Ga naar inhoud

Consult dr Plovier


Gast poekie83

Aanbevolen berichten

Gast poekie83

Nee tuurlijk kon je er ook niks aan doen dat je te laat was, belgie he! daar zijn ze altijd wel iets aan het doen!!

Maar denk er inderdaad eens goed overna.. en ga eventueel nog een keer op consult he!

Weet je wie ook hele mooie boobs maakt? dr.bruno demeyere in gent! :D

Succes met je keuzes!!!

Dankjewel Mii18,

Zal een consult bij dr.Bruno demeyere ook eens overwegen bedankt voor de tip!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Poekie,

Een double bubble is (in mijn geval) als je eigen weefsel over het imlantaat heen zakt.

Ik had vroeger een D en ben veel afgevallen en had daardoor een A qua vulling en B qua breedte.

Bij mij zijn de implantaten dual plane geplaatst (half onder de spier) omdat ik geen weefsel meer bovenop had (net als jou).

De implantaten zitten dus gefixeerd half onder de spier. Nou is het zielige beetje tiet dat ik zelf had daar een beetje onder gaan zitten.

Je ziet er staand niet zoveel van. Maar hangend zie je het heel erg en als ik mijn borstspieren aanspan zie je het ook.

Ik moet over 2 maanden op nacontrole. Dan kijkt de PC of het nog steeds zo is (ze ging er vanuit van wel) en dan krijg ik een tepellift om het probleem te verhelpen.

Volgens mijn PC was het moeilijk in te schatten of ik wel/niet zo'n lift nodig had, ze dacht het met het implantaat op te kunnen vullen, maar er zat dus nog teveel rek in mijn huid.

En mijn borsten van voor lijken echt op die van jou, vandaar.

Ik zou het als ik jou was aan de chirurg overlaten. Als hij denkt dat het nodig is, doen.

Zeker die plovier heeft er wel kaas van gegeten volgens mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees hier altijd heel veel goeds over Plovier en hij maakt idd mooie borsten! Toch blijf ik het gek vinden dat je bij hem niet kan passen. Hij kan wel vinden dat een D/E heel mooi bij je past, maar als je nu perse een C wil...dan moet je toch kunnen passen, niet? Voor een eerste consult zou ik het ook raar vinden dat hij zo weinig tijd vrijmaakt...sommigen hebben al beslist dat ze een bv willen en dan hoeft het niet lang te duren,maar ik was er bv. nog niet uit en ging simpelweg informeren en eens passen. Mijn pc heeft hiervoor een uur uitgetrokken en ik mocht ook zolang passen als ik wou. Ik wou een 75D en zeker niet groter, maar uiteraard ook niet kleiner :rolleyes: En ik heb mijn 75D! Ik blij :rolleyes:

Heb 300cc gekregen en hiermee mijn gewenste maat bereikt. Als ik de operatieverslagen van Plovier lees, plaatst hij amper onder de 400cc (mss.ook omdat hij van big boobs houdt?), dus als ik dan bij Plovier was geweest, denk ik dat mijn resultaat groter zou zijn geweest dan ik wou...

Ach ja, iedere pc zijn methode! Belangrijkste is dat je zelf tevreden bent met het resultaat...maar als je echt wil passen,zou ik ook een pasmoment eisen! Je betaalt tenslotte genoeg voor zo'n operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet zeker dat als je bij dr.plovier een C wilt dat hij je die dan ook gewoon geeft hoor :)

Hij kan wel van big boobies houden maar als jou wens een C is moet hij je die ook gewoon geven..

Van te voren heb je toch wel een plaatje in je hoofd welke cupmaat je ongeveer wilt!

Ik ben juist blij dat ik geen passessie heb gehad, want dan had ik nu ook 'maar' met een C gezeten denk ik!

Dan had ik het wss ook al snel te groot gevonden.. een passessie is echt niet realistisch, je past de prothesen in een bv boven op je eigen borst.. als het er eenmaal in zit is het veel kleiner allemaal!

je went er ook zo ontzettend snel aan! ik ben blij met die E, en af en toe vind ik het nog steeds te klein, moet je nagaan als ik maar een C heb gehad..

je zou bij een andere pc kunnen gaan passen.. als je een passessie wilt.. om te kijken hoe t staat!!

als je dan bij dr.plovier je bv wilt laten doen dan moet t goed komen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

Hee ik heb ook een maximum aangegeven hoor en hij houdt zich daar echt wel aan. Hij zat er zelfs onder. Ook had ik mij zo goed verdiept dat ik zelf wel kon invullen wat voor profile bij mij mooi zou zijn. Dit hebben we ook vooraf besproken en dit is het ook geworden.

Hij kijkt naar wat het beste bij jouw lichaam past. Als jij gewoon duidelijk bent in wat jij wilt dan houdt hij daar rekening mee. Een cupmaat opnoemen zegt niet veel.

Het beste wat je kunt doen is foto's meenemen hoe je het wel wilt en hoe je het niet wilt.

Bij mijn consult heeft dr Plovier wel cc's gezegd, maar op de dag van de operatie heb ik het nogmaals gevraagd en toen zijn we er samen uitgekomen om er meer in te doen.

dr Plovier maakt echt superboobs. Hij houdt niet zozeer van supergrote borsten, maar hij maakt borsten die bij je lichaam passen en doet de cc, de profile en t merk erin wat bij JOUW lichaam past. Dat is bij iedereen verschillend. :)

Mijn ervaring bij het consult was trouwens prima. Hij heeft al mijn vragen duidelijk beantwoord. Als je geen/weinig vragen stelt, is het consult snel klaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn consult was niet super lang , wel uitgebreid gemeten en had foto's mee zodat ie wel een beetje kon zeggen hoeveel cc ongeveer.

Verder vond ik hem profesioneel over komen .. ja de boob uitleg was wel even wat sneller praten maar snap dat ie dat al heel vaak heeft uitgelegd.

Ook netjes aan me gevraagt of ik vragen had .

Voor de operatie neemt die de tijd voor je wensen te bespreken en te vertellen wat er nog gaat gebeuren.

Heb wel even moeten wennen aan de grote maar ben echt super blij nu en mn trechter borst is subliem weg gewerkt .

Ik ben dus tot nu toe erg tevreden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vandaag mijn consult gehad bij Dr.Plovier....en moet zeggen dat het mij echt goed bevallen is,hij nam alle tijd en gaf antwoord op al mijn vragen!

De boob uitleg ging inderdaad rap ja,hahaha,net zoals jij al zei MissBoobyMoon!

Ik heb misschien dingen gevraagd die hij al gezegd had maar toch,mijn vragen waren beantwoord.

Aan de balie kreeg ik nog het een en ander mee aan papierwerk(medisch vragenlijst,medicatie tijdschema,wat te doen voor de operatie enz.)

Dit was nadat we mijn DATUM gepland hadden.....8 JUNI YES YES YES!!!!!!Er was iemand uitgevallen dus kan ik al snel terecht!!!

Ben zo blij!!!Finally!!!

Al met al een zeer succesvol consult dus!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

aaahhhhh gefeliciteerd debster!!!!!

haha ja de ratel band was weer aan hahahaha maar niet slecht toch :D

Ligt ook beetje aan jeself hoeveel vragen je hebt bij hem ....ik merkte door het vele lezen hier dat ik een soort expert was en al super veel wist .

Voor dat ik ging wilde ik al daar geholpen worden alleen al om alle mooie resultaten .

Ik binnen kort even mn na controle afspraak bij hem maken ben benieuwd wat hij nu van het resultaat vind :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

Ik lees toch elke x dat dr Plovier aardig populair op dit forum is.

Ik was eerst zelf van plan om naar dr Koopmann, Bergmankliniek in Den Haag te gaan.

Wegens de kosten is dit alleen niet haalbaar.

Ik heb me een beetje georienteerd op belgische klinieken.

Nou vroeg ik me af hoeveel een bv door dr plovier met ronde cohesieve implantaten kosten?

Ook ben ik de Beaucare kliniek tegen gekomen die qua prijs lager zit maar waar toch bijna alleen maar goeie verhalen over te lezen zijn.

Opereert Plovier in België en heb je dan een consult in Rotterdam ofzo?

Groetjeeees!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja je betaald 50 consult en 2700 of 3000 ligt aan de grote en gelloof ook hoe ze geplaats worden .

Ik heb 550 cc high profile met sneetjes in de borstplooi voor 2700 :D inclusief kliniek bh met band .

Ok heb wel minimaal 2 uur rijden gehad .

En na controle doe ik deze x lekker met een hoteletje samen met mn man :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, nou het zou voor mij zelfs bijna 3 uur rijden zijn!

Hoe heb jij dat gedaan? Ben je op de dag van de operatie ook weer helemaal naar huis gereden?

2 uur is opzich nog wel te doen maar ik denk dat als ik me daar laat opereren dat het mischien beter is om eerst een nacht in een hotel te verblijven.

Met de nacontrole kan je inderdaad een leuk tripje van maken!

Hoe heb jij ze geplaatst gekregen dan?

Groetjeees!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ja wij zijn daarna naar huis gereden op zich te doen hoor degene die je evt rijd heeft genoeg tijd om bij te trekken, want je ligt er wel een paar uurtjes.

Ik had ook iets bij de huisarts geregeld voor evt misselijkheid en dat was ook wel nodig .

Even verder op de snelweg ging ik hoor in een boodschappen tas bluh.

En pijnstillers meenemen voor onderweg met een colatje .

Ik ben bewust niet in een hotel gegaan na de operatie , de sedatie met de pijnstiller erin doet de eerste dag nog goed zn best waardoor je minder pijn hebt.

Tweede dag was ik blij dat ik dat gedaan heb was helemaal niks meer.

Ik heb ze dual plane geplaats gekregen .. moet nog flink zakken haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

aaahhhhh gefeliciteerd debster!!!!!

haha ja de ratel band was weer aan hahahaha maar niet slecht toch :D

Ligt ook beetje aan jeself hoeveel vragen je hebt bij hem ....ik merkte door het vele lezen hier dat ik een soort expert was en al super veel wist .

Voor dat ik ging wilde ik al daar geholpen worden alleen al om alle mooie resultaten .

Ik binnen kort even mn na controle afspraak bij hem maken ben benieuwd wat hij nu van het resultaat vind :D

Dankje voor je felicitatie hoor.....

De ratel band(hahaha) die is goed!!!

Ik wist zelf ook al veel door dit forum,errug handig by the way!Ik wist ook eigenlijk al dat ik bij hem geopereerd wil worden!

Al die mooie resutaten gaf bij mij ook de doorslag!!!

Nou bij jou is het ook goed gelukt hè!!!Ze zien er very nice uit hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw okee.. ik dacht ik mail ze ook even en heb direct antwoord!

Ze vragen tussen de 2700 en 3000 euro, hebben jullie dit er ook voor betaald?

xxx.

Ik ga 8 juni voor mijn bv....maar bij mij is het ook 50 euro voor het 1ste consult, 2700 euro voor de operatie incl(kliniek-bh en sedatie),plus-minus 25 à 30 euro medicatie en ik geloof 40 euro voor een set siliconenpleisters.

Valt mee hè?!?!

Ben benieuwd wat je gaat doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook 2700e voor de operatie betaalt bij Dr.Plovier.

de mijne zijn ook dual plane geplaatst en ik heb 800cc gehad,

dus volgens mij maakt het aantal cc niet uit voor hoeveel je moet betalen.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje kaat, dat is echt de hoofdprijs wat jij hebt betaald. Ennnn uh...nog steeds niet tevree was t niet? Was jij dat nou die 3x is geweest? Ik hoop niet dat je deze prijskaartjes heb moeten betalen. Heb je ze al mee verzekerd? Zo niet, zou dat mogelijk kunnen zijn. Mariah Carey heeft dat met dr benen gedaan las is vroeger in de bladen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.