Ga naar inhoud

Hoe gaan jullie om met seksistische opmerkingen?


Aanbevolen berichten

Heey meiden

Ik zit met een vraagje, hoe gaan jullie om met seksistische opmerkingen?

Natuurlijk is het leuk als mannen of vrouwen naar je borsten kijken en een complimentje geven maar soms gaat het me iets te ver :blush:

Laatst waren mn vriend en ik op een feestje en wanneer ik een strakker truitje aan heb is het best veel moet ik toegeven... nou kwam er een jongen naar me toe en probeerde me te versieren waar mn vriend bij zat!!en als klap op de vuurpijl riep ie naar mn vriend: Zoo die kan zo de playboy in zeg! ik zou wel weten waar ik nu met haar zou zijn en dat is zeker niet hier!!

Nou schrok ik hier van en mn vriend ook :blush: Hij kan zich hier heel boos om maken en zn handjes beginnen te jeuken zullen we maar zeggen. Nu gebeurt dit al vaker en ik merk dat mn vriend hier niet goed mee kan omgaan en hij zit hier dan ook mee.

Hoe doen jullie dit?

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi maris.. Toch wel een compliment over die playboy...

Ook wel eens goed dat je vriendje jaloers s toch?

Maar die kerel ging wel een beetje te ver idd!

Eigenlijk heb ik niog niet echt opmerkingen gekregen dus weet ook niet hoe ik hier mee om moet gaan..

Maarja dat heb je nou eenmaal met big boobies he :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja stiekem dacht ik o mooi compliment maar toch vond ik dit te ver gaan :blush:

Regelmatig komen er ook vreemden naar hem toe om te zeggen nou je vriendin heeft lekkere tieten, of dat ze je de hele avond uitk kleden met hun ogen.... :19:

Maar waar haal je het lef vandaan!! Ik hoor dit achteraf van mn vriend en hij heeft het dan ook moeilijk om er niet op in te gaan.. ik ben bang dat het een keer uit de hand loopt als je de verkeerde hebt :unsure:

Hihi en ik wilde maar een Ctje :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha die is goed meid!! :153:

Dan zullen ze hun mondje wel houden.....

Achteraf had ik kunnen zeggen nee ik hou niet van kleintjes... hij was echt klein voor een man :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha Marisjuh xD

Wat een lef van die gast om dat zo te zeggen waar je vriend bij zit !

Sommige jongens zijn echt zó erg ... !

Een gelijkaardige Playboy-opmerking heb ik wel eens gekregen toen ik aan het werk was, van een klant die ik moest bestellen, maar dan vanwege mijn nieuwe kapsel hahahaha xD

en die vent heeft zelf een vriendin want ze komt soms mee :o

Sommige venten hebben geen scrupules;

Zou ook niet goed weten hoe ik daarop zou moeten reageren in jouw geval daar !

Maar mijn vriend zou er ook niet mee kunnen lachen denk ik :P

en zijn handjes jeuken al gauw... :D:o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje voor jullie reacties!

@Meloen

Hihi ja sommige :rolleyes:

@Hanneke

Hihi oe wat had je met je haar gedaan? Oe ja soms kan het wel rot zijn hoor als hun handjes snel jeuken...

@Suri

Nou nu komt het leuke ik had niet een een laag truitje aan gewoon een basic topje... maar wanneer het ietjes strakker zit heb ik er wel een flinke boezem in hihi :blush: Ben ook redelijk slank en lang dus valt het meer op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

O hihi leuk meisje! Kun je nagaan wat een krulletje wel niet doet :rolleyes:

Ja he vind ik soms ook!! Dat soort mannen verpesten het voor de rest zegt mn vriend altijd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Marisjuh,

Wat jij hebt meegemaakt is inderdaad wel iets wat de spuigaten uitloopt!

Ik was van het weekend sinds lange tijd geleden weer wezen stappen met m'n vriend en nu krijg ik inderdaad nog meer aandacht dan voorheen...

Zo was er een onbeschofte man die vroeg of 'ze' wel echt waren... Dus ik meteen: "Nee, en wat dan nog?" Toen was ie stil... :rolleyes:

En een vrouw die m'n boobs meteen vastpakte... Ik heb haar handen meteen vastgepakt en vriendelijk gezegd dat ik daar niet van gediend was...

Vorig weekend had ik een enge, dikke jongen van Marokaanse afkomst achter me aan toen ik m'n hond uitliet in een strapless topje (en zonder m'n vriend)... Hij bleef maar achter me aan lopen en vragen hoe ik heette, waar ik vandaan kwam, hoe oud ik was etc. Dus ik eerst zo van dat dat hem niks aan ging, maar hij werd steeds agressiever verbaal en toen ik blufte dat m'n vriend thuis zat te wachten op mij zei hij: "Oh dan heeft hij zeker ook voor die voorgevel betaald?!"

Ik heb me toen resoluut omgedraaid en net zo lang gewacht tot hij uit zichzelf weg ging...

(Was dit niet gelukt dan zou ik naar de buuf zijn gegaan, want m'n vriend was op z'n werk).

Voor de rest krijg ik alleen maar leuke reacties en soms moet ik ook erg lachen...

Toen liep ik alleen langs een groep jongens die een vrijgezellenavond vierden en toen riepen ze in koor: "Tieten!"

Dan ben ik heel trots, want ze vallen dus wel op: Yeah :101:

B-cupje heeft inderdaad de beste oplossing gegeven :35:

Succes verder :71:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa,ik moet zeggen wij zijn heel nuchter hoor,ik kan me echt niet druk maken om zo een opmerking.

Ik denk dat mijn vriend ook iets zou zeggen...ja pecht voor jou het...het is allemaal voor mij.

Of van je moet eens weten wat ze nog meer kan ofzo...hahahahah

Handtastelijkheid vind ik weer een ander ding...ze moeten niet aan me gaan komen...en ik denk dat mijn vriend het ook niet moet zien want die zou meteen ingrijpen.

Nee opmerkingen zullen me niet zo deren.......maar fysiek aan iemand zitten wel.

En maris..je ziet er super uit...dus daar mag je zeker trots op zijn hoor!! laat je niet gek maken door zulke mannen....zijn alleen maar slappe figuren die respectloos over een vrouw praten>

(en stiekum hadden ze zelf wel zo een vrouw gewild maar daar zijn ze vast te lelijk voor hahahah)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Ik snap volledig wat je bedoelt!!

En natuurlijk zijn we trots op onze boobs maar daarom moet er geen commentaar opkomen van andere.

Een complimentje mag maar blijven doordrammen erover vind ik echt irriterend en genant(voor hen nog meer eigenlijk).

Precies of de aarbol een meter verschoven is omdat je daar met je mooie 'fake' boobs zit.

Wat ik nog minder kan hebben zijn meisjes die jaloers zijn en dan doen van ochja tuurlijk zijn ze mooi want ze zijn nep,

terwijl het net iets is waar je trots op bent! Nuja jaloersheid heerst overal zeker als je beter scoort bij de mannen :153:

Zo een reacties raken mij ook maar in mijn achterhoofd weet ik ook dat ik niet meer zonder mijn mooie nieuwe borsten kan,

so what als er mensen zijn die graag commentaar geven, is het niet daarop zal het op iets anders zijn...

Beste is om een goed antwoord klaar te hebben of een sterke man bij je te hebben hahahaha

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Maris,

ik ken het volledig,ik heb zelfs veel erger meegemaakt,ik sta er gewoon boven en laat die crapuul volk maar doen

Ik ben trots op mijn boobs en de rest maakt me niet uit zlfs van de dames die zijn nog het ergste,who cares,

en geniet van je boobs,xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, meiden!

Ik heb ooit eens voorgehad dat een stelletje mannen (met een beetje teveel op) schaamteloos borrelnootjes in mijn decolleté aan het mikken waren. En ik stond met m'n mond vol tanden... en dat in vriendenkring, erg...

Wist me echt geen houding te geven..

Verder weet ik ze ook altijd wel met een gevatte opmerking de mond te snoeren.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjah das de keer zijde van grote borsten hebben. ;)

Iets wat wij de dames die een BVK laten uitvoeren ...erg vaak last van hebben en dan vaak nog groffer dat bij jou maris...De vraag of ze echt zijn zul je vaak krijgen en veel aandacht en jaloerse blikken van vrouwen ook..

Hehe mrgoed soms als het te ver gaat kan je er wat van zeggen en vallen ze stil en soms moet je het slikken en gewoon negeren want dan lok je weer discussies uit....het hangt af van de situatie en met wie het is enzo...

Ik wou dat ik kon zeggen dat het minder wordt maar dat is helaas niet zo...ik heb er al last van sinds mijn 14de en ben best bijdehand geworden met opmerkingen terug maar voor jullie zal dit miss nieuw zijn en zullen jullie eraan moeten wennen :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jee kiki ik schrok wel even van jou verhaal zeg iemand die je borsten gewoon vast pakt!!

Waar haalt die vrouw het vandaan?

Vind het erg goed van je dat je er boven staat!!

En andere dames heel erg bedank!

Ik lig er niet wakker van hoor zo erg is het niet :blush: Mn vriend kan er alleen heel slecht tegen!!

Zelf vind ik het ergens ook wel leuk maar sommige zou ik wel eens flink de waarheid willen vertellen :rolleyes:

Gek he wat een BV wel niet voor aandacht kan leveren....

@Angel, hihi nee hiervoor had ik mm bijna niks dus hoefde ik me er nooit voor de verdedigen :153:

En due opmerkingen ja ze zijn nep zeker... wanneer je ja zegt zijn ze stil en stiekem willen ze het ook wel :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meiden

Ik zit met een vraagje, hoe gaan jullie om met seksistische opmerkingen?

Natuurlijk is het leuk als mannen of vrouwen naar je borsten kijken en een complimentje geven maar soms gaat het me iets te ver :blush:

Laatst waren mn vriend en ik op een feestje en wanneer ik een strakker truitje aan heb is het best veel moet ik toegeven... nou kwam er een jongen naar me toe en probeerde me te versieren waar mn vriend bij zat!!en als klap op de vuurpijl riep ie naar mn vriend: Zoo die kan zo de playboy in zeg! ik zou wel weten waar ik nu met haar zou zijn en dat is zeker niet hier!!

Nou schrok ik hier van en mn vriend ook :blush: Hij kan zich hier heel boos om maken en zn handjes beginnen te jeuken zullen we maar zeggen. Nu gebeurt dit al vaker en ik merk dat mn vriend hier niet goed mee kan omgaan en hij zit hier dan ook mee.

Hoe doen jullie dit?

:116:

hoi Marisjuh,

het hoort voor mij bij de redenen om een bvk te doen ;)

wat ik doe om het dragelijk te maken (ook voor mijn man)

is het als compliment in ontvangst nemen.

je moet ff omschakelen, maar het werkt wel.

gewoon zeggen:"Dank je wel voor het compliment, mijn vriend/man denkt er net zo over!"

weten ze niks op te zeggen en je voelt je er ook beter door omdat je het dan zelf ook meer als compliment gaat zien.

(voor je vriend ook bevestiging dat hij er toe doet)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook lastig... hoewel het bij mij gelukkig minder vaak voorkomt omdat ik het vrij goed weet te verbergen en ik opzich wel mooi in verhouding ben (aangezien ik ook flinke heupen heb). Natuurlijke borsten hebben natuurlijk ook minder bolling aan de bovenkant en daardoor lijken ze gauw kleiner (althans, dat idee heb ik) dus is het ook wat makkelijker te verbergen.

maar het is wel erg vervelend, maar zulke opdringerige lui zul je altijd hebben! Dat zijn denk ik dezelfde mensen die eerder grapjes over je klein borsten maakten en het nu doen over grote. Je hebt gewoon altijd van die mensen met zaagsel in hun hoofd. Probeer erboven te staan en zolang je je niet te uitdagend kleed maar het er gewoon netjes en mooi, sexy en vrouwelijk uitziet, heeft niemand het recht zoiets te zeggen.

In het begin ben je onbewust misschien ook nog wat onzeker over je grotere borsten en je kan je misschien nog niet helemaal goed een houding geven. Dat komt met de tijd wel en dan sta je ook wel boven de opmerkingen en weet je hoe je je mooi kan kleden zonder dat het er te opzichtig uitziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.