Ga naar inhoud

Van zwart naar blond haar > mogelijk ?


B-Cupje

Aanbevolen berichten

hai 'B-Cupje'

haha ik heb ook alle kleuren al uitgeprobeert..... en heb nu zelf licht blonde kleuring van gurl.

deze is erg goed voor grijze haren.

ik denk dat je het in stappen moet lichter maken....zwart maakt erg hard hoor dat hoor ik ook vaak.

je moet misschien eerst ontkleuren en dan een kleur toevoegen.

als je lang haar hebt is het misschien beter om het bij de kapper lichter te laten maken, daarna kun

je het zelf wel doen.

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI ik heb het gedaan! van zwart naar heel licht blond, maar het lukte niet in een keer de eerste keer ontkleuren en blonderen werd ik donkerblond, de tweede keer ontkleuren was ik al veel lichter en pas de derde keer had ik lichtblond, er zat bij mij steeds 3 a 4 maanden tussen de ontkleur sessies!! ik begon met heel lang zwart haar en eindigde met schouderlengte blond.

ik heb er steeds wat af moeten knippen want je haar beschadigd natuurlijk heel erg van al die behandelingen, ik was alle glans op mijn haar ook kwijt.

uiteindelijk vond ik het blonde haar toch niet spannend genoeg en ben ik weer terug gegaan naar zwart............

O, ja , de sjans werd minder naarmate ik blonder werd... en kwam weer terug toen ik donkerder ging hahahahaha dus voor mij ging het niet op: "blonds have more fun!"

ik word nu wat ouder en ik vind het zwart wat hard maken, nu laat ik het zwart langzaam uitgroeien en verf ik het iedere keer een hele donkere warme kleur bruin......

succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Vlinder60 (vvlinder) : ik vind het zwart wel beter bij mijn persoonlijkheid passen en ik heb van ook niet te klagen over 'interesse' tov toen ik blond was :rolleyes:

Maar dat heb je zelf in de hand hé : niet je haarkleur maar ingesteldheid maakt je 'lovable' :131:

Als je je goed voelt , straal je dat ook uit .

DUS

ik ben ook eens terug van zwart naar blond gegaan . Ttz met vele tussenkleuringen > elke keer meer highlights en toestanden . Dat duurde me veel te lang én ondertussen voelde ik me echt een grijze muis en slecht in mijn vel :23:

Achja , mijn haar ziet er nu wel gezonder uit moet ik eerlijk bekennen . Dat blond was toch maar een droge bedoening , zeker als het wat langer was . Ik praat ook van 10 jaar geleden , ondertussen zullen produkten ook wel verbeterd zijn maar ik heb in heel dieje rondslomp geen zin meer : veel te ongeduldig voor meiden :wacko:

Dacht dat het nu wat 'sneller' kon , niet dus :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames :blush:

Mijn eigen haarkleur is donkerblond .

Tot mijn 30ste blondeerde ik mijn haar steeds .

Ben enkele maanden 'ros' geweest en daarna heb ik het zwart geverfd en tien jaar later doe ik dit nog steeds (zélf welteverstaan) .

Als ik 't niet zou doen ben ik grijs :124:

Ik krijg wel vaak de opmerking dat zwart 'ouder' maakt dus slaat de twijfel toe .

Ik ben dit kapsel ook wel beu ondertussen en wil hélemaal iets anders .

Voor een kleur tussenin , iets 'braaf' zoals blondere meches bvb ben ik niet te vinden , dat past niet bij mijn karakter .

Nu zijn mijn haren heel lang zodat ik regelmatig de vraag krijg of ik extentions heb > nee , die zijn écht :rolleyes:

De kappers zijn unaniem : "geleidelijk aan meches trekken mevrouw" maar ik heb geen zin om een heel jaar met een kleur rond te lopen waar ik me niet goed bij voel ...

Anyway , van zwart naar blond (écht wel zeer lichtblond) in één keer : lukt dat ?

Iemand al geprobeerd ?

zou heel moeilijk worden. dan moet je eerst ontkleuren en dan blonderen tot het licht blond is. tegen de tijd dat het zo licht is als je het wil heb je snot haar waar je de plukken zo van je hoofd af kunt halen. het ligt er wel een beetje aan hoeveel roodpigment er in je kleur zit. rood is de kleur die als laatste uit je haar gaat (blondering breekt pigment voor pigment af) hoe meer warmte in je kleur hoe moeilijker het wordt. Liefs Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.