Ga naar inhoud

Cindy : 28 juni 2011 : Dr. Verdonck : Welness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik volg al een tijdje de verschillende forums hier en moet zeggen dat ik er veel aan heb!

Vond het dus tijd worden om zelf ook maar een topic te openen :)

Op 28 juni a.s. staat mijn borstvergroting geplan bij Dr. Verdonck in de Welnesskliniek. Omdat ik zelf ver van de kliniek woon heb ik gekozen voor next-day-surgery.

Mijn consult staat gepland op 27 juni, operatie op 28 juni.

Op dit moment heb ik een A cup, en zou graag naar een volle C of een D cup gaan.

Zijn er nog meer mensen die door Dr. Verdonck geopereerd zijn? Verder is alle nuttige informatie en tips van harte welkom!

Veel liefs,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Cindy,

Ik heb zelf geen ervaring met Verdonck maar wel met de kliniek. Een 2tal jaar geleden ben ik op consult geweest daar. Alleen toen bij de "Beruchte" dr. Goerdin. Gelukkig had ik me al wat in gelezen hier op het forum en besloot ik direct het niet te doen. Ik vond verder de kliniek er mooi en hygienisch uitzien en het personeel was er erg aardig.

Nu ga ik (ook)28 juni terug naar de WK. Allen dan voor me consult bij dr. Visser en 7 juli word ik door haar geopereerd.

Ik ben erg benieuwd naar je ervaring en ga je topic zeker even volgen.

Groetjes Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Welkom hier !! :D

En gefeliciteerd met je datum!

Vind je dat niet een beetje eng? dat je de volgende dag al operatie hebt?

Wat nou als je je totaal niet op je gemak voelt ofzo?

Weet je al welke cupmaat je ongeveer wilt?

Voor jou is het nu ook al heel dichtbij!! :D

Veel succes :116:

@ Sanchez: jakkk bij dr.goerdin!! ben maar blij dat je daar niet bij bent gegaan!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Cindy,

Welkom op het forum! Spannend nog 8 dagen te gaan!! Ik krijg de 24e een boobjob in het WK. Ik wordt wel door een andere dokter geholpen.