Ga naar inhoud

Lieva: 11 juni 2009: Dr. Laban: Bergman Kliniek


Gast Lieva

Aanbevolen berichten

Vandaag veel last van rechterborst, Andere kant eigenlijk niet, herkennen jullie dit of weten jullie hoe dit kan?

Ik maak me een beetje zorgen toch wel.

Liefs,

Lieva

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Lieva :D

Ik heb zelf ook aan de ene borst iets meer last (steekjes en strak gevoel en zo) dan aan de andere kant. Bij mij is het de borst aan de kant waarmee ik het meeste doe: ben linkshandig en dus mn linkerborst is wat meer gevoelig zeg maar! Ik ben wel benieuwd naar je resultaat, dus zou ik je ww ook mogen?? :109:

Liefs, Trici

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lieva,

Jij bent inderdaad snel weer op de been zeg! Ik heb je foto's bekeken! ziet er mooi uit hoor! Wat een verschil he. Ik heb nog niet gelezen wat je er zelf van vindt en je man natuurlijk!! Hi, hi!

Wat Ik71schreef over de afstand heb ik ook gehoord en wat mij betreft klopt dat eigenlijk ook wel.

Gaat verder alles goed met je?

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Dat ik snel op de been ben lijkt meer dan het is hoor! Ik ben sinds zondag met mijn kids bij mijn ouders, zodat zij voor mij en de kids kunnen zorgen. Ik miste ze zo erg en kan er niets mee! Ik kan niet tillen, enz. Erg lastig vooral de jongste van net 1! Die deed pogingen vandaag om te lopen (6 stappen) en zou me nu erg handig lijken!

Vannacht voor het eerst zonder pijn een hele nacht geslapen en nu ook geen pijn meer in mijn rechterborst. Is inderdaad ook wel de kant waar ik het meeste mee schrijf, enz. Dus zal wel meest ontwikkelde borstspier zijn die tegenwerkt!

Ik ben erg trots en blij met het resultaat! Eindelijk me een keer vrouw te kunnen voelen en straks ook kleden zonder dat ik ergens naar moet kijken, omdat het niet kan. Het past qua verhoudingen ook helemaal bij me, super natuurlijk en precies zoals ik had aangegeven. Vind ook wel dat ze nu meer veranderen, huid is minder glanzend dan de eerste dagen. Zal in het weekend als ik thuis ben wel weer nieuwe foto's maken.

Mijn man vind ze ook erg mooi en is erg blij voor mij. Voor hem hoefde het niet, maar het was wel een steun dat hij er achter stond en het nu ook wel mooi vind zo.

Liefs,

Lieva

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lieva! :D

Zooo echt mooie boobies hoor!! Passen idd heel goed bij je bouw, zo te zien! Fijn ook, dat het precies is wat je wilde! Dat heb ik ook, en heb dat ook tegen mn pc gezegd afgelopen maandag ;)

Geniet er van, meid!!

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lieva,

Ik heb tot op de dag van vandaag meer last van links dan van rechts (ben trouwens rechts) en dat was ook al zo op dag 1.

Geen idee hoe dat komt, maar het zijn twee aparte helingsprocessen en tja de ene gaat sneller dan de ander.

Mag ook ik je ww? Ben zeeer nieuwsgierig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Weer even een update. De hechtingen beginnen te jeuken, ik hoop dat ze er morgen uit mogen!

Verder ben ik gisteren even mee geweest om boodschappen, maar wat viel dat tegen! Ik was echt moe en ben even op bed gaan liggen.

Zo voel ik me soms een hele piet, maar ben het dus nog echt niet.

Groetjes,

Lieva

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lieva!

Ik heb je foto's gezien en wat een verschil al he, met voor de operatie? Als ze straks helemaal op zijn plek zitten dan zal het vast helemaal supermooi zijn! Ik vind het wel jammer dat dit altijd even duurt en daar had ik me ook helemaal niet op voorbereid. Ik dacht dat je na de bv al gewoon perfecte borsten hebt maar dat ze helemaal moeten indalen enzo dat wist ik niet. Bij mij is nu de linker al redelijk op zn plek maar de rechter heeft er echt geen zin in.

Jeukende hechtingen wijst meestal erop dat ze aan het genezen zijn, ik had hier ook last van! Toen de knoopjes eruit gingen voelde het beter. Ook toen ik silliconenmatjes erop plakte voelde het meteen een stuk beter!

Rustig aan blijven doen hoor! Het is nog maar kort geleden!

Lukt het met snachts slapen? DAt is nog het vervelendste vind ik: niet op je buik mogen slapen!

Groetjes

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ben ik weer!

Vandaag op controle geweest en de knoopjes van de hechingen zijn er afgeknipt. De rest is blijven zitten, want dat zijn oplosbare hechtingen. Ik heb ze nu dus ook pas kunnen zien, omdat er een hechtpleister overheen zat die moest blijven zitten. Ziet er al goed uit, vind ik zelf.

Mijn borsten zijn nog erg hard, maar mijn PC zei dat dat allemaal nog goed komt, dat ze zachter worden, nog iets gaan zakken en dichter bij elkaar komen. Maar omdat het achter de spier is, mijn huid erg strak staat en dit voor mij het maximaal haalbare CC's waren duurt het misschien wat langer, maar hij vond ze er voor zo kort naar de operatie al heel goed uit zien!

Slapen gaat steeds makkelijker, maar inderdaad Merel, wat zal ik blij zijn alsl ik ook weer op mijn zij kan liggen!

Inderdaad Merel, herstel duurt langer dan ik had gehoopt, maar ik hoop dat het geduld dan ook wordt beloond!

Maandag ga ik weer werken, ben benieuwd, want mijn rechterkant is nog pijnlijk, maar goed, rustig aan doen en dat heb ik ook gemeld.

O ja, over een weekje begin ik ook met littekencreme van de kliniek, maar de hechtingen zitten er nog, dus kan nog niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren weer begonnen met werken. Dit viel wel een beetje tegen hoor! Vooral nog steeds veel pijn aan mijn rechterkant en mijn arm. De andere kant is niks aan de hand. Nou ja, rustig aan doen, dus. Autorijden was me ook een onderneming, schakelen!!!

Vanavond zal ik wel even een update doen van mijn foto's! Het ziet er wel erg goed uit, vind ik zelf!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Net even een nieuwe foto erop gezet! Littekentjes genezen wel netjes al, maar nog steeds veel pijn in mijn linkerarm en schouder. Herkent iemand dit?

Groetjes,

Lieva

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo het gaat alweer veel beter dan vorige week. Mijn arm doet geen pijn meer. Ik denk dat het spierpijn is geweest. Mijn rechterborst is nog steeds af en toe pijnlijk. Verder ziet het er echt heel mooi uit. Zal van de week weer eens foto's maken.

Afgelopen weekend op vakantie geweest voor een paar dagen. Heerlijk er even tussen uit. Wel rustig aan gedaan, maar het ging echt goed en we hadden schitterend weer. Dit had ik een week eerder niet kunnen denken dat het zo goed zou gaan, echt ongeloofeliijk, hoe snel het beter gaat!

Mijn borsten voelen nog steeds hard aan (een heeel klein beetje zachter) en zijn nog niet ingedaald, hoe lang duurde dit bij jullie? Ik weet dat het bij mij iets langer kan duren hoor, het stond echt heel erg strak zei de PC, maar ben heel erg benieuwd naar jullie ervaringen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Merel78

Hoi Lieva,

Zoals je mss wel weet duurt het bij mij ook lang hoor. De linker doet het al erg leuk maar die rechter blijft nog erg hoog zitten en ben nu bijna 6 weken po.

Wel fijn dat je weer bijna alles kunt doen toch? Heb je alweer nieuwe foto's gemaakt? ben benieuwd hoor! Voor welke cup ga jij trouwens? Weet je wat het eind resultaat ongeveer zal gaan zijn?

Groetjes maar weer!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.