Ga naar inhoud

Lieva: 11 juni 2009: Dr. Laban: Bergman Kliniek


Gast Lieva

Aanbevolen berichten

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Lieva!! Heel veel succes vandaag!!! gaat helemaal goed komen. Geniet ervan en laat je vooral lekker verwennen! Hopelijk voel je je top na de operatie en zien we snel een operatieverslagje van je!

Liefs, Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi Lieva,

Heel veel succes vandaag he.

voor je het weet heb je ze,en ben je de trotse bezitter van borsten,jippie.

toi toi toi,

liefs van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lieva,

Je eerste nacht met boobs zitten erop! Hopelijk is alles goed verlopen en dat je er al een beetje van genieten!

Groetjes, Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden,

Hier ben ik dan weer! Mijn eerste nacht zit er op en dus tijd voor een operatieverslagje.

Om 6.30 uur opgestaan en de laatste medicijnen ingenomen samen met een beschuitje met jam en thee. Daarna lekker gedoucht en mijn kinderen in bad gedaan.Oma en opa kwamen helpen met spullen inpakken en zijn daarna vertrokken. Kindjes uitgezwaaid en zelf rond het middaguur vertrokken naar Bilthoven.

We kwamen om 14.15 aan in Bilthoven en na de ontvangst werden we om 14.30 uur opgehaald om naar mijn kamer te gaan. Daar werden de laatste instructies gegeven over het verdere verloop van die dag. Blauwe operatiejurk aangetrokken, badslippers en badjas en muts en wachten op de PC. Wat kruipt de tijd als je hongerig, slap en zenuwachtig bent. Om 15.45 kwam de PC omvoor foto's te maken, af te tekenen en heb ik mijn wensen nog eens besproken. Samen zijn we naar de OK gelopen en heeft hij me echt gerust kunnen stellen. Daar kwam de anesthesist me ophalen en ging het heel erg snel, infuus geprikt, aangeloten op hartbewaking enz en lekker slapen.

Om 17.00 uur werd ik wakker op de recovery, had erg veel pijn en rillingen. Extra dekens gekregen, dit was opgebouwde spanning die er nu uitkwam! De verpleegkundige kwam naar me toe en vetelde dat de operatie goed was verlopen en dat ik 220cc had gekregen (de max die de Pc zou proberen, omdat meer niet zou gaan) en drains had!

Om 17.30 uur terug naar de kamer, waar mijn man ook op me wachtte. Erg veel pijn, erg suf. Zelfs het dekbed was me te zwaar. Een half beschuitje gegeten, maar werd misselijk, dus maar weer gestopt. De drains mochten er om 8.15 uit, ene kant ging goed, maar andere kant zat vast en was erg pijnlijk! Dus hebben ze me vervolgens even met rust gelaten om na een uur de BH aan te doen en me gereed te maken voor de terugreis. Deze viel me mee, wel pijnstilling ingenomen!

23.15 uur aankomst thuis, gelijk naar bed met hulp, want alles doet pijn en lijkt wel of ik 5 stenen op mijn borst heb liggen.

Vannacht om 3.15 wakker geworden en mijn man gevraagd of hij me even uit bed wilde helpen, stukje gelopen en paracetamol ingenomen. Daarna weer geslapen tot vanochtend. Na het ontbijt mocht ik met de andere pijnstilling beginnen...

Nu typ ik alles met links, omdat rechts nog niet gaat, dus gaat erg langzaam.

Zo, dit was mijn verslagje en nu lekker op naar de volgende fase: het herstel!

Liefs,

Lieva

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lieva!

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!

Rust maar lekker uit en laat je lekker verwennen, dit komt alleen maar ten goede aan het herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lieva!

Van harte gefeliciteerd met je borsten, hihi! Ben je er helemaal blij mee? De pijn is natuurlijk helemaal niet leuk maar gelukkig gaat dit ook heel snel weer over! Blijf lekker in bed hangen of op een ligbed in de tuin (van het weekend wordt het geloof ik mooi weer!) en laat je lekker verwennen. Doe rustig aan en geniet ervan!

Liefs, Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen!

Pff, wat een nacht zeg. Om 2 uur en half 5 wakker van de pijn in mijn rug. Weet niet meer hoe ik nog lekker kan liggen. Kan ook niet zelf rechtop komen, dus mijn man ook iedere keer wakker. Bed omhoog, bed omlaag, kussen erbij, kussen weg. Uiteindelijk om 5.45 uur maar uit bed gegaan. Nog steeds erg veel pijn...

Vanmiddag samen met mijn man douchen en kan ik het resultaat eens goed bekijken. Ik weet dat ze nog veel moeten veranderen, maar ben zo benieuwd. Zal ook proberen om foto's te maken.

Liefs.

Lieva

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd lieva!! het komt wel goed. heb je alleen paracetamol tegen de pijn? ik had ook naproxen en als dat nog nit genoeg was kon ik ook tramadol sliken. dat heb ik alleen in de eerste 2 dagen gebruikt.

meid succes en de pijn wordt zeker minder.

groetjesXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd! Hoe gaat het met je? Is de pijn al wat minder? Wat vind je van het resultaat voor zover je er al iets van kan zeggen? Ikheb geloof ik de hele week geroepen dat ik ze zo groot vond.... Hoor je me nu niet meer zeggen hoor!! Het is echt ongelooflijk hoe snel je went aan je nieuwe borsten!

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren nog een nabloeding gehad. Ik denk van de drain aan de linkerkant. 's avonds gedoucht, viel echt nog niet mee, maar was wel erg fijn. Alleen daarna heel erg moe.

Mijn man heeft me gisteren mee uit eten genomen. Het lopen viel nog erg tegen, dus toen we naar huis gingen niet meer langs het strand gelopen en heeft mijn man de auto gehaald om me op te halen. Daarna bij thuiskomst direct naar bed gegaan.

Vannacht weer een paar keer wakker geweest, al wordt de pijn met pijnstilling (en heb ook andere dan paracetamol) nu toch wel minder. Toch maar weer om 5.45 uur uit bed gekomen en alvast de foto's die we gisteren na het douchen gemaakt hebben even in mijn album te plaatsen. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Gisteren even gemeten en volgens de berekeningen op de sites zou ik op een B-cup uit komen...Dat is ook wat ik graag wou, dus dat zou mooi zijn, kan het alleen nog moeilijk inschatten zo. Mijn borsten moeten natuurlijk nog zoveel veranderen en zakken, we wachten maar af.

Liefs,

Lieva

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lieva,

Jij bent snel weer onder de mensen! Helemaal uit eten! Nou, hopelijk heb je ervan genoten en was het neit te zwaar voor je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lieva!

Wel rustig aan doen hoor, tis nog zo kort geleden. Maar wel lief van je man om je mee uit eten te nemen :123:

Ben erg benieuwd naar het resultaat, zou ik je ww mogen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Vandaag gedoucht en daarna andere BH aangetrokken, maar was toch wel blij om het harnas weer aan te hebben van de kliniek. Het geeft meer steun.

Slapen gaat al iets beter, maar vind het moeilijk om mijn kinderen niet te mogen tillen. Ben nu bij mijn ouders met de kids en wordt er lekker verwent!

Mijn borsten staan nu nog erg naar buiten toe vind ik. Ik weet dat dit goed komt hoor, maar weten jullie wanneer ik meer verandering zal zien?

Liefs,

Lieva

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lieva!

Mooie boobs hoor!

Bij de een kun je die verandering sneller zien dan bij de ander. Je moet iig die 6 weken door. En het totale plaatje kan 3 maanden duren.

Bij mij duurde het best heel lang voordat ze gingen zakken, terwijl dit bij anderen sneller ging. Als ze gaan zakken zie je je boobs ook echt veranderen en mooier (voller) worden.

Succes met herstellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zeggen dat je na 3 maanden het resultaat hebt bereikt. Ik vraag me alleen af of je borsten nog veel bijelkaar komen te staan. Ik heb daar zelf geen verandering in gezien. Wel dat ze iets meer gaan zakken/hangen...

Mag ik je ww ook. Kan ik zien wat je bedoelt en ik ben natuurlijk heel erg nieuwsgierig! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heb ik al eens ergens gelezen dat de afstand van je nieuwe boobs (ver of dicht bij elkaar) afhangt van de afstand van je eigen boobs.....

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.