Ga naar inhoud

wat zouden jullie doen


Aanbevolen berichten

hoi dames

zoals ik lees hebben somigge meiden spijt dat ze niet meer cc hebben genomen/gekregen

ik kan niet over spijt spreken dat ik te weinig cc heb ik heb 435 cc volgens vele best al een behoorlijk aantal

maar waar zijn de 435 cc gebleven

van de zijkant gezien lijkt het echt niet veel vind ze te klein en baal als een stekker

k heb high profile dus zou toch naar voren moeten projecteren (ik geef het niet meer als een b/hele kleine c)

ik heb fotos in de galerij daar lijken ze wel wat (van voren)

ik ben nu 11 weken po dus het zal niet meer groter worden(met 6 weken was ik nog wel tevreden dacht dat het allemaal nog groter en ronder zou worden)

weet niet goed wat nu ik wil een afspraak maken bij de arts en met hem bespreken dat het niet is geworden wat ik had verwacht zeker qua projectie van de zijkant gezien

maar goed hij ziet me al aankomen met 6 weken po vertelde ik hem nog dat ik de groote goed vond toen hij het vroeg met de veronderstelling dat het allemaal nog zou zakken en dus groter zou worden

het is ook vooral de onder bolling waar ik mee zit zie is zo klein als dat groter was lijken ze ook al weer groter

ook bh's is dus een ramp

welke maat ik heb ben ik nog niet uit(had een c/d cup gevragen)

een 80 c is te klein qua beugel (past net om de prothese)

een 75 d is weer te krap qua omvang (en de beugel veel te ruim om de prothese)

in 80 d moet ik mn borsten zoeken

en bij alle bh's is ook het onderste gedeelte van de cup niet goed gevuld

als ik de knelende bh uit trek zie ik aan de afdruk dat de cups veels te ver onder mijn borsten vallen

wat zouden jullie doen met dit probleem

is het raar als ik na 11 weken ga vertellen dat het niet is geworden wat ik verwacht had

hoe lang moet ik afwachten

wie kan mij alstublieft advies geven

groetjes bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ai , ook lastig zo'n 'tussenmaat' , heb dat weer aan de hand :unsure:

Mss moet je eens naar een lingeriewinkel je maat laten opmeten ?

Op 11 weken zijn je borsten dan wel nog niet helemaal ingedaald hoor . Ik zag mijn 'eindrezultaat' pas vanaf een half jaar PO . 'k Zeg er wel bij dat ik na 3 jaar nog steeds dezelfde bh-maat heb als daags na de bv . Maar soms lees je hier wel dat maten dan toch weer veranderen .

Hopelijk krijg je wat reactie van dames die hetzelfde meemaakten .

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

ik heb net eens even goed me maten op gemeten

onder is hert 76.5

boven 91.3

ze zijn gekrompen boven was eerst 92.5/93

met 6 weken

nu baal ik echt hoor volgens de tabbelen

kom ik op een b uit met 14.8 cm verschil

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja moeilijk...ik zou eerst eens naar een lingerie winkel gaan en daar uitgebreid gaan passen enzo.

Je zelf eens goed laten meten.Die meiden die daar werken hebben er ook wat meer verstand van dus zullen het wel vaker zien.

Als je dan nog steeds niet tevreden bent zou ik toch een afspraak plannen,en aan horen wat de arts je kan vertellem.of het nog kan gaan veranderen ofzo.

Is dit alles niet bevredigend,tsja dan zou ik over een wissel na denken.

Maar meid,ze zijn super mooi!!! het cijfertje zegt niet veel.Als jij ze mooi bij je vind passen is het toch goed!!!

Die tijger bikini staat je echt super!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je marie

en idd dat lettertje /cijfertje zegt ook niet alles

en of ik ze bij me lichaam vind passen?

mmm ook niet altijd ik heb namelijk een buikje en als die meer opvalt als mn borsten dan heb ik echt zo iets van

ze horen groter te zijn

t is niet zo dat ik mn borsten niet mooi vind hoor integendeel vind ze ok super mooi

alleen de grote de projectie naar voor zeg maar

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohh wat lastig zeg!! Als ik in de spiegel kijk denk ik ook, jee wat lijken ze weer klein!!

Het went gewoon erg snel..

Je zou naar dr.plovier kunnen bellen en zeggen waar je mee zit, kijken of hij met een oplossing komt!

Vind t klote voor je want weeet hoe t voelt!

Hoop dat er een oplossing komt.

Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Rid,

Balen dat je ze te klein vind!

Maar er zijn hier meiden met een E/F, en dan kijk je van de zijkant en dan zit er ook niet zo heel veel.

Dus ik weet niet zeker of een groter CC echt gaat helpen... en je hebt nu natuurlijk al high profile.

En dat met je buikje, grotere borsten doen je voller lijken, ik ben ook geen size zero, ben ook zeker niet dik, maar met mijn 615 CC lijk ik toch weer wat voller.

En bovendien vind ik mijn borsten weer te groot... en ik kan niet terug naar kleiner.. helaas. :147:

Ik vind je borsten mooi hoor, niks mis mee! Maar je moet er zelf natuurlijk ook tevreden mee zijn. :148:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, wat vervelend dat het niet is wat je gehoopt had.

Ik zou zeker bellen naar dr. Plovier, hij is de enige die je hiermee zou kunnen helpen.

Ik ben benieuwd wat hij zegt.

Ik vind op de foto's niet dat je borsten klein ogen, maar foto's kunnen een heel ander beeld geven.

Mijn boobs zien er in de spiegel ook heel anders uit dan op de foto's.

Ben je ondertussen al naar een lingeriewinkel geweest?

Heb je een foto van iets verder weg? Dan is het misschien een realistischer beeld? Van dichtbij lijken de boobs

altijd groter!

Zou je opnieuw onder het mes willen, en voor meer cc's willen gaan??

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid

Jee wat balen dat je je zo voelt!

Het enigste wat ik kan zeggen is plovier even bellen en mischien kan hij je geruststellen?

Ik heb voor mijn 325 best wat vanaf de zijkant (dan bedoel ik echt zijkant van de borst)

Maar net als jou als je recht kijkt dan denk ik waar is mijn E/F gebleven?

Ik heb de pech dat ze verder uit elkaar staan zo lijken ze ook kleiner volgens mij staan ze bij jou ook wat verder uit elkaar?

Komt goed meisje laat je maar eerst even opmeten ze kunnen je echt wel helpen :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.