Ga naar inhoud

Diesel : 6 juli 2011 : Dr. van Selms : Jan van Goyen Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 161
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 8 months later...

Hoi meiden, nieuwe en misschien nog een paar oude.

Ik ga 18 juni terug naar mijn pc.

Ik ben nu bijna een jaar po, en ik ben niet meer zo tevreden als in het begin.

De bolling die ik had aan de bovenkant is duidelijk gezakt, en ik vind ze veel te ver naar buiten staan.

Ik heb geen mooi decolete.

De rondingen zitten meer aan de zijkanten (tegen mn armen) dan in de binnenkanten.

Met een goeie Bh zit het allemaal prima, maar nu in een bikini (slappe bovenstukje) zie je gewoon geen gleufje/spleetje, helemaal niks.

En als ik dan plat ga liggen zie je helemaal niks meer, ja onder mn oksels.

En als ik een Bh aan doe die de boel een beetje naar elkaar toe drukt, dan krijg ik van die lelijke rimpels tussen mn borsten, omdat mn huid ook best verouderd al is.

Nou heb ik geen idee of hij er wat aan kan doen, maar ik wil het in ieder geval wel even vertellen en het laten zien.

Hebben jullie enig idee, hoe/of dit op te lossen is.

Groetjes Diesel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Diesel,

Jammer joh dat je na een jaar niet meer zo tevreden bent. Heb je een foto hoe het er nu uitziet? Volgens mij kan je aan die rimpels tussen de borsten weinig doen, tja, alleen liften (huidoverschot), maar of je dat wilt?? Ik ben benieuwd wat hij ervan zal zeggen.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Diesel,

Heb even gekeken naar je twee foto's, kan best begrijpen dat je niet meer zo tevreden bent ermee, het lijkt of je best meer cc's zou kunnen gebruiken om alles meer opgevuld te krijgen, nu zit alles idd meer aan de zijkant :(

Veel succes meid met je consult de 18e juni!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Eefje, je bent de 2e al die het zegt, dus het ligt toch niet aan mezelf.

Soms ga ik twijfelen he! Dan denk ik, nou niet zo zeuren, gewoon tevreden zijn met wat je heb.

Maar ik ben blij met jullie eerlijke mening.

Liefs Diesel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Diesel

Ik heb ook eens even naar jouw foto's zitten kijken, en volgens mij heb jij gewoon een double bubble :17: Wat ik aan jouw foto's zie is het volgende: Het bovenste gedeelte, tot net onder je oksel-begin... is plat, daarna zie je de rand van de prothese zitten (of in ieder geval het begin van wat bolling), die zie je ook eindigen, net onder de rand van je tepel en daaronder hangt nog iets, wat volgens mij jouw eigen weefsel is! Ik heb vanmiddag foto's gezien bij Luijendijk, die hij als double bubble betitelde, en die zagen er ongeveer zo uit (alleen nog wat erger).

Ik denk dat jij een hele goede reden hebt om terug te gaan naar jouw eigen arts. Ik weet natuurlijk niet hoe jouw borsten er van te voren uitzagen, maar als je toen al wat hangborsten had (al was het maar een beetje) dan kan het best wel eens zo zijn dat je eigen klierweefsel nu lager hangt dan de prothese. Als de prothese op de spier gezeten zou hebben, zou de spier de prothese niet 'vastgehouden' hebben en zou deze min of meer met je eigen weefsel mee gezakt zijn.

Dit mag niet gebeuren na een jaar, tenzij je dag en nacht, 365 dagen per jaar, zonder bh rondgelopen hebt natuurlijk :) Een double bubble ontstaat eigenlijk door een inschattingsfout van de chirurg, want hij bepaald of voor of achter de spier geplaatst wordt, of je de borst moet liften en welke prothese erin moet. Het ontstaat doordat de spier niet ver genoeg los gemaakt is, of doordat hangborsten gevuld worden door achter de spier te plaatsen.

Het zou best kunnen dat jij met een high of een extra high profile, geplaatst voor de spier een veeeeel mooier resultaat gaat krijgen, of dat er een kleine lift gedaan moet worden! Jouw pc kan dit ook niet als een goed resultaat zien, neem ik aan, dus waarschijnlijk sta je gewoon in je recht de 18de!

Hoop dat je iets aan mijn commentaar hebt :)

Succes :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Hey Diesel,

ik kan je foto's niet vinden, daarom heb ik jou een vrienden-verzoekje gestuurd. Waarschijnlijk kan ik dan wel je foto's zien. Ikzelf heb ook veel aan mijn zijkanten zitten en heb ook niet echt dat m'n boobs tegen elkaar aan komen. Niet in bikini, maar ook niet in BH. Ze zijn nu, na 7 maanden ook nog erg stug.

Maar desalnietemin ben ik nog steeds heel erg blij, alles beter dan die lege hangtieten die ik had.

Nou, ga je volgen, ben echt benieuwd hoe je consult in juni verloopt.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB, ik heb ontzettend veel aan jou verhaal, wat kan jij dat allemaal goed omschrijven, ik snap precies wat je bedoeld.

En inderdaad had ik hiervoor al hangborsten met een veel kleinere vulling 175cc, ook achter de spier.

Oh ik hoop echt dat dit opgelost gaat worden.

Ik ga in ieder geval jouw punten even op papier zetten zodat ik dat mee kan nemen.

Hartstikke bedankt meid.

Liefs Diesel.

Lucky71, ik ga je even accepteren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Diesel,

Ik kan je foto's wel zien, maar niet aanklikken. Misschien zijn ze alweer verwijderd.

Ik heb geen enkel idee wat er verkeerd is gegaan, maar hoe het er nu uit ziet is duidelijk niet bevredigend!

Ik weet niet hoe het eruit zag toen je nét geopereerd was, of dat toen ook al te zien was dat het niet helemaal kloptte...of dat je er toen gewoon blij mee was omdat het een verbetering van de voorsituatie was.

Maar je huid ziet er zó slap uit..net of de prothese los erin hangt. De vorm van je eigen borsten is ook bepalend voor het eindresultaat natuurlijk, maar dat is dus te corrigeren als je een operatie ondergaat.

Dat heb je nu ook gedaan...maar ik vind het zo jammer dat er dan maar heel zwart wit gezien een proothese ingestoken wordt, en dat was het dan.

Ik ben heel benieuwd of je chirurg van het afscheepsysteem is, en het gewoon wijdt aan je eigen huid enz. Dat zou ik niet terecht vinden!

Ik wens je ontzettend veel succes tijdens je consult!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Piepke,

Als ik mijn verhaal terug lees van verleden jaar heb ik toen wel momenten gehad dat ik de vorm ook al niet mooi vond.

Maarja, dan ben je net PO en dan denk je, dat moet allemaal nog veranderen, tja het is alleen maar erger geworden.

Ik ben ook zeer benieuwd hoe mijn PC gaat reageren, hij heeft mij namelijk 20 jaar geleden ook geopereerd.

Dus eigenlijk ging ik vol vertrouwen naar hem terug.

Liefs Diesel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Hey Diesel,

ik zie je foto's wel in het klein bij bekijk nieuwe inhoud ---> Galerij, maar kan ze ook niet aanklikken om ze groter te zien. Heb jou net ook als vriend geaccepteerd.

zal het later nog eens proberen.

PS..kun je wel mijn foto's zien in de galerij?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Diesel,

ik zie je foto's wel in het klein bij bekijk nieuwe inhoud ---> Galerij, maar kan ze ook niet aanklikken om ze groter te zien. Heb jou net ook als vriend geaccepteerd.

zal het later nog eens proberen.

PS..kun je wel mijn foto's zien in de galerij?

Liefs

Datzelfde probleem heb ik lucky.... Heb daarom mijn reactie hier gezet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Diesel,

Dat snap ik helemaal dat je vol vertrouwen terug bent gegaan. En nu wil ik niet alle oud gediende chrirugen over 1 kam scheren.....maar de techniek en methodes zijn zó ontzettend verbeterd de laatste jaren. Sommige chirurgen blijven een beetje hangen in hun oude methode.

Als hij je niet een gratis hersteloperatie aanbied....zou ik me ook zker niet meer opnieuw bij hem laten opereren maar op zoek gaan naar een jong broekkie wat een jaartje of 10 bezig is ;):P hahaha!

Neee.... dat is onzin, maar dan zou het handig zijn als je naar een chirurg gaat die niet alleen kijkt wat er 'in past' maar die ook kijkt wáárom je borsten nu deze vorm hebben.

Het is mooi klote in ieder geval :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Datzelfde probleem heb ik lucky.... Heb daarom mijn reactie hier gezet :)

@ BB,

Ja..maar dan zie ik de foto's zo klein om er een mening over te geven.

@ Diesel,

ik zie wel dat ze veel meer hangen als de mijne en dat mag niet kunnen. Ze moeten toch de potloodtest kunnen doorstaan! :93:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Lucky, ik kan jou foto's wel zien.

Raar he.

Gek zeg..ik heb jou net geaccepteerd, mss moet jij dat ook eerst doen???!!!

mij accepteren of zo....schrijf ook maar iets. :23: Ik zie jou ook nog steeds niet in mijn vrienden-overzicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Ik zie bij mijj geen vriendenverzoek van jou.

Raar...als ik naar jou profiel ga staat er rechts-bovenaan...verwijder mij als vriend. Dat wil zeggen dat, of ik ben je vriend..of je moet me nog accepteren...Je kunt vlgs mij niet 2x iemand een verzoek sturen. Snap het ook niet, aangezien ik straks een melding kreeg en het vrienschapsverzoek goedgekeurd heb..

nou ja..mss een andere keer dat het wel goed gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.