Ga naar inhoud

minimeid: 20 mei 2011 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

zoals de meesten van jullie denk ik wel weten heb ik 20 mei een Lift met bv ondergaan. Nu is het zo dat ik nog steeds hechtdraad uit mijn littekens

Hierboven ging even iets mis.

om mijn verhaal even af te maken, na 8 wkn Po ( Lift + bv) haal ik nog steeds hechtdraad uit mijn littekens.

Heeft een vanjullie dit al mee gemaakt? is toch volgens mij niet normaal dat na 8 wkn het hechtdraad nog niet is opgelost?

Nou ik hoop dat een van jullie dit herkent, anders ga ik m orgen toch ff met Dr Visser bellen

alvst bedankt allemaal,

gr, minimied

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb geen idee hoe dit precies werkt, ik ben bijna 3 weken po en haal inderdaad ook een stukje hechtdraad los gisteren. het is monocryl draad en zou oplosbaar moeten zijn, dus van mij ook zelfde vraag, hoe werkt het en wanneer moet het opgelost zijn??

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja bij mij ook de zijkant draadjes geknipt, maar er zat een korstje op en toen ik eraan pulkte kwam er een stukje hechtdraad mee (wit draadje) de wond zelf is gewoon helemaal netjes dicht dus verder geen probleem, maar vond het wel gek?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zat er ook een heel klein stukje te irriteren,wist gewoon dat dr nog iets zat,werd gek van de kriebel,

na een week frunniken kwam t draadje los,gewoon een klein mini stukje draad,maar wat kan dat jeuken zeg! :wacko:

Ik zou zelf een pincet erbij pakken,anders doet de kliniek dat wel..:1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag minimeid

Beste is om eens langs te gaan bij de huisarts denk ik.

Ik had ook hechtdraad gekregen die deels moest oplossen en deels eruit moest.

Nadat ik de draadjes eruit gehaald had, had ik plots wat wondvocht (na 4 weken).

Ik zag precies ook iets loshangen. Heb er dan zelf eens aangetrokken maar durfde niet echt...

Ben toen opnieuw naar de dokter geweest en hij zag idd dat er nog draadjes waren die niet waren opgelost en dus begonnen irriteren.

Hij heeft ze eruit gehaald en was meteen opgelost! :D

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.