Ga naar inhoud

Diesel : 6 juli 2011 : Dr. van Selms : Jan van Goyen Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 161
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Lucky71

:66: Lieve meiden, ahhhh ik was een beetje dom, maar jullie zijn nu allemaal mijn vriendjes, als het goed is.(een stuk of 10 verzoeken :45:

:45: :45: :45: :45: :45: :45: :45: :45: :45: :45:

Zo..hier ook een stuk of 10!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diesel, als het een geruststelling kan zijn voor jou, dr. Van Selms heb ik al meerdere keren gelezen dat ie graag meedenkt voor een oplossing voor z'n patiënten, dus het wordt vast wel een positief gesprek de 18é! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Diesel,

Ik ben heel benieuwd wat v. Selms hier 18 juni van gaat zeggen, hij staat aangeschreven als een goeie pc die ook veel complicaties behandeld, toch? Dan zal hij vast zien dat dit niet jouw bedoeling is geweest. Ikzelf vrees dat hij zal zeggen dat t met meer cc's toch nog meer gaat hangen, omdat wat jijzelf ook al zegt je huid niet meer zo optimaal is. Hoe zie jij het zelf als hij dan een lift zou voorstellen? Heb je dat al door je hoofd laten gaan? Ik snap dat je liever ook niet veel littekens wilt (wie wel?), maar het kan allemaal ook wel heel mooi genezen, je hebt mijn foto's al gezien he? Ik had ook van die rimpels zo tussen de borsten als ik een bh aan had voor mijn lift (zelfs met een b-cup pfftt).

Nou meis, succes en we duimen voor je dat het gesprek goed verloopt!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja een lift, ik weet het niet hoor. Daar moet ik nog is goed over na denken.

Ik wacht eerst maar even af wat hij te zeggen heeft.

Maar in ieder geval bedankt voor jullie meedenken, dat doet me goed. :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Diesel,

Ik begrijp dat het resultaat je tegenvalt ( al loop je niet voor gek hoor,lijken net echte boobs,maar dan helaas met veel hang),van Selms kennende geeft hij het echt wel toe hoor als hij een inschattingsfout heeft gemaakt,en zal hij met je meedenken over een oplossing.

Hij is niet voor niks de chirurg die veel complicaties van andere pc"s rechtzet.En ook bij hem kan niet alles helaas in 1 keer perfect gaan.

Moest wel lachen om jou Piepke,snap je beredenering wel,maar deze oud-gediende ( van Selms dus) is bereid 800cc te plaatsen hoor,zolang het maar estetisch verantwoord is.

Denk echt dat je bij hem wederom aan het goede adres bent Diesel,weet alleen niet of als er grotere implantaten gebruikt moeten gaan worden alles vergoed word...acht de kans aanwezig dat de implantaten dan wel betaald moeten worden.

Maar ala,eerst maar eens kijken wat hij zegt en als oplossing aandraagt en aan jou om daar dan over na te denken.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He bedankt, itsme, voor je lieve woorden.

Ik ga het ook maar even rustig afwachten, ik kan me nu wel weer allemaal dingen in mn hoofd halen, maar dat heeft toch geen zin.

Maar eerlijk is eerlijk, ze zijn niet echt mooi.

Met BH en kleding aan vind ik het wel mooi hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.