Ga naar inhoud

Facebook


Aanbevolen berichten

Hey meiden,

Aangezien we elkaar 2 juli zien, zijn we niet meer zo lang anoniem!

Ik vind het wel leuk om jullie ook toe te voegen op facebook, wat vinden jullie hiervan?

Een aantal van jullie spreek ik al via msn en facebook.

Het is leuk om te weten, welk gezicht bij jullie namen hoort.

Jullie mogen mij iig wel toevoegen. Ik zet mn naam hier niet voluit neer, die stuur ik alleen

via pb, want een béétje privacy is wel fijn natuurlijk ;)

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ik ben er 2 juli dan wel niet bij.. Maar Facebook gebruik ik wel! Dus als jullie het gezellig vinden mogen jullie me toevoegen hoor! PB'tje uiteraard :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook facebook alleen kan ik 2 juli helaas niet mee.

Je mag me wel toevoegen hoor want met de volgende meeting wil ik wel mee! :)

Stuur maar een pbtje voor wie me op facebook wil ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 1 year later...

Borstenforum.com heeft ook een facebookpagina opgestart maar is nu nog leeg en saai, dus als jullie deze zouden willen "liken" ;)

Je naam komt dan NIET op de facebookpagina te staan, alleen het aantal 'vind ik leuks' wordt vermeld.

Het is dus niet zo, dat mensen die op de pagina komen kijken, direct zien wie de pagina leuk vind :35:

Wel komt er op je eigen tijdlijn te staan welke items je hebt geliked. Deze melding kun je simpelweg direct op je eigen tijdlijn verbergen of verwijderen, door het kruisje of pennetje rechtsboven de melding te gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja als je een pagina liked, krijgen je vrienden daar bericht van.

Daarom like ik het niet, anders had ik het al lang gedaan ;)

De meeste van mijn fb-vrienden weten niks van mijn operatie af en hoeven er van mij ook niets vanaf te weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.