Ga naar inhoud

Cindy : 28 juni 2011 : Dr. Verdonck : Welness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik volg al een tijdje de verschillende forums hier en moet zeggen dat ik er veel aan heb!

Vond het dus tijd worden om zelf ook maar een topic te openen :)

Op 28 juni a.s. staat mijn borstvergroting geplan bij Dr. Verdonck in de Welnesskliniek. Omdat ik zelf ver van de kliniek woon heb ik gekozen voor next-day-surgery.

Mijn consult staat gepland op 27 juni, operatie op 28 juni.

Op dit moment heb ik een A cup, en zou graag naar een volle C of een D cup gaan.

Zijn er nog meer mensen die door Dr. Verdonck geopereerd zijn? Verder is alle nuttige informatie en tips van harte welkom!

Veel liefs,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Cindy,

Ik heb zelf geen ervaring met Verdonck maar wel met de kliniek. Een 2tal jaar geleden ben ik op consult geweest daar. Alleen toen bij de "Beruchte" dr. Goerdin. Gelukkig had ik me al wat in gelezen hier op het forum en besloot ik direct het niet te doen. Ik vond verder de kliniek er mooi en hygienisch uitzien en het personeel was er erg aardig.

Nu ga ik (ook)28 juni terug naar de WK. Allen dan voor me consult bij dr. Visser en 7 juli word ik door haar geopereerd.

Ik ben erg benieuwd naar je ervaring en ga je topic zeker even volgen.

Groetjes Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Welkom hier !! :D

En gefeliciteerd met je datum!

Vind je dat niet een beetje eng? dat je de volgende dag al operatie hebt?

Wat nou als je je totaal niet op je gemak voelt ofzo?

Weet je al welke cupmaat je ongeveer wilt?

Voor jou is het nu ook al heel dichtbij!! :D

Veel succes :116:

@ Sanchez: jakkk bij dr.goerdin!! ben maar blij dat je daar niet bij bent gegaan!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Cindy,

Welkom op het forum! Spannend nog 8 dagen te gaan!! Ik krijg de 24e een boobjob in het WK. Ik wordt wel door een andere dokter geholpen.

Zelf woon ik ook ver van de kliniek dus heb daarom ook gekozen voor de next day surgery.

Ben je al zenuwachtig?

Xxx Jazzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Mii18 Haha ik wist niet eens dat ik bij hem op consult ging <_< Had al veel enge dingen gelezen voordat ik op consult dus ging echt de domste dingen vragen.

Het aantal cc bijvoorbeel dat ik kon hebben. Nou hij kwam met een aantal waarbij ik nu denk "2 Meloenen". Was ook snel weer weg daar.

Liefs Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cindy

ik ben 6/6 mijn nieuwe boobs gekregen van dokter Verdonck. Aardige man hoor en ben superblij met m'n resultaat na een 40tal minuutjes was ik van n kleine A met 280cc naar een mooie C-D gegaan ben nu 2 weken postoperatief.

Draag sinds vandaag wel n borstband maar vooral eigen schuld. Na 4 dagen kon ik tape nie meer verdragen en mocht ik hem verwijderen en na een week kan ik nie echt zeggen dat ik nog rustig aan doe waardoor m'n rechter implantaat mindersnel zakt... Oeps...

Dus rusten is wel een must ;)

woensdag zijn ook mijn uiteinde van de hechtingen verwijderd en mijn littekens zijn al mooi rechts bijna niet meer zichtbaar.

Dus je gaat GEEN spijt hebben van je keuze bij dokter Verdonck.

Vragen.... Shoot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Super leuk jullie reacties!

Ik heb ook van veel mensen op dit forum gelezen dat het personeel zeer vriendelijk is en de kliniek er netjes uit ziet, enerzijds vind ik het heel spannend dat next-day-surgery, maar door de vele positieve reacties op dit forum over de kliniek en chirurgen durf ik de gok toch te nemen. Misschien komen we elkaar nog tegen de 28e sanchez :)

De operatiedatum staat al enkele weken vast, en in het begin dacht ik goh het is nog zo ver weg! maar nu gaat het ineens wel heel hard, en vind het best wel spannend.

Ik verwacht een deze dagen bericht te krijgen van de welnesskliniek met het tijdstip waarop ik geopereerd word.

@ Jazzy: heb jij ook een eigen topic geopend? Zoja, dan zal ik die ook blijven volgen, ben ook erg benieuwd naar jouw ervaring.

Toch fijn he dat je op dit forum je ervaringen met elkaar kan delen, steeds kom ik weer dingen tegen waarvan ik denk goh dat is handig om te weten.

@ little angel: misschien een hele brutale vraag, maar heb jij misschien foto's van je borsten die ik zou mogen zien? :67: ben wel erg benieuwd namelijk.

Veel liefs,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verwacht eigenlijk dat ze de protheses bij mij achter de spier zullen plaatsen, maar dat krijg ik natuurlijk te horen wanneer ik mijn consult heb.

Waarom ik dat denk is omdat ik van mijzelf bijna helemaal geen weefsel heb, ik ben 1.61 lang en weeg zo'n 47 kilo. Wat ik hier op het forum gelezen heb is dat ze bij mensen met mijn postuur bijna altijd achter de spier plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Cindy,

Ja misschien komen we elkaar nog wel tegen. Ik moet om 11.40 pas op consult en denk dat je operatie dan al is geweest. Maar wie weet toch?!?!?

Ik ben echt heel benieuwd naar wat je gaat krijgen. Heb je al een beetje in de gallerij gekeken en vergeleken?? Hen je al een voorkeur qua cc?? Ik hoop dat ik rond de 300cc krijg en dan dual plane dus gedeeltelijk tussen de spieren.

Liefs Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames :)

Hier een beetje late reactie, maar ze zitten erop!

Afgelopen maandag om 16.20 had ik mijn consult bij Dr. Verdonck, helaas liep hij een beetje uit en werd ik pas om 5 uur geholpen.

Dr. Verdonck is een hele vriendelijke man die netjes de tijd voor mij nam. Na de verschillende pasprotheses onder mijn shirtje gepast te hebben, hebben we besloten om 330 CC achter de spier te plaatsen.

Na het consult zijn we nog even een hapje wezen eten in Genk, maar eigenlijk was het veel te warm om op een terras te vertoeven, dus zijn we daarna snel weer naar de hotelkamer gevlucht.

Die avond nog even lekker in bad geweest, en vroeg naar bed gegaan zodat ik de volgende ochtend lekker uitgerust zou zijn. Gelukkig vielen de zenuwen nogal mee, en heb ik lekker kunnen slapen.

De volgende ochtend nog even snel een beetje opgefrist en direct weer richting de kliniek waar ik om 08.40 uur verwacht werd. Eenmaal daar aangekomen moest ik nog heel eventjes in de wachtkamer wachten, maar al snel werd ik opgehaald door een dame die mij naar een soort zaaltje bracht en mij mijn bed wees. Nog even een soort gezondheidsvragenlijst ingevuld, medicatie ingenomen, foto's gemaakt van mijn borsten. Daarna kon ik direct mee naar de operatiekamer. Het heeft hooguit een half uur geduurd voordat ik op de OK lag, lekker snel dus! Vond het wel spannend hoor, heb nog nooit eerder een operatie ondergaan, en dan ziet zo'n operatiekamer er behoorlijk indrukwekkend uit.

Ik moest op de operatietafel gaan liggen met mijn armen wijd, en de verpleegkundige zou een infuusje prikken, dit was zo gebeurd. Ondertussen kwam Dr. Verdonck lang om het e.e.a. af te tekenen op mijn borsten. De verpleegkundige vertelde me dat ze me iets toe zou dienen waardoor ik alvast een beetje rustiger zou worden, maar dit is dan ook het laatste wat ik me nog kan herinneren. Wel grappig vond ik het dat ik bij meeredere hier op het forum had gelezen over een soort achtbaanervaring, nou deze heb ik dus totaal niet gehad.

Het volgende dat ik mij weer kan herinneren is dat ik wakker werd op zaal, ik had flink lopen huilen in mn slaap, waar ik me overigens totaal niets meer van kan herinneren. Het andere meisje dat nog geholpen moest worden was hierdoor nogal bang geworden, dat vond ik wel rot. Toen ik eenmaal goed bijgekomen was kreeg ik een glas cola, gelukkig ben ik totaal niet misselijk geweest, waar ik stiekem wel een beetje bang voor was. Daarna nog een glas cola gedronken en ik voelde me echt prima. De pijn viel gelukkig ook mee. Maar toe we eenmaal een uur verder waren moest ik mijn mening toch wel een beetje bijstellen, mn borsten zaten stevig ingepakt en alles begon behoorlijk op te zwellen waardoor dat verband steeds straker zat. Na 3 uur daar gelegen te hebben, heb ik mijn vriend er maar op uit gestuurd om een zuster te halen, want ik had vanaf het moment dat ik de cola heb gekregen, niemand meer gezien aan mijn bed. Nadat hij iemand had gevonden mocht ik direct naar huis. Nog even snel het receptje opgehaald bij de receptie, en toen begonnen aan de terugreis, deze verliep gelukkig voorspoedig.

Tja en nu ben ik dan bijna drie dagen verder..... De eerste 2 dagen viel de pijn me wel zwaar, je bent enorm beperkt in je bewegingsvrijheid, en zelf overeind komen 's nachts is een ramp! Vanaf vandaag heb ik het gevoel dat het langzaamaan iets beter gaat. Vanmiddag heb ik alweer lekker in huis lopen rommelen, maar ik merk nu alweer dat ik dat missschien beter niet had kunnen doen. Ik ben echt bont en blauw van onder mn kin tot aan mn heupen, alles voelt beurs, heb veel spierpijn, en hou heel veel vocht vast. Wat ik misschien nog het meest jammer vind is dat ik me totaal geen beeld kan vormen van het resultaat van mijn borsten, dit komt natuurlijk door het verband dat nog 7 dagen moet blijven zitten, en de enorme zwelling maakt het er ook niet mooier op. Maargoed, ik zie ze nu maar als een cadeautje dat ik over een weekje uit mag pakken :)

Liefs,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteeeerd :D

Ben benieuwd op welke cupmaatje uit komt, word vast prachtig!

Fijn dat je je al zo lekker voelt!

Heeeel goed herstel toegewenst!!!

Ik ben ook heeeel benieuwd naar mijn nieuwe cupmaat, ik kan me er op dit moment totaal geen voorstelling van maken.

Ik heb tegen Dr. Verdonck gezegd dat ik graag op een volle C of D-cup uit wilde komen.

Tijdens het passen zei hij dat ik maximaal 300 CC kon plaatsen als ik nog een natuurlijk resultaat wilde behouden met mijn tengere postuur, uiteindelijk toch voor 330 gekozen.

Maar vooral omdat het verband alles nu zo plat drukt lijkt het nog niet alsof er al heel veel zit :( Maargoed, ik hoop dat het allemaal meevalt als het verband er af mag :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa dat lijkt nu natuurlijk zo omdat t verband alles plat drukt!

Straks ga je pas echt het resultaat zien!

Lijkt me wel vervelend dat verband... waarom niet gewoon een sport bh?

Maar iedere pc heeft natuurlijk zijn eigen manier van werken!

Wel fijn dat je toch nog 330CC kon hebben!!

Ben benieuwd hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

he cindy

gefeliciteerd met je neiuwe boobs, hoop voor je dat het snel beter gaat en je lekker kan genieten van je nieuwe aanwinsten.

ben wel benieuwd naar je foto's en cupmaat.

succes en beterschap

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Meid,

Wat goed dat t al wat beter gaat! Ik had nog opgelet of ik je misschien zag dinsdag alleen je moest dus al vroeger. Mag ik vragen hoe groot jij bent en hoe zwaar? Want ik ben zelf ook erg tenger en heb nu te horen gekregen dat ik 300cc krijg dual plane en daarmee uitkom op ongeveer een D/DD (Zoals dr. Visser het heeft opgeschreven)

Ben dan benieuwd waar jij uit eindelijk op uit komt!! :D

Liefs Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Meid,

Wat goed dat t al wat beter gaat! Ik had nog opgelet of ik je misschien zag dinsdag alleen je moest dus al vroeger. Mag ik vragen hoe groot jij bent en hoe zwaar? Want ik ben zelf ook erg tenger en heb nu te horen gekregen dat ik 300cc krijg dual plane en daarmee uitkom op ongeveer een D/DD (Zoals dr. Visser het heeft opgeschreven)

Ben dan benieuwd waar jij uit eindelijk op uit komt!! :D

Liefs Sandra

Hey Sandra,

Ik ben 1.61 lang, weeg zo'n 48 kilo, en heb van mezelf een kleine A....

Ik ben dus ook heel benieuwd wat mijn nieuwe cupmaat gaat worden, stiekem hoop ik toch wel op een D.

Ik heb 330 cc gekrege achter de borstspier, het schijnt dat je met plaatsing achter de spier altijd nog een aantal cc's aan volume verliest.

Maargoed, om het resultaat te bekijken moet ik dus nog even een weekje wachten, hoewel ik niet weet of ik dat vol ga houden hoor want dat verband jeukt!!!!!

Groetjes,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cindy fijn te horen dat alles goed is gegaan. Ja dat verhaal van die onmogelijke bewegingsvrijheid snacht ken ik. De eerste nacht zelfs aan eettafel al zitted geslapen en niet te doen hè dat verband. Ik heb toen dokter gecontacteerd en na dag 4 mocht ik verband eraf doen en sportbh dragen.

Succes nog hè en hou ons zeker op de hoogte van het resultaat

groetjes

sabine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames!

Hier nog even een vraagje van mij aan jullie...

Dat verband dat zakt steeds verder af en moet ik steeds ophijsen, ik heb het idee dat het helemaal geen steun geeft op de plek waar het juist zou moeten.

Het verband komt net boven mn tepel, en ik heb het idee dat er juist nog enorme bulten zitten ter hoogte van mijn oksel. Ik maak me een klein beetje zorgen, vandaar dat ik net de kliniek gebeld heb om te vragen of het misschien beter zou zijn een goeie sportBH aan te schaffen, die wel goede steun geeft op alle plekken. Hun antwoord was dat dat geen optie is, en dat ik maar naar mn eigen huisarts moet om het verband opnieuw aan te laten meten.

Nouja, je raad het wel al.... vrijdagmiddag 16.30 uur.... naar de huisarts wordt dus lastig. Hebben jullie als ervaringsdeskundigen misschien nog tips voor mij??? ;) Ik weet nu eigenlijk niet zo goed waar ik nou verstandig aan doe....

Alle reacties zijn welkom.

Groetjes,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.