zien, jou wondvocht is zo weg, bij mij duurt dat weer langer :wacko: .

Wel fijn te horen dat het goed met je gaat, ben benieuwd hoe ze zijn bij je.....

Sterkte met je herstel!!

xx Tan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de banden erafgehaald. SUPER. ik ben zo tevreden. een heel goed gevulde 80c (maat sportbh). (ik heb een heel erg brede borst)en ik lijk terug 18 jaar. enkel de drains blijven wat vervelend maar dat is maar nog tot donderdag. Ik kijk er al naar uit terug te sporten, aan het strand te liggen, enz enz. Man lief is ook heel tervreden. Verder heb ik echt nergens last van. Geen huid die pijn doet, geen getrek, niets nada last. voel me superwour! hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteeeerd met je nieuwe boobs!! :1bouncingboobs:

Hihi wat gek dat ze je niet verteld hebben hoeveel cc je hebt gekregen!

Zou er toch wel benieuwd naar zijn!!

Fijn zeg dat je nergens last van hebt, hopelijk blijft het zo!

Ik zou me nu nog niet teveel vastpinnen op de maat, ze moeten nog helemaal zakken en vormen he!!

Het word vast erg mooi :)

Wens je een heel fijn herstel toe!!

P.s wat voor weer is het nu in Spanje? :P

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

de foto's komen morgen of overmorgen. Er zit nogalwat stift op en ik durf niet goed te wrijven.

de cc....zou maximum 400 geweest zijn maar inderdaad ik heb het niet meer gevraagd dus donderdag zeker doen.

ik plaats wel al een VOOR foto. dan kan ik jullie super nieuwsgierig maken hihi :D

Zweten dat mijn man deed toen hij het verband er aan het afhalen was. Zo cute en ik had schrik dat ze gingen floep zeggen en naar beneden gingen tuimelelen. Wat een klucht.

Nu even de voor foto plaatsen. Ik denk bij gallerij?

groetjes allemaal lieverdjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi doe maar rustig aan hoor met de foto's!

We lopen niet weg hier !! :D

Ben al wel vast benieuwd naar je voor foto dus daar ga ik zo wel ff bij spieken!!

Hihi ja gek he om dan ineens je verband of bh uit te doen, ik vond dat ook zo eng in het begin!

Leek net of ze dan eraf zouden vallen ofzo :P Je bent het natuurlijk niet gewend om boobies te hebben!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pamela1g

Gefeliciteerd met de nieuwe :1boobs: Wat goed dat herstel zo lekker gaat! Geen last van het warme weer??

Ben benieuwd naar dfe foto's dus ga zo even kijken!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.