Ga naar inhoud

wie kan een GOEDE littekencreme aanraden?


Aanbevolen berichten

Wie kan een tip geven voor een goede litteken-creme?

Ik ben nu bijna een jaar geleden geopereerd, en de littekens onder mijn borsten zijn nog steeds rood en goed zichtbaar.

Ik moet eerlijk zeggen, in het begin trouw 2x p dag gesmeerd maar daarna een hele poos niet meer. Dus ja dames, ik weet het, eigen schuld....

Is er iemand bij wie de littekens ook nog zo goed zichtbaar zijn? Of wanneer ze na een jaar bijna weg zijn, wat heb je gesmeerd??!!!

Is er nog hoop voor mij, haha

x Suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Suzan,

Persoonlijk geloof ik niet zo in die cremes. Je lichaam herstelt zichzelf en bij iedereen worden die littekens anders. Maar goed mss als je een plekje niet smeert en de rest wel dat je kan ondervinden of het idd werkt.

Dus ik denk zelf dat het meer geldklopperij is dan dat het echt werkt.

Als je dan toch iets wilt halen, ik hoor veel over de biotherm creme.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid,

Eerlijk denk ik ook niet dat er een wonder creme bestaat :blush:

Ik heb de bio oil van de kruidvat gebruikt en de normale litteken creme van de kruidvat en persoonlijk vond ik de creme wel fijner. Mn littekens leken sneller te vervagen maar na dat ik gestopt ben (6 maanden) ben ik er niet meer op gaan letten en voor dat ik het wist waren ze wit!

Kortom ik denk net als deempje dat je eigen lichaam het meeste doet en een creme die help is altijd welkom! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik smeerde eerder met kruidvat en cremor siliconos 20% (soort dermatix) maar moet eerlijk bekennen dat ik het steeds vaker vergeet. Het maakt denk ik niet zoveel uit welke creme je gebruikt. Zelf vind ik de kruidvat het fijnste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk ook niet dat het zo veel uitmaakt wat je smeert, het is toch vooral je lichaam dat zelf voor de genezing van je littekens zorgt, en de ene maakt blijkbaar mooiere littekens dan de andere jammer genoeg. Ik heb zelf gesmeerd met echinaforce creme van dr. Vogel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie voor de reacties!!!!

Maar als ik het zo hoor, ligt het hier dus ook aan mijn eigen lichaam... Heb dan wel niet trouw gesmeerd, maar ben wel uit de zon gebleven en rook/drink niet en eet gezond.

Toch zijn mijn littekens na bijna 1 jaar nog steeds erg zichtbaar en rood... Niks wit!!!!

Voor de zekerheid ga ik die van kruidvat nog proberen. Heb de bio-oil ook gehad, maar idd, het smeert niet lekker (drupt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.