Ga naar inhoud

Littleangel : 6 juni 2011 : Dr Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Oké nu komt het ontzettend dicht.

Maandag om 9u50 wordt ik verwacht.

Het begint toch wel met de nodige spanningen te gaan.

Vooral voor die "slaapverdoving"

wat als ik toch iets voel of wakker wordt pfff mag er niet aan denken.

Zijn er nog mensen die maandag plots 2 boezemvriendinnetjes bijkrijgen?

Laten we samen de dagen/uurtjes aftellen.

Groetjes en succes aan iedereen die nog moet komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi little angel,

jij wordt dus ook door dr. Verdonck?!! Ik moet 15 juni...vind t ook zo super spannend. Vooral ook die slaapverdoving. We gaan maandag de 6e op vakantie en als we terug komen is t al de dag erna!!!

Veel succes...en we zien je verhaal wel verschijnen hier.

Oh ja hoeveel krijg je?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid maak je geen zorgen het komt allemaal goed.

Er zijn meerdere meiden hier die zo een slaap verdoving hebben gehad en over het algemeen word het als positief evaren.

heel veel succes maandag.

Het gaat best snel voor je het weet ben je weer thuis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Little Angel,

spannend voor jou! Maak je niet te druk, het komt vast allemaal goed, ik heb al veel positieve dingen over dr. Verdonck gehoord en je hebt zelf ook vertrouwen in hem toch? Voor je het weet is het achter de rug en kun je rustig bijkomen van alles.

Heel veel succes gewenst en ik ben al benieuwd naar je verhaal!

grtz een "Dr. Verdonck-klant-to-be"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo hier ben ik terug

maandag ging heel snel amper 40minuutjes van de kamer weg en toen had ik er 2 vriendinnen bij.

Jammer dat ik ze nog niet gezien. Woensdag mag de tape eraf dus weer wat om naar uit te kijken.

En dat is maar goed want die tape drukt enorm op m'n borstkas.

Na 2 maal overgeven werd het allemaal wat beter.

Alleen het slapen van maandag op dinsdag is hilarisch als je het nu bekijkt. Heb op een stoel aan de eettafel gezeten

met m'n hoofd op een kussen op de tafel... Toch een 2-tal uurtjes geslapen.

Gisteren dus doodmoe maar hoe kan je in hemelsnaam slapen. Wil je je verlegen kreun je van de pijn.... Manmanman

deze nacht ging het gelukkig wat beter ik kon een ietsiepietsie op 1 zij liggen.

Alleen het rechtkomen altijd. Het rechttrekken aan mijn been lukt me een beetje

en dan de kindjes he... Snifsnsif dat is verschrikkelijk ze niet kunnen knuffelen en spelen grrr

nog een paar dagen hoop tegen het weekend wat hersteld te zijn

nu nog wat rusten se

liefs littleangel MET boobies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is dat ik niet kan slapen op mijn rug liggend maar ja veel andere opties heb ik niet pfff. Mijn borsten zitten in windel en tape en heb ze dus heb ze nog niet echt gevoeld of gezien het jeukt alleen VERSCHRIKKELIJK. Sinds wanneer heb jij je boobs en wat is je resultaat ik hoop met m'n 280cc op een C ui te komen maar zo ingetaped lijkt t kleiner maar is natuurlijk samengedrukt hè...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs!! Ik had ook een hele hele zware start (eerste 3 dagen overgegeven, hield ook geen pijnstillers binnen dus pijn was ook voluit), maar ben nu 6 dagen PO en dat lijkt allemaal verleden tijd! Ging bij de 4e dag beter :) Dus even doorzetten!

Moest wel even lachen van dat slaapverhaal aan de tafel met een kussen erop, maar gelukkig heb je die 2 uurtjes kunnen pakken.

Veel sterkte nog!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid ,

proficiat !!

probeer rechtop in de zetel te slapen ! zet desnoods een stoel ervoor waar je je benen kan opleggen !

ik heb een week in de zetel geslapen maar dat is dan ook een relaxzetel !

sterkte ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo hier ben ik weer, waw wat een geweldig gevooel zo BOOBS hihi

Donderdag heb ik naar kliniek gebeld of tape er echt niet af mocht, was TE benieuwd en het jeukte ENORM en ja hoor, wel onmiddellijk sportbh moeten aandoen maar waw wat een prachtig resultaat hihi

Wel even schrikken toen ik naar lingeriewinkel ging voor bh... welk maatje mevrouw ???? dan maar een D WAW

De eerste 3 dagen waren vervelend maar sindsdien hoor je mij niet klagen hoor. Eergisteren kon ik al terug op mijn buikje slapen en ja nu maar pronken he.

Morgen moet ik op controle en word het draadje kort geknipt en plakkertjes verwijderd. Nog even benieuwd naar littekens.

Zeg MissC1506, morgen is het aan jou. Leuk leuk , toi toi hoor.

Zeg nog een vraagje. Wanneer is de zwelling volledig weg (al heb ik geen opgezwollen gevoel) en verandert je cup nog drastisch de komende weken?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.