Ga naar inhoud

Borstvergroting > terug laten verkleinen ?!


Aanbevolen berichten

Hallo!!

Ik heb al verschillende topics gehad op dit forum en ik wilde even weten of er mensen zijn die hun borsten te groot vonden na de borstvergroting en of zij ze daarna nog hebben laten verkleinen, minder aantal cc's bijvoorbeeld of wie totaal de prothesen hebben verwijderd. En hoe 'erg' t dan is. Ik heb namelijk 4 maanden geleden een borstvergroting gehad met 290 cc en ik kan er niet aan wennen ik vind ze écht te groot. Als ik bh's wil kopen dan kan ik geen voorgevormde bhs meer aan omdat ze nu al zo opgepusht zijn dat het dan gewoon zeer doet. Ik kwam eigenlijk voor een B maar heb nu toch wel een D. En ik kwam van nature van een 70A. Mn huid is erg opgerekt en slaap na 4 mnd nog steeds niet fatsoenlijk op mn zij. Overdag heb ik er praktisch gezien niet heel veel last maar t voelt gewoona lsof ze me in de weg zitten. Ik ken geen mensen die hun borstvergroting hebben laten verkleinen en vroeg me af of hier mensen zijn die daar ervaring mee hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

wat jij nu beschtijft ben ik ook bang voor geweest voor mijn bv

ook de angst dat ik er niet aan zou kunnen wennen

ik heb hier of op n ander forum al een verhaal gelezen van een vrouw die ze ook heeft laten verwijderen na 1 jaar

ze zaten haar meer in de weg nu ze dr uitz ijn voelt ze ze weer helemaal goed

ik zou nu niet meer zonder kunnen

vind het voor jou echt heel erg dat jij ze te groot vind

maar ja jij voelt het natuurlijk dat het niet lekker zit

maar moet je het mischien nog niet even tijd geven 4 maanden is maar kort

ik heb net je fotos nog ff bekeken een wat zijn ze mooi

weet niet hoe ze nu zijn naar 4 maanden

raar toch he

jij vind ze te groot en ik zou ze eigenlijk wel wat groter hebben gewild

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier eentje die ze ook màànden te groot vond van meteen nadat ik wakker werd .

Ik begreep nooit waarom iedereen hier meteen zo blij is met die grote lelijke , pijnlijke dingen die net onder je nek lijken te hangen en je adem afsnijden :wacko:

Ik had ook veel moeite met die 'joekels' en ben eigelijk maar één cup groter gegaan (335cc , van lege B naar volle C) . De gevulde bh's vermijd ik ook , net als jij . Dat in de weg zitten is mij ook niet onbekent .

Mijn herstel was ook nog eens zwaar , er kwam precies geen einde aan .

Slapen kwam er de eerste weken niet echt van : heb bijna 8 weken op me'n rug gelegen wegens anders teveel pijn en pas na 10 weken kon ik een 'gewone' beugelbh verdragen . Zelfs nu moet ik erop letten dat de beugels breed genoeg zijn want anders voel ik dat 's avonds toch (ben 3 jaar PO) . Een echte push-up draag ik niet , mijn chirurg zei trouwens dat dat niet echt goed is (zeker eerste jaar niet dragen zei hij) wanneer je protheses hebt .

Vervelende kleine pijntjes , 'zeurende' borstspier , overgevoelige tepels : ik heb er tot bijna 10 mnd PO last van gehad .

Ik heb mijn bv 3 jaar geleden in begin april laten doen en de eerste zomer stak ik 'ze' eerder weg . Na een jaar kon ik er pas echt van genieten en was ik dat maatje meer gewent . Nu ben ik wel superblij en zou 't zeker allemaal opnieuw doen .

Om maar te zeggen dat ik je begrijp en tegelijkertijd even wil zeggen dat je't best nog wat tijd geeft allemaal . Ik weet dat het al heel lang is voor jou en 't einde is mss nog niet in zicht maar het gaat wel beteren hoor :rolleyes:

De volledige verwijdering van protheses noemt 'expansie' (voor als je graag wat verder opzoekt via google ofzo) en als je even naleest , is er hier op't forum nog niemand die daar een topic geplaatst heeft .

Wanneer vrouwen een wissel ondergaan , gaan ze meestal toch voor enkele cc's meer . Je huid is opgerekt en er is een holte waar je prothese (dan) zat dus die moet - voor een mooie vorm - terug opgevuld worden met minstens dezelfde 'inhoud' lijkt mij dan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meisje

Ik sluit me aan bij B-cupje net als jou vond ik ze zeker tot 8 a 9 maanden een beetje in de weg zitten en het voelde niet van mij...

Ik ben van een 70 a/aa naar een 70E/F gegaan en zou ook ''maar'' een C krijgen. Maar het ziet eruit als een volle C kleine D dus in dat opzicht klopt het wel ;)

Het slapen doet me nu na bijna een jaar soms nog pijn maar als ik dan even blijf liggen trekt het weg en ik stoor me er nu niet meer aan.

Maar ik moet toegeven het heeft heel lang geduurd voordat ik ze echt geaccepteerd heb pas nu na bijna een jaar vind ik ze echt van mij en mogen ze niet meer weg hoor!!

Ik denk dat het vooral geestelijk ook heel zwaar is en vooral wennen Je hebt deze keuze gemaakt omdat je niet blij was met je kleine borstjes dus of je nu blij word door alles weer weg te halen? Denk niet dat dat een oplossing is ;)

Ik ken een meisje op een anders forum die 300 cc voor de spier had, ze vond het gewoon veel te groot! ze is naar 200 cc op de spier gegaan en ondanks ik het heel mooi vond wil ze er ook vanaf. Ze kan niet wennen aan dit soort dingen in haar lichaam zoals zei het zegt. Ze heeft een oplossing en dat ik een soort gel/vet in je borsten te spuiten. Ze wil deze keuze maken want de prothese helemaal eruit en niks erin gaat niet meer. Ze wil nu mischin 100 cc in haar borsten laten doen... of het voor haar de oplossing is?

Meid ik zou het echt de tijd geven!! net als jou vond ik het maar grote on dingen maar nu mogen ze niet meer weg :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi..

Wat vervelend dat je jezelf zo voelt... Alhoewel ik het zelf me eigenlijk niet kan voorstellen..

Maar dat is per persoon natuurlijk anders!!

Ik zou het nog even de tijd geven, je bent pas 4 maanden po he!

Is nog kort, geef je zelf even de tijd om eraan te wennen!!

Ik denk dat het wel goed komt hoor!!!

Het lijkt me ook raar om ineens je prothesen te laten verwijderen, je huid is dan opgerekt dus ik denk niet dat het er heel erg mooi uit ziet!!

Inderdaad apart hoe het kan verschillen per persoon.. Ik zou zelf me borsten niet laten vergroten voor 'maar' een B.. Ik heb nu E en af en toe vind ik ze ook nog te klein!

Wat vinden andere mensen ervan?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi

wat jij nu beschtijft ben ik ook bang voor geweest voor mijn bv

ook de angst dat ik er niet aan zou kunnen wennen

ik heb hier of op n ander forum al een verhaal gelezen van een vrouw die ze ook heeft laten verwijderen na 1 jaar

ze zaten haar meer in de weg nu ze dr uitz ijn voelt ze ze weer helemaal goed

ik zou nu niet meer zonder kunnen

vind het voor jou echt heel erg dat jij ze te groot vind

maar ja jij voelt het natuurlijk dat het niet lekker zit

maar moet je het mischien nog niet even tijd geven 4 maanden is maar kort

ik heb net je fotos nog ff bekeken een wat zijn ze mooi

weet niet hoe ze nu zijn naar 4 maanden

raar toch he

jij vind ze te groot en ik zou ze eigenlijk wel wat groter hebben gewild

Link naar reactie
Delen op andere sites

heej meiden,

Bedankt voor jullie reacties! toch wel fijn dat dit gevoel herkenbaar is. En een geruststelling dat het misschien went na langere tijd. Maar ik heb haast het gevoel alsof ze er 'iets groters' van gemaakt hebben, dan waarvoor ik gekozen had. Een kennis van mij heeft dezelfde aantal cc's en dezelfde originele cupmaat en bij haar zijn ze toch wel 2 x zo klein. Gek toch? Ik heb nooit mijn borsten willen laten vergroten naar een D. Dit omdat ik klein ben en maatje 34 heb vind ik dat niet mooi. Bovendien vind ik, hoe groter, hoe nepper. Denk ik zelf.. Maar goed, dit heb ik nu gekregen en het is gewoon de vraag of ik ze houd, of ik het even de tijd gun om er aan te wennen.. dat zal ik wel doen want een tweede operatie is nu financieel ook niet haalbaar. Ik vind het toch vreemd dat op zon forum als deze haast alleen maar positieve verhalen van borstvergrotingen te vinden zijn. In kleding voel ik mij oprecht zelfverzekerder. Maar naakt niet. Nou goed, toch bedankt voor jullie reacties dat is wel een beetje een geruststelling voor me ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoop echt dat je er nog aan zult wennen!

Ja toch gek inderdaad, de meeste meiden hier vinden hun boobs na hun bv nog steeds te klein!!

Ik zeg ook altijd: beter te groot als te klein! want te groot wen je wel aan!

Al had ik nu cup F gekregen had ik ze denk ik nog steeds niet te groot gevonden!

Maar ik heb ook zoveel jaar onzeker rondgelopen en jaloers! Niet meer ergens heen willen gaan omdat ik anders kwaad werd als er wel iemand was met grote borsten! Best wel heftig allemaal!

Dusja ik heb er zolang na uit gekeken...

Wat zeggen andere mensen van je boobs? vinden ze je boobs ook te groot?

Heb je ook foto;s trouwens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat vervelend! Ik heb nog geen bv ondergaan maar herken je gevoel wel dat de meesten eigenlijk zo groot mogelijk willen. Ik wil dat ook niet, bij mij gaat er 260cc in, de kleinste maat die ik heb gepast, omdat ik grote borsten niet bij mij vindt passen. Het is puur om naar een volle b te gaan (miss kleine c)van de aa die ik nu heb overgehouden na mijn zwangerschappen.

Heftig dat je er niet aan kunt wennen, misschien moet je het nog even de tijd geven, en als je dan nog steeds ongelukkig bent met de keuze, in de loop van de tijd toch het aantal cc verkleinen? maar zou het zeker een jaartje geven om te kijken of je gevoel nog veranderd. Net zoals je niet zomaar besluit om te laten vergroten, moet je denk ik ook niet overhaast beslissen om te verkleinen.

Wat zegt je pc ervan? want neem aan dat je een maat gepast hebt, als het dan toch veel groter uitvalt,zijn ze dan niet deels aansprakelijk? weet niet hoe dit zit hoor, hier lees je idd bijna nooit over.

heel veel succes ermee meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!!

Ik heb al verschillende topics gehad op dit forum en ik wilde even weten of er mensen zijn die hun borsten te groot vonden na de borstvergroting en of zij ze daarna nog hebben laten verkleinen, minder aantal cc's bijvoorbeeld of wie totaal de prothesen hebben verwijderd. En hoe 'erg' t dan is. Ik heb namelijk 4 maanden geleden een borstvergroting gehad met 290 cc en ik kan er niet aan wennen ik vind ze écht te groot. Als ik bh's wil kopen dan kan ik geen voorgevormde bhs meer aan omdat ze nu al zo opgepusht zijn dat het dan gewoon zeer doet. Ik kwam eigenlijk voor een B maar heb nu toch wel een D. En ik kwam van nature van een 70A. Mn huid is erg opgerekt en slaap na 4 mnd nog steeds niet fatsoenlijk op mn zij. Overdag heb ik er praktisch gezien niet heel veel last maar t voelt gewoona lsof ze me in de weg zitten. Ik ken geen mensen die hun borstvergroting hebben laten verkleinen en vroeg me af of hier mensen zijn die daar ervaring mee hebben?

Hallo!!

Ik heb al verschillende topics gehad op dit forum en ik wilde even weten of er mensen zijn die hun borsten te groot vonden na de borstvergroting en of zij ze daarna nog hebben laten verkleinen, minder aantal cc's bijvoorbeeld of wie totaal de prothesen hebben verwijderd. En hoe 'erg' t dan is. Ik heb namelijk 4 maanden geleden een borstvergroting gehad met 290 cc en ik kan er niet aan wennen ik vind ze écht te groot. Als ik bh's wil kopen dan kan ik geen voorgevormde bhs meer aan omdat ze nu al zo opgepusht zijn dat het dan gewoon zeer doet. Ik kwam eigenlijk voor een B maar heb nu toch wel een D. En ik kwam van nature van een 70A. Mn huid is erg opgerekt en slaap na 4 mnd nog steeds niet fatsoenlijk op mn zij. Overdag heb ik er praktisch gezien niet heel veel last maar t voelt gewoona lsof ze me in de weg zitten. Ik ken geen mensen die hun borstvergroting hebben laten verkleinen en vroeg me af of hier mensen zijn die daar ervaring mee hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyla, ik heb juist hetzelfde aan de hand, ik heb te maandag een borstvergroting laten uitvoeren en ik vind ze ook veel veel te groot, ze zeggen wel dat er nog zwelling zit, maar zoveel minder kan het dan toch niet worden denk ik, ik zit nu al te denken aan een verkleining, ik ben al de ganse week depri geweest, ik heb 375 cc genomen high profile, maandag mag ik terug gaan naar de dokter ben eens benieuwd wat hij zegt.

Ik denk dat ik de loop van de volgende weken nog eens niet durf buiten te komen. en binnen een dikke week begint mijn vakantie (:

had ik het maar niet laten uitvoeren, de spijt is enorm

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Lariske, kan het het me bijna niet voorstellen!! Er zit nu nog heel veel vocht en zwelling bij hoor! ik vond ze op het begin ook groot en nu te klein!! Ik denk dat je er gewoon nog even aan moet wennen, je gaat ineens van weinig naar veel!! welke cupmaat wilde je eigenlijk uitkomen? Komt vast wel goed joh geef het ff de tijd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai lariske,

Wat heb je nu voor cupmaat dan? En ja ze zijn na de operatie nog wel gezwollen hoor en opgezet. Dat word nog wel minder. Maar ik wil je niet ontmoedigen maar bij mij is het wel gewoon een volle C, kleine D geworden. Ik kan ook aan niets anders meer denken dan 'had ik maar... ' Of kleiner of gewoon nog niets gedaan. Geef het niet graag toe, maar ergens heb ik ook wel een beetje spijt. Ik denk er nu aan om op consult te gaan in een andere kliniek, gewoon om te vragen wat de mogelijkheden zijn. Nou meid ik hoop voor jou dat je er nog aan gaat wennen! misschien zijn we ook te gehaast en moeten we geduld hebben ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.