Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Heej meisjes...

Zit met nog een paar vraagjes.

Ik ben nu 23jaar en vroeg me af als ik neem nu een BVG laat doen.

Om de 10jaar moet je normaal nieuwe laten steken.

Vanaf welke leeftijd kan dit niet meer en moet je elke keer meer cc's?

Of hoeft dit niet?

Groetjes ikke. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi ikke,

Het is niet meer zo dat je om de zoveel jaar moet wisselen. Alleen als je last krijgt van de protheses. En ik geloof wel dat de meeste mensen die voor een wissel gaan kiezen voor meer cc's. Maar het is niet zo dat je dan op je 75ste met 1000 cc in elke borst loopt.. Tegenwoordig gaan protheses levenslang mee.

Liefs,

Dollie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn hier op het forum* dames die pas na 20 jaar (zelfs eentje van 28 jaar!) een wissel nodig hebben dus ik geloof maar al te graag in dat 'levenslang' met de nieuwere protheses .

Natuurlijk moet je er rekening mee houden dat er complicatie's kunnen optreden (zoals kapselvorming of teveel rimpeling) maar in principe is dat percentage klein ; Die 10 jaar is meestal de garantie op de protheses die je krijgt , vandaar dat men (uit voorzichtigheid) die 10 jaar blijft vernoemen .

* zie operatieverslagen borstprothesewissel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit me bij B cupje aan!

Mijn arts zei ook dat ze levenslang mee kunnen gaan , behalve als ik last krijg of mn borsten teveel zouden veranderen na zwangerschap (dan kun je natuurlijk wisselen) ;)

Zolang je geen last hebt lekker laten zitten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je voor een wissel gaat, moeten er wel iets meer CC's in omdat het kapsel dan mee weggehaald wordt en daardoor de pocket om de prothese in te steken ook groter is.

Bij mijn laatste controle zei mijn PC 'Allee, tot binnen een jaar of vijftig!' waarop ik hem heb gezegd dat ik als ik dan nog leef, toch niet meer voor een wissel ga gaan waarschijnlijk <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij is ook verteld dat het in prinipe niet hoefd...mijn pc zei: over een jaar of 10/15 kan je altijd bv met een echo kijken of alles er goed uit ziet vanbinnden,lekkern ze niet etc.dan lekker laten zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm.. Ik denk toch wel dat ik ze nu 10 jaar goed zou laten controleren!!

Als ze dan nog mooi zijn zou ik ze laten zitten, maar als het er niet meer uit ziet zou ik toch echt wel voor nieuwe gaan!!

Al zou het natuurlijk wel fijn zijn voor de centjes dat ze langer kunnen blijven zitten!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie voor de reacties.

Dan laat ik ze toch genoeg controleren als ik ze eindelijk heb.

Voor de zekerheid.

Je weet nooit he.

Liefs Jolien. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.