Ga naar inhoud

o0-sanchez-0o : Nog even niet... ben zwanger!


o0-sanchez-0o

Aanbevolen berichten

Gast Mols1234

Nou, laat mij je dan opbeuren!

Over een half jaar zul je heel blij zijn dat je het nu niet hebt gedaan!!!!!! (ook al lijkt dat nu niet zo)

Want mocht je borstvoeding willen geven dan is dat ABSOLUUT (in mijn geval dan) het meest vreselijke gevoel wat je je kunt indenken met nepborsten!!!! Echt de HEL!

EN nu kan de baby vrolijk je echte boobs tot theezakjes omtoveren, dan heb je daarna NOG een veel blijer gevoel over je nieuwe boobs!!!!!

Ook als je geen borstvoeding gaat geven zullen je borsten meer gaan hangen, vanwege de natuurlijke vergroting nu.

Ik feliciteer je nog niet. Omdat ik er persoonlijk niet aan moet denken om nog een keer zwanger te moeten zijn en nog een kind te moeten opvoeden. (Dus ik weet wat je voelt nu je iets hebt moeten opgeven ervoor)

MAAR de hoeveelheid onvoorwaardelijke liefde die ik van mijn dochtertje (3) krijg is wel het ALLERMOOISTE dat er is!!!!!

Dus wat is dan een half jaartje wachten??!!!!

Want boobies kunnen ECHT altijd, kinderen krijgen is en blijft een wonder waarop je mag hopen dat je het meemaakt.

Uiteindelijk een win-win situatie, ECHT!

Groetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sandra!

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Gelukkig kwam je er op tijd achter! Fijn dat je nu zelf ook aan het idee gaat wennen.

Een bv kan inderdaad altijd nog, en inderdaad liever na een zwangerschap, want ik weet uit ervaring dat je borsten gigantisch kunnen veranderen! Bij sommigen zijn ze blijvend groter, maar zoals bij mij blijft er niets van over! En ben je echt extra blij als je alsnog een bv kan laten doen!

Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoor dat wel vaker ja dat t theezakjes worden :( Maar ja dan zal ik zeker blijer zijn met me borstvergroting.. Donderdag heb ik dan me eerste echo en ben echt heeel benieuwd hoe t zal zijn..

We wachten het allemaal gewoon ff af en dan maar weer opnieuw sparen voor over een jaartje!!

kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Na je eerste echo zul je vast wel wat zijn opgefleurd.

Het is echt waar, machtig mooi, dat je met eigen ogen ziet hoe zo iets kleins en levends in je buik kan groeien. Zelfs zonder kinderwens kun je om het gevoel dat je dan krijgt niet heen.

Ik had het niet verwacht, maar ik heb stiekem een traantje gelaten.

Ben benieuwd naar hoe je het ervaart!!!

Groetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo Dames!

Het is alweer een tijdje geleden dus laat ik maar weer een update typen over me zwangerschap! Alles verloopt prima. Ik ben momenteel 23 weken zwanger en heb 3 weken geleden te horen gekregen dat ik een MEISJE krijg!!!!

Echt heel leuk!! We dachten een jongen omdat het zo bewegelijk was maar het werd toch een kleine ballerina! Al me spaargeld is alweer opgeraakt aan kleertjes en dingetjes voor die kleine. Echt te verslavend zeg! Jurkje hier, Rokje daar, leuke schoentjes erbij natuurlijk!

Ik groei momenteel echt met de dag en dat is wel ff wennen. Ook ben ik al 4 maten in jeans gegroeid om me taille! <_< dat is wel iets waar ik het moeilijk mee heb. Maar ook hierbij denk ik maar het is maar voor tijdelijk. De aantal kilo's komen ook al, 6 kilo in totaal nu. En nu moet de kleine nog 2x zo groot worden!

Maar al met al ben ik hartstikke blij ermee en al helemaal aan het idee gewend dat ik straks een minni me op de wereld ga zetten.

Iedereen nogmaals bedankt voor de lieve berichtjes en medeleven want ik heb daar echt veel aan gehad!!!!!!

Liefs Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een meisje , wat fijn !

Voordeel van dat te weten is idd dat je al spulletjes kunt kopen .

Nog maar 6 kg aangekomen en al 4 maten groter ? Nou !

Maar zoals je zegt , dat is normaal en geraak je wel weer kwijt :38:

Fijne zwangerschap nog , geniet ervan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sandra ! :D

Heb even meegelezen en gefeli met je a.s. dochter :43:

Even over je 6 kilo ;) :

Met 23 weken valt dat echt supermee hoor!! Ze zeggen wel eens dat het 'normale aankomgewicht' tussen de 9 en 12 kilo ligt, dus lig je best mooi op schema eigenlijk ;)

Ik zelf was.. schrik niet.... 23 kilo aangekomen :107:

Gelukkig wél alles weer eraf gekregen ;) ( en ook weer 20 aangekomen en opnieuw afgevallen, maar das een ander verhaal hahaha ;))

:116: Trici

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.