Ga naar inhoud

Lumizi : consult 8/6 : Dr Verdonck : Welnesskliniek


Lumizi

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik ben lumizi,

ik ben vandaag voor de 1e keer na lang twijfelen op consult geweest van dr verdonck in de wellnesskliniek.

Dr verdonck gaf me een goed gevoel!

Mits ik maar 18 jaar ben en een kleine B heb en zeer brede heupen,lijkt het me beter als ik een volle borst heb.

Dr verdonck rade me aan van 300 cc te nemen(limiet zei hij) .

Ronde inplantaten achter de borstspier.

Ik had me altijd al voorgesteld van een druppelvormige inplantaat te nemen achter de borstspier,maar dat ging volgens hem niet ?

Ik ben wel van plan om nog 1 of 2 dokters te raadplegen voor ik een beslissing neem..

Ik kon via google niets terug vinden over Dr K Verdonck.

Daarom wou ik eens horen wat jullie me aanraden..

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lumizi!

Ik ben ook nog maar 19 hoor maak je geen zorgen, hier zijn veel jonge meisjes :6:

Als je je niet zeker genoeg over je art voelt zou ik ZEKER bij iemand anders gaan, het is tenslotte een grote beslissing die je moet nemen hé (Ik kan je bvb dr. Plovier aanraden, al zijn resultaten zijn schitterend en hij geeft me een heel goed gevoel).

Ook als je die druppelvormige protheses wilt zou ik maar eens bij iemand anders langsgaan. Nochtans las ik enkele dagen ergens (weet niet meer waar) dat RONDE protheses ACHTER de spier toch het natuurlijkste resultaat zouden geven... Neem eens een kijkje in de galerij, daar zal je wel wijzer uit worden ^_^

Hier zijn wel meerdere meisjes ook geholpen door dr. Verdock hoor. Gebruik anders de zoekmachine rechts bovenaan.

Groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedere kliniek/chirurg heeft een eigen 'werkwijze' (ivm plaatsing prothese) of keuze van implantaat (rond/anatomisch of merk) .

Als je niet overtuigt bent door het voorbije consult is het idd beter om nog een andere chirurg te raadplegen .

Waarom je wens voor de anatomische mss ? Deze wordt veel gebruikt wanneer er geen goede basis is (cupAA bvb)om een mooie vorm te bereiken . Als ik je bh-maat lees heb je in principe geen anatomische nodig .

Maar goed , als dat je wens is moet je'r voor gaan . Je bent nog jong , het is jouw lichaam . 't Zou jammer zijn als je achteraf ontevreden bent !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.