Ga naar inhoud

Facebook


Aanbevolen berichten

Ik had het vinkje uitgeklikt, maar toch was het zichbaar. Direct aan iemand gevraagd die er wel van weet, ze zag niet alleen het aantal gelikte pagina's maar ook dat het om het borstenforum ging. Jammer! Een geheime groep is misschien een beter idee, dat is voor niemand zichtbaar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

KLinkt wel leuk! Ik vind het ook wel leuk om de fb van meiden hier van borstenforum te hebben.

Degene die het ook leuk vindt mag me altijd een pb sturen voor mijn fb :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmz... ik snap wat jullie bedoelen.

Bij mij kun je niet zien dat ik het heb geliked, maar ik heb ook uitgevinkt dat dit zichtbaar is voor vrienden.

Bij mij zie je uberhaupt niet wat ik leuk vind :17:

Heb er ook hoge hakken en corsetten, en grote cupmaten bijv bij staan en dan krijgen sommige mannelijke vrienden het idee van 1 of andere gigantische kinky sexnymf :45: Vandaar dat dit uit staat bij me.

Een geheime groep oprichten kan... maar dat moet het lid 'borstenforum.com' dit doen, en staat deze vriend alsnog zichtbaar in je vriendenlijst. :17:

*woopss helder moment* Tenzij het lid "borstenforum" je uitnodigd voor de groep, dan ben je direct lid van de groep... en dan hoef je geen vrienden van elkaar te zijn.

Dan zou je je naam via een pb hier door kunnen geven.. dan zoekt het lid 'bortsenforum' je op, en kan je uitnodigen voor de geheime groep.

Even brainstormen hoor :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ,

heel leuk, die facebook pagina, maar aangezien ik mijn boobjob ook in het geheim gedaan heb, kan ik die pagina ook niet "liken".

hoe snel je dit zelf weer verwijderd, toch zullen er altijd vrienden zijn die dit zien, dat je die pagina leuk vind.

ook niet aan mij besteed helaas.

Dus Piepke, efkes brainstormen nog, want ik denk dat als het anoniem kon en gekoppeld kon worden aan het forum en meer "likers" zouden komen...

ook moet het dan zo zijn dat je zelf eerst toestemming kunt geven, anders heb je straks van de nep-accounts hier die door kunnen breken tot je facebook pagina..

Succes....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
*woopss helder moment* Tenzij het lid "borstenforum" je uitnodigd voor de groep, dan ben je direct lid van de groep... en dan hoef je geen vrienden van elkaar te zijn.

Dan zou je je naam via een pb hier door kunnen geven.. dan zoekt het lid 'bortsenforum' je op, en kan je uitnodigen voor de geheime groep.

Even brainstormen hoor :P

Hey Piepke,

er zijn idd geheime groepen op FB, die niet vindbaar zijn voor anderen. Iemand moet je uitnodigen en als je daar lid van bent komt dat ook niet op je profielpagina of in het nieuwsoverzicht. Die groep moet dan wel op geheim staan. Je hebt bij groepen namelijk 3 opties; openbaar, beperkt en geheim.

Dit staat bij groepen bij geheim op fb omschreven...

363789136992445_576216837.png Geheim: Niet-leden kunnen deze groepen niet vinden in zoekbewerkingen en niets vinden over de groep, zoals de groepsnaam en de lijst met leden. De naam van de groep wordt niet weergegeven op de tijdlijnen van leden. Om lid te worden van een geheime groep, moet je worden toegevoegd door een lid van de groep.

Dit zou wel een optie zijn....

Al zouden dan ook weer mensen met een fake-account kunnen doordringen tot die groep... :22::22::26::23:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

als je zo denkt ben je nergens meer veilig.

een goed gedacht is aan te nemen dat ALLES wat je op het internet plaatst bereikbaar is. zo ook de beveiligde fotoalbums.

Langs de andere kant ben ik ook lid van een geheime groep ivm mijn eetstoornis en daar is niets van te vinden. je moest eerst vrienden worden met een dummy account met nietsvermoedende naam en zo werd je uit genodigt.

eventueel wil ik wel eens kijken of ik iets kan fixen, just say the word :) (Ik denk dan vooral aan Best_Boobie en/of Piepke)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.