Ga naar inhoud

Cheyla : 4 juli 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Goedemiddag Dames.. Mijn naam is Cheyla en ik ben 27 jaar..

Ik heb volgende maand op mijn agenda een borstvergroting staan bij Mr van Onselen..

Na het consult heeft hij mij aangeraden om te gaan voor 380cc rechts en 340cc links wegens ook een verschil van grote in mijn huidige borsten.. Heb zelf 75a dus ben helaas niet bevoorraad en droom al een geruime tijd van een mooi gevormde decollete..

Het worden anatomische proteses en ze worden achter de spier geplaats, omdat ik een natuurlijk mogelijk resultaat wil hebben..

Na het passen samen met een vriendin van me waren we dus beiden eens over maat nr 5.. Zowel als de assistent en de dokter zelf.. Ik vond het eerste instantie wat groot lijken, maar ik vond het wel mooier dan maat nr 4..

Zelf ben ik 1.67 en weeg 52kilo en heb maat 34/36..

Mijn streven is een beschaafde en natuurlijke decollete.. Omdat de proteses ook achter de spieren worden geplaats zal er ook een aantal cc`s afnemen.. Alleen ben ik bang dat ik een te ver vooruitstekend voorgevel zal hebben en dat het te groot gaat ogen voor mijn slanke postuur..

Ik twijfel om tog bij beiden proteses er 40cc van af te halen, maar omdat er dus ook een aantal cc`s verdwijnen onder de spier weet ik niet of dat een goed idee is.. Wil ook niet met mijn borsten lopen en me afvragen waarom ik voor minder ben gegaan..

Ik wil het natuurlijk in 1x goed doen en geen spijt hebben van me gemaakte keuze..

Ik heb nog een consult aangevraagd om tog mezelf nogmaals een bevestiging te geven betreft de maat die ik wil.. Ik zou graag wat advies willen van de vrouwen die mij voor zijn geweest en die zich eventueel kunnen vinden in de twijfels die ik heb..

Toch maar de maat behouden die in eerste instantie gewoon mooi stonden of eventueel luisteren naar me twijfels en alsnog voor een maatje minder gaan?

Alvast bedankt..

Kus Cheyla..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, welkom op het forum :D

Ik ben zelf ook op consult geweest bij ACCZ. Ik kwam daar uit bij pasprothese 5, hij zou 350cc plaatsen.

Ik ben uiteindelijk door dr. Plovier geopereerd en hij heeft 450cc geplaatst!

Je kunt beter voor wat meer cc's gaan dan minder hoor is mijn ervaring. Het went echt super snel, en ik lees nooit dat iemand liever minder cc's had gehad!!

Groetjes Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cheyla,

Heb je de maat alleen in een sportbh aangepast, of erna ook met een t-shirt erover heen?

ik krijg 12 juli 325 cc ik heb nu een 75a, ik zou dan volgens mijn dokter uitkomen op een volle C. ik krijg wel ronde protheses, maar worden wel achter de spier geplaatst.

Bij mijn 1ste consult hadden we 290 cc besproken. 35 cc minder dus. Ik had de maat toen alleen aangepast met een sportbh aan, maar toen ik net als jou twijfelde, maar

ik twijfelde of ik dit niet te klein vond, had ik de maat aangepast met een t-shirt eroverheen en toen viel het me toch echt even tegen, vandaar dat ik iet groter wilde. Groter had ik

ook wel graag gewilt, maar dit zou volgens mijn dokter (nog) niet passen.

In veel verslagen heb ik terug gelezen dat de grootte juist snel went en de meeste dames ze toch wel iets groter zouden willen hebben.

Als je toch blijft twijfelen zou ik nog een 2de pas afspraak maken en neem een (wit) t-shirt mee.

Welke maat had je zelf in gedachte?

liefs Juud

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cheyla!

Ik ben 1.65 meter, weeg 49 kilo en heb ook maat 34/36.

Heb vorige week mijn BV gehad en slechs 240 cc, juist omdat het bij mijn (fijne) lichaam zou passen.

Nu heb ik natuurlijk nog geen gewone beha's aan gehad (zal wrs uitkomen op 80B / 75C want mijn sportbeha's zijn 80B), maar ik denk wel dat de grootte voor mij PERFECT zal zijn :)

Wel moet ik zeggen dat ik absoluut géén grote borsten wou, gewoon iets dat van nature bij mijn lichaam past.

En had oorspronkelijk een 75AA ongeveer. Echt mini dus.

Ik zou er (als je echt twijfelt) persoonlijk een klein beetje afdoen, maar vele meiden hier zullen jou net het tegenovergestelde aanraden, wacht maar haha ;)

Maar als je zegt dat die maat je mooi stond, waarom niet he ;)

Het schijnt wel dat je snel went aan je (grote) borsten. (Hopelijk vind ik de mijne straks niet te klein haha :D)

Succes met je beslissing ! ;)

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Esther..

Bedankt voor je tip.. Ik zit er namelijk best wel in me maag mee, omdat ik me niet echt kan inbeelden hoe het me gaat staan..

Omdat ik erg slank ben heb ik het idee dat groot, ook echt op groot gaat lijken.. En dat is niet wat ik wil..

Ik wil een mooie portie borsten, maar niet gelijk een pinup-doll figuur opwekken..

Ik heb heel wat afgelezen op diverse sites en inderdaad is me opgevallen dat bij de dames die twijfelden toch voor een bepaalde maat zijn gegaan en dat het achteraf toch bleek mee te vallen..

Bedankt voor je advies lieve Esther..

Kus Cheyla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Hanekke en Juud..

Bedankt voor het advies.. Ik heb zelf ook een aantal foto`s bekeken in de galerij en als ik eerlijk ben vind ik de maten onder 300cc me net iets te klein.. Ik wil grote borsten, maar niet net 2 maatjes meer.. Voor mij is me dat niet echt de moeite waard.. Het hoeft zeker niet over de top, maar verschil moet er wezen..

Ik heb ze gepast met een sportbeha en een wit topje erover.. Het stond erg mooi (maat 5) en daar waren de rest het ook mee eens.. Ik heb als advies meegekregen om niet te kijken naar andermans borsten die ook een vergroting hebben gedaan, omdat het zo persoonlijk is betreft hoe het er bij jou uit gaat zien.. En omdat ik dat dus wel doe word ik in onzekerheid gebracht.. Ik kan helaas zelf niet echt zeggen wat voor maat ik in gedachte heb, maar ik denk dan wel aan een volle c cup..

Groetjes Cheyla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cheyla,

Ik heb 350cc dual plane en kom van een 75A. Nu heb ik een 75D. Je moet er rekening mee houden dat protheseborsten sowieso breder zijn dan gewone borsten, dus staar je er niet blind op dat je een D zal moeten kopen want je borsten zien er dan wel uit als een C.

Ik vind 350cc perfect voor mij, hoefde zeker niet meer te zijn (ben 1m69 en 58kg).

Blijf wel realistisch, het zijn 'valse' borsten en dat zal je altijd een beetje blijven zien. Maar het is dat of verder leven met je kleine muggenbeten, je moet zelf afwegen waarvoor je kiest :)

Ik wou zelf 300cc, Plovier raadde 400cc aan, dus de gulden middenweg dan maar :P

Het is belangrijk dat je via verschillende foto's duidelijk maakt aan je pc op welke maat je wil uitkomen, "een volle C" is een ruim begrip ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cheyla,

Het is veel geld en het zou zonde zijn als je dadelijk spijt hebt als je toch iets kleiner hebt genomen.

Je krijgt je borsten achter de spier dus er vallen dan al wat cc's af. waarschijnlijk de 'aantal cc's'. die jij bij je protheses er dan wellicht af zou willen.

Je zegt dat je wel grote borsten wilt maar niet TE. Ik denk dat je hartstikke tevreden zult zijn met het aantal cc's dat je nu hebt besproken ;) ik zou ervoor gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cheyla,

Ik ben één van de weinigen die ze liever te klein dan te groot had bij het wakker worden.

Hoewel de PC 375 of meer adviseerde en dat bij het passen ook oke leek, ben ik toch voor 350 achter de spier gegaan. Ben 1,82 groot bij 70 kilo en zat op de grens 80A/B voor mijn BV. Nu lijkt het een mooie D, maar als ik BH's koop, kom ik toch meestal met een E thuis en ik ben helemaal happy met hoe ze er uit zien.

Neppers kunnen ook natuurlijk ogen. Mijn PC stelde onlangs bij mijn laatste controle alvast verbaasd vast dat hij zulke natuurlijk uitziende borsten had gecreëerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cheyla,

Ik zou gewoon op het advies van dr van Onselen afgaan.

Ik had ook 2 ongelijke borsten, heb 430cc en 480 cc gekregen met medium en high profile.

Ben zelf 1.80 lang en weeg nu 72 kilo.

Voorheen en a en een b cup.

Heb ook ontzettend getwijfeld, wilde absoluut geen enorme joekels!

Maar wel iets dat mooi bij mijn lichaam past.

Totdat mn vriend zei, je moet ophouden en op de arts vertrouwen.

anders ga je toch nog ergens anders op consult?

Gewoon om te kijken wat die zegt, en dan kan je de cc's nog aanpassen eventueel.

Je moet namelijk wel meerekenen dat het minder bol boven en aan de zijkanten gaat staan door de anatomische vorm.

Dus het oogt op de een of andere manier kleiner vind ik.

Heb namelijk een 75 E/F cup, maar dat zie je er echt niet vanaf ofzo.

Het lijkt gewoon die mooi passende C cup en ik vind dat dr van Onselen het goed heeft beoordeeld.

En het went zo snel, het had van mij nog groter gemogen, nu na de operatie lees ik die berichten van dr Plovier en denk ik;

Had ik daar niet heen moeten gaan haha! Best erg maarja ik heb nu mooie borsten moet niet zeuren :)

Veel succes met je beslissing!

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dames..

Als ik momenteel even alle adviezen bekijk denk ik dat maat 5 waarschijnlijk niet te groot zal zijn.. Sendai jij gaf aan dat 350cc bij jou perfect is, maar je had zelf al 80a.. Mijn borsten zijn zelf wel wat kleiner..

Waarschijnlijk kunnen 2 vrouwen dezelfde maat nemen in cc, maar is het ook afhankelijk betreft wat ze zelf al hebben.. Om te weten hoe het gaat uitpakken toch? Maar alsnog denk ik dat ik tog voor een aantal cc`s minder ga.. Ik denk dat ik liever achteraf wil zeggen dat het wat groter had gekund dan dat ik ga zeggen dat ik blijer was als het toch wat kleiner zou uitvallen.. Denk ik hoor.. Ben echt wispelturig, omdat ik best wel zenuwachtig ben betreft het snijen in mijn lichaam en de uitkomst eraf.. En wat me opvalt is dat de dames met maat 36 toch kiezen voor een wat kleinere formaat en daar tevreden mee zijn, omdat het past bij hun bouw.. Ik wil wel in proportie blijven en vandaar de grote twijfel die toeneemt.. Je gaat het namelijk pas weten, wanneer je het al hebt gedaan..

Dames ik weet het nog steeds niet :107:

Alsnog bedankt voor alle adviezen..

Pfff.. Ik vind mezelf erg vermoeiend hoor.. hihi

Kus Cheyla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal fenomeen hier op het forum hoor : het twijfelen over de cc's :rolleyes:

Ik zal je wat verklappen , naarmate de datum dichterbij komt weet je't helemaal niet meer :39:

Het is idd van meedere factoren afhankelijk hoe groot/klein je cup met een bepaald aantal cc's zal uitvallen . Met een kleinere omtrek heb je bvb minder cc's nodig om eenzelfde cup te bekomen . Ook je 'basis' (wat er - niet - is) , je vet- borstweefsel , elasticiteit van je huid , ribbenstand enz. maakt het verschil .

Als leek is het erg moeilijk in te schatten wat de uiteindelijke cupmaat zal zijn en soms (lees je spijtig genoeg) zelfs voor een chirurg , die praten nml niet graag in cupmaten .

De enige tip die ik kan geven : neem je tijd voor het passen tijdens je consult en als het even kan , neem iemand mee : die ziet het anders dan jij .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Dames..

Hartelijk bedankt voor jullie tips.. Heb wat meer inzicht en informatie ontvangen..

Ik ben namelijk ook alle foto`s in de galerij wezen bekijken.. Als ik de borsten bekijk van rond de 300cc, spreekt er gelijk een stem in mijn hoofd die aangeeft dat het mooie formaten en mooie borsten zijn.. Als ik de wat grotere borsten bekijk, vind ik ze of te groot, niet bij mij lichaam passen, te overdreven voor mijn postuur en niet het gewenste doel die ik wil bereiken..

Na wikken en wegen ben ik toch enthousiaster gebleken bij de formaten van net onder en rond 300cc, dus ik ga toch voor een wat kleiner formaat.. Van platte borsten naar een c- cup is al een enorme vooruitgang dus ik vraag mezelf af waarom ik dan toch enigzins voor een kleine d zou willen gaan als ik weet dat ik toch tevreden ben met een volle c..

Ik heb een nieuwe pas afspraak gemaakt om de uiteindelijke maat te bevestigen.. Dan ben ik ook af van dat twijfelachtige gevoel die me van binnen opvreet.. Over 3 weken ga ik onder het mes dus ik hou jullie op de hoogte van de definitieve maat die ik heb gekozen en en de uitwerking ervan..

Bedankt Dames voor jullie tips,

Groetjes Cheyla

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi Dames.

Ik wilde even vermelden dat ik al geopereerd ben. Het is links 280 en rechts 350 wegens een groot verschil. Uiteindelijk toch een volle c en ben er zeer tevreden mee. De reacties die ik krijg van me familie en vrienden is dat het ook perfect bij mijn lichaam past. Fotos komen eraan.

Maar de drama die ik achter de rug heb had ik totaal niet zien aankomen. Ik ben afgelopen maandag geopereerd en de pijn. Wauw. Rugpijn. Spierpijn. Niet goed kunnen ademen. Niet kunnen slapen. Druk op me borst. Bh te strak. Misselijkheid. Noem maar op. Dit moet je echt stap voor stap nemen, want elke dag zit er wel verbetering in.

Ik tel af totdat ik de 6 weken herstelperiode voorbij ben. Waar ik nu het meeste last van heb is misselijkheid. Heb al zelfs gekotst. Weet iemand daar wat tegen? Ben zelfs gestopt met het slikken van paracetamol. Want zit totaal niet lekker in me vel als ik me misselijk voel.

Ik hou jullie op de hoogte. Lig nu op de bank mtv te kijken. Is roken trouwens erg slecht?

Groetjes Cheyla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.