Ga naar inhoud

Consult dr Plovier


Gast poekie83

Aanbevolen berichten

Gast poekie83

Hallo dames,

Ik ben vandaag op consult geweest bij dr. Plovier. Het ging allemaal heel snel. Wat hij niet belangrijk vond om te zeggen is de hoeveelheid cc en welke profile. Zijn argument was dat hij dit het beste zelf kon bepalen en aan hem over moest laten omdat hij de chirurg is. Ik vind dit een beetje vaag. Kreeg ook de indruk dat hij weinig tijd had. Mijn vraag is wat jullie ervaringen hiermee zijn en of dr. Plovier bij jullie wat duidelijker hierover is geweest. Alvast bedankt voor een reactie.

Groetjes,

Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt.. Dr plovier bepaalt dat tijdens de operatie wat t mooist is bij je..

Dat is zijn manier van werken, hij doet geen passessies!

En hij maakt echt mooie boobs hoor..

Ben oook bij hem geweest heb alleen gezegd welke maat ik wilde hebben en hij heeft hetaantal cc toen gekozen..

Ben echt heel tevreden over hem..

Hoor van meer meiden dat t consult wat snel is..

Maar voor de operatie neemt hij echt wel voldoende tijd voor je!

Welke cupmaat wil je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Consult ging ook heel snel hoor, 10-15 min, je merkt wel dat het routine is. Je moet gewoon echt vertrouwen op Plovier zelf, ik heb alles ook volledig in zijn handen gelegd, gewoon duidelijk maken dat je niet groter dan x of kleiner dan x wilt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Monique,

Bij mij ging het consult iets anders. Ik was ook goed voorbereid voor het consult.

Ik had stapels foto's meegenomen met hoe ik het wilde en ook hoe ik het NIET wilde.

Hij nam ruim de tijd om de foto's te bekijken en hij kon daarom gelijk zeggen hoeveel cc er

voor nodig zou zijn.

Ik hoor vaker dat hij het niet heeft over het profiel dat hij gaat plaatsen, maar ik had dat

zelf gevraagd.

Als je je er niet fijn bij voelt, kun je altijd een tweede consult aanvragen.

Ik ben erg tevreden over dr. Plovier, hij maakt super super mooie boobies!

Groetjes Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast poekie83

@Mii18: die van jou zijn dan ook echt onwijs mooi geworden! Ik zou graag richting een 75 D/E gaan,maar heb gister tegen Plovier 75D gezegd haha omdat ik hier lees dat die toch vaak iets groter gaat. Nou dan ga ik maar een beetje op jullie advies af, want vind ik toch ook erg belangrijk! Was jouw herstel ook wel snel? En viel het je mee,zou je het zo weer overdoen? Hij zei dat ik ook een kleine borstlift kon doen met alleen een littekentje boven t tepelhof,want anders zou ik het niet zo snel doen als ik zo'n ankerlitteken zou krijgen. Hij zegt dat het zonder ook mooi zou worden maar twijfel nog een beetje of ik alleen de protheses zal nemen of incl kleine borstlift omdat dat ze niet helemaal rechtop hoeven te staan. Wat denk jij als je mn voorfotos ziet???Mag ik je mening vragen?En weet jij of iemand op dit forum een kleine borstlift heeft gehad want vind alleen maar de "normale"borstlift!

bedankt :141:

@Esther24:Ik was ook goed voorbereid; had ook A4tjes met wel en niet fotos bij me en mn vragenlijst,maar schonk er niet zo heel veel aandacht aan,maar miss kwam dat ook omdat ik 3kwartier te laat was. Ik had wel gebeld,want het 5kwartier vastgestaan in de file ongeluk en wegwerkzaamheden :61::77:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poekie mischien maakt hij wel mooie boobs maar ik vind het een raar verhaal. Jij betaalt en jij bepaalt, niet een of andere chirurg. Hij hoort advies te geven op consult zodat je ongeveer weet hoe of wat, en dan kun je afspreken dat hij tijdens de operatie nog kijkt of het iets meer, iets minder wordt. Lees ook even Latina`s verhaal, zij was toch ook niet heel tevreden en ik las meer niet positieve dingen in haar topic.

Gr Fleur

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid, wat vervelend dat je zo'n snel en voor je gevoel een te snel consult hebt gehad.

Heel anders dan die van mij, maar ik ben ook bij een andere pc geweest.

Maar als ik zo hier lees, is dat wel de manier waarop dr Plovier werkt en hij schijnt toch ook heel goed werk te leveren en mooie boobs te maken, dus ik zou maar gewoon vertrouwen dat het goed komt en dat hij het heel goed in kan schatten.

En als je er zelf toch niet zo fijn gevoel bij hebt, kan je toch altijd nog een consult aanvragen bij hem of bij een ander?

Je moet zorgen dat jij je op je gemak voelt en het gevoel hebt dat het zeker goed komt.

Succes ermee.

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Poekie!

Bij mij ging het consult ook heel snel! Ik was ook op een dag dat er kilometers file stond door wegwerkzaamheden. Ik (en alle anderen in BeClinic) waren te laat.

Hij hield een kort algemeen praatje over borstvergroting, hij keek even naar mn borsten, hij bekeek de foto's, en zei toen wel uit zichzelf dat er dan ongeveer 350 tot 390 cc in zou komen. Uiteindelijk heb ik 475 high profile gekregen, dus dat heeft hij inderdaad tijdens de operatie bekeken en besloten.

Voor de operatie was hij trouwens helemaal niet gehaast hoor! Hij maakte uitgebreid foto's, keek nog eens heel rustig naar mn borsten, voelde, en tekende me af. Daar nam hij zeker de tijd voor, dus toen voelde ik me helemaal in goede handen! Hij deed het in uiterste concentratie. (het was geen persoonlijke aandacht, maar dat vond ik juist prettig want ik vind dat dit soort dingen professioneel en zakelijk horen te zijn voor het beste resultaat)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

naja iedereen heeft zijn eigen manier van werken... Dus als je het niets vind dan zou ik naar een andere pc gaan..

Vind t een beetje oneerlijk om hem negatief te gaan beoordelen.. En latina, dat is een negatieve ervaring! Tegenover 100 positieve... Ik heb een hele andere ervaring gehad met dr plovier! Heel positief... En hij maakt de mooiste boobies!

Mijn herstel ging op zich vrij vlot.. Ik zou het achteraf zo weer doen hoor!! Iedereen ervaart t ook weer anders, de een heeft veel pijn en de ander weinig!!!

Ik heb je fotos gekeken, en persoonlijk zou ik voor die mini lift gaan! Omdat je dan een mooier resultaat krijgt!

Als je een hele lift zou moeten doen dan zou ik het niet doen, vanwege de littekens.. Maar ik denk dat t ook mooi zal zijn zonder mini lift maar dan heb je op den duur wel weer wat meer hang erin!

Dus voor het mooiste resultaat zou ik gaan voor mini lift... Dan heb je maar een klein litteken!

Bedankt nog voor t compliment! En gewoon lekkker voor die E gaan! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast poekie83

Dankjewel Mii18 voor je mening,ik ben niet negatief over Ploivier maar moet alleen een beetje wennen aan zijn werkwijze,maarja iedere pc doet het op zijn eigen manier. Maar even over minilift,ik ga er toch nog maar even over nadenken! :wacko:

@mvrcarlaa; spannend hoor dus nog een maandje en dan ben je ook aan de beurt,ga je veel groter?welke cupmaat heb je nu dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Mii 18 Poekie beoordeelt Plovier op zijn manier van doen, en dat is niet oneerlijk tegenover hem. Dat is oneerlijk tegen over Poekie!! Ze komt van een heel end en met een hoop zuur verdiende centen om net zo`n consult te krijgen als die jij hebt gehad. En als ze die niet krijgt is het haar goed recht om daar hier iets over te melden. En dan niet zo`n beetje op haar kop te krijgen omdat ze hier iets minder positiefs zegt over hem. Hij kan mischien mooie tieten maken, maar hij hoort haar gewoon antwoorden te geven op vragen die ze heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

t was ook niet voor poekie bedoeld maar voor jou.. Maar ik bedoel tniet lullig en ik wil niemand op zijn kop geven hoor! Ik wilde gewoon even mijn wonder dokter verdedigen! ;)

dus poekie ik bedoelde t niet tegen jou hoor! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je voor foto's bekeken en ik zou wel voor de mini lift gaan.

Mijn borsten waren vergelijkbaar (ook formaat theezakje als ik het zo oneerbiedig mag zeggen) en ik moet nu over 2 maanden voor een nacorectie i.v.m. double bubble.

Dan kun je het beter in 1 x goed doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast poekie83

@oelie; daar heb je gelijk in,kan ik het beter meteen goed doen. Wat is een double bubble als ik vragen mag?

@mii18; is goed hoor haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fleur, ja eigen lijk wel.. Maarf het is al goed ok.. Ieder zijn mening!

@poekie, misschien was dr.plovier zo haastig omdat het al uitgelopen was omdat je te laat was?

Of hij had gewoon ff zijn dag niet! Hij is ook maar een mens he.. Ook al vind dat hij altijd aardig moet zijn tegen zijn patienten! Weet je al wat je ermee wilt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey poekie,

Bij mij was het ongeveer hetzelfde consult.

Was nog niet binnen of moest bh uit doen om te kijken en.hij deed zn verhaal.

Heb altijd filmpjes van de bergmankliniek gekeken, dus mijn consult viel me ook wat tegen.

Stond met een.kwartier buiten.

Wel een aardige vent, hij vroeg toen ik weg wilde gaan nog wel 4 keer of ik echt niet nog wat wilde drinken.

Al met al, laten we niet vergeten dat het wel een goede chirurg is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast poekie83

Hey poekie,

Bij mij was het ongeveer hetzelfde consult.

Was nog niet binnen of moest bh uit doen om te kijken en.hij deed zn verhaal.

Heb altijd filmpjes van de bergmankliniek gekeken, dus mijn consult viel me ook wat tegen.

Stond met een.kwartier buiten.

Wel een aardige vent, hij vroeg toen ik weg wilde gaan nog wel 4 keer of ik echt niet nog wat wilde drinken.

Al met al, laten we niet vergeten dat het wel een goede chirurg is.

Je hebt het nu toch ook over Plovier?Of over dr Stevens want heb daar ook consult gehad. Dus ondanks dat het een snel consult was ben je wel door hem geopereerd toch,ze zijn iid wel erg mooi hoor ondanks dat he t nog zo kort geleden is!worden alleen nog maar mooier!welke maat kom je nu uit denk je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast poekie83

@fleur, ja eigen lijk wel.. Maarf het is al goed ok.. Ieder zijn mening!

@poekie, misschien was dr.plovier zo haastig omdat het al uitgelopen was omdat je te laat was?

Of hij had gewoon ff zijn dag niet! Hij is ook maar een mens he.. Ook al vind dat hij altijd aardig moet zijn tegen zijn patienten! Weet je al wat je ermee wilt ?

Ja want ik kon er echt echt niets aandoen dat ik te laat was,ben 10u weggegaan en was half 4pas thuis en woon bij rdam in de buurt,dus het was me n ritje.En in Belgie zijn ze echt altijd wel ergens met wegwerkzaamheden bezig en nog een ongeluk gebeurd door het weer...vandaar!Maar had het me anders voor gesteld ja,omdat ik al jullie verhalen hier heb gelezen....en nee weet het echt nog niet,twijfel ook aan nog een consult bij dr. d'Hondt vind de fotos van de meiden die door hem geholpen zijn ook erg mooi!erg ben ik he haha,maar ja t zijn wel mn :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag geweest en het gaat idd vrij snel maar is wel logisch als je bedenkt hoe druk hij het heeft maar ik heb wel alles kunnen bespreken.

Ik kreeg ook wel de indruk dat hij zoiets had van laat maar aan mij over ik weet wat ik doe :141: En dat is ook zo natuurlijk.

Mijn enigste eis als het zover is is dat hij niet veel meer cc's dan afgesproken erin gaat doen.

Ik heb wel vertrouwen in hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Ik ben vandaag op consult geweest bij dr. Plovier. Het ging allemaal heel snel. Wat hij niet belangrijk vond om te zeggen is de hoeveelheid cc en welke profile. Zijn argument was dat hij dit het beste zelf kon bepalen en aan hem over moest laten omdat hij de chirurg is. Ik vind dit een beetje vaag. Kreeg ook de indruk dat hij weinig tijd had. Mijn vraag is wat jullie ervaringen hiermee zijn en of dr. Plovier bij jullie wat duidelijker hierover is geweest. Alvast bedankt voor een reactie.

Groetjes,

Monique

hoi monique

ik ben gister geopereerd bij BeClinic, wel dr Danau en was echt geweldig.

fijne man en staat echt voor je klaar.

we hadden afgesproken onheveer 400cc maar ook hij kijkt tijdens de operatie wat mooi is.

gewoon op vertrouwen!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Poekie,

Mijn borsten lijken best wel op die van jou. Ik ben al bij 2 pc geweest en geen enkele heeft het gehad over een lift. Ik ben benieuwd wat dr. Plovier gaat zeggen dan! Ik heb volgende week dinsdag een consult en operatie gepland op 13 juli bij hem.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee tuurlijk kon je er ook niks aan doen dat je te laat was, belgie he! daar zijn ze altijd wel iets aan het doen!!

Maar denk er inderdaad eens goed overna.. en ga eventueel nog een keer op consult he!

Weet je wie ook hele mooie boobs maakt? dr.bruno demeyere in gent! :D

Succes met je keuzes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.