Ga naar inhoud

Even een dipje...


Aanbevolen berichten

Heej meisjes,

Moet even mn hartje luchten...

Overlaatst zette ik hier foto's van mn borsten nu op mn profiel.

En was ernaar aan het kijken.

Ineens komt mn vriend bij mij zitten in de zetel en zeg ik:

Kijk schat, dit meisje moet haar borsten nog laten doen. (op mn eigen foto's)

En hij zegt terug: Amai, die zijn erg. Jouw borsten zijn veel mooier!

Ik legde hem dan uit da dit de mijne waren en hij geloofde me niet.

Aan de hand van de achtergrond op de foto kon ik hem tonen dat dit de mijne waren en hij wist niet wat te zeggen behalve dat het gewoon slechte foto's zijn.

Dit zijn gewoon foto's van hoe ik ze alle dagen zie.

Hij heeft me er echt mee gekwetst.

Pff voel me al niet goed in mn vel en nu dit er nog bij.

Zo even een bevestiging dat mn eigen vriend mijn borsten eigenlijk diep binnenin ook echt niet mooi vind.

Zit hier nu met tranen in mn ogen zoals een klein kind.

Sorry dat ik jullie met mijn verhaal lastig val maar moest er eens uit en weet niet tegen wie ik het anders moet vertellen.

Liefs J.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop het...

En zeker, ik had vroeger echte mooie borsten (al zeg ik het zelf) :blush:

En hoop alleen dat ze er een beetje zoals toen gaan uitzien als ik een operatie heb gehad.

Liefs J.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hi :)

Ik vind ze nu al mooi hoor! En na je BV zullen ze alleen maar mooier worden. De vorm is prachtig. Dus maak je absoluut geen zorgen.

Liefs,

Dollie

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hij zegt terug: Amai, die zijn erg. Jouw borsten zijn veel mooier!

Ze zijn helemaal niet erg meid, je vorm is al heel erg mooi. Maar erg? Zeer zeker niet hoor!

En na je bv worden ze nog mooier als dat ze al zijn. Snap je dipje wel hoor, is toch niet zo tof om zoiets te horen van je eigen vriend.

Knuff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je wat het ook is, foto`s vertekenen ook. Als ik mijn foto zie van voor mijn bv denk ik vreselijk, maar zo zag ik ze niet als ik in de spiegel keek. Ik vond ze slap maar niet lelijk. En je vriend ziet ze ook mischien anders als hij je naakt ziet. Dan ziet hij een meisje waar hij van houdt dus geloof ik niet dat hij dan denkt wat lelijk. Hij houdt van jou en ook van je borsten :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx voor de reacties.

Tdoet me toch effe goed mn hart gelucht te hebben. :blush:

Kga toch wel blij zijn alsk mn nieuwtjes heb.

Liefs J.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat kan jou die fotos nou schelen,je krijgt een bv en je hebt straks supermooie boobs waar iedereen jaloers op zal zijn,

en ik vind ze helemaal niet erg ,maar snap je gevoel wel hoor,tis niet leuk als je eigen vriend dat zegt,maar t blijkt eigenlijk al: fotos zijn anders dan in t echt ,anders had hij ze HEUS wel herkend!:D

En je vriend gaat t maar rap goed maken met je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel meisjes :)

Voel me nu al iets beter.

En ik ben niet meer boos op mijn Wimmeke hoor.

Was gewoon beetje teleurgesteld.

Nu enkel nog naar de toekomst kijken he.

Liefs J.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk eigenlijk (als ik naar mijn eigen mannetje kijk) dat hij jou wilde opbeuren (natuurlijk niet wetende dat het jou boobies waren) zo van: zie je wel? , die van jou vallen wel mee! Je laat deze zien, omdat ze in jou ogen klein zijn

Ik vind je mooi zoals je bent (maar ik sta wel achter je dat je een operatie laat doen)

Deze gedachte krijg ik er in ieder geval bij...

Maar jou borsten zijn voor een ander mooi (wat iedereen ook zegt, en ik beaam dat) maar als je zelf besloten hebt dat ze niet mooi zijn, praat niemand dat meer uit je hoofd en ga je terecht voor een operatie. Als je het maar voor jezelf doet!

Succes meis.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx voor de lieve reacties. :rolleyes:

Ik heb nu een paar foto's laten uploaden van hoe ze waren voor de zwangerschap en tijdens de borstvoeding.

Voor mij is dit een immens verschil waar ik niet kan aan gewoon worden.

Als jullie willen, laat maar weten wat jullie ervan denken.

Liefs J.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach meisje toch :58:

Dat is idd niet leuk als er zoiets gezegd word... Maarrr fotos vertekenen echt heel erg hoor!

Als ik naar me voor foto kijk die ik ook op het forum heb gezet, denk ik WOW wat lelijk!

Terwijl ze voor me bv best mooi waren, alleen klein!

Komt wel goed, je zelf niet rot voelen hoor!

Straks heb jij ook mooie grote boobs!!

Dikke knuff

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mii18,

Kvond je borsten ook best wel mooi.

Enkel wel klein idd.

Nu zijn ze natuurlijk beter!

Maar ik heb voor het eind van mn borstvoeding nooit kleine borsten gehad.

EN om vroeger grotere boobs gehad te hebben en ze dan ineens kwijt te raken voelt wel raar hoor.

Liefs J.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa snap ik!! Ik wist natuurlijk niet hoe het voelde om grote borsten te hebben!

En jij hebt ze gehad en nu ineens niet meer, dat zal toch wel enorm raar zijn...

maar ik heb je voor foto net bekeken, en ik weet zeker dat ze mooi gaan worden!!

Je hebt een hele mooie vorm van jezelf!!! welke maat heb je eigenlijk nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu heb ik jammer genoeg een kleine 75-80 B-C.

Is te zien bij welke winkel ik ga.

Vroeger had ik een kleine 75D.

En tijdens de borstvoeding een grote 80E kleine F.

Dus ja.

Kwil gewoon mijn D terug. Dan ben ik blij :)

Liefs J.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je vriend weet ongetwijfeld van je wens een bv te doen , je zal er zeker wel veel over praten .

Hij wil je steunen in die beslissing en daarom zei hij dat volgens mij : zodat je je goed zou voelen bij je keuze die je maakt . Wees maar zeker dat hij 100% achter je staat .

Langs de andere kant : mannen zijn kiekens :rolleyes:

Ben je soms niet over iets bezig , stel je een vraag en komt hij uit de lucht gevallen :huh: ? Die willen je enkel maar gunstig stemmen joh , die zeggen toch dikwijls domme dingen . Je kan hem niet kwalijk nemen een simpele man te zijn hé . Die zijn er niet zo mee bezig als wij maar willen enkel dat wij ons goed voelen . Want wij blij > zij blij :)

Je moet weten dat er ook vrouwen zijn wiens partner het niet ziet zitten , zo'n 'neptieten' > vooroordelen natuurlijk want ik ken hier niemand wiens partner na een bv ze 'lelijk' of afstotelijk vond omdat ze 'nep' zijn :38:

Na een bv ziet het er altijd beter uit wat niet wil zeggen dat ze ervoor 'lelijk' waren enkel wat kleiner , wat minder gevuld enz. ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ B-cupje: Je hebt helemaal gelijk :)

Kga het me niet meer aantrekken van die foto's.

Mijn mama stemt er nu ook mee in dat ik volgend jaar nieuwe boobs krijg dus das ook al positief. :)

Liefs J.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.