Ga naar inhoud

minimeid: 20 mei 2011 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo,

ik ben 20-05-2011 geopereerd, heb een borstlift met vergroting gehad 230 cc monobloc extra high profile.

Omdat ik 65 kilo ben afgevallen en dus echt niets meer over had gehouden heb ik na 5 jaar twijfelen om me nu toch echt maar te laten helpen.

Ik ben door al die jaren heen al bij diverse klinieken geweest en kon het eigenlijk net niet vinden bij die chirurgen.

Tot ik van een kennis heb vernomen van Dr Vissen in Genk, heb voor 26-04-2011 afspraak gemaakt voor 1e consult.

Pc was erg direct ( wat achteraf wel erg fijn was ) ik kwam eigenlijk alleen voor een bv. maar volgens de pc was dat niet verstandig, als je mijn overgeblijven zakjes op wou vullen dan kreeg ik ongeveer een cupmaat FF en omdat ik 1.73 groot ben en 60 kilo weeg was dat voor mij en mijn figuur geen optie, mijn man had zoiets van kan er niet wat meer in? zoals de meeste mannen dat hebben hahah. toen de dokter vroeg of hij grote borsten of een tevreden vrouw wou, was mijn gevoel bij haar al goed.

maar goed heb na 3 nachtjes slapen besloten om er voor te gaan. datum 20-05-2011 erg snel dus.

19-05-2011 vertrokken naar belgie, lekker hoteletje genomen en smorgens gemeld bij de kliniek, werd om 11.30 van de kamer gehaald, ik heb de op niet als prettig ervaren. tijdens het slapen had ik een onwijze soort van nachtmerrie en 15 minuten voor het einde hebben ze me laten ontwaken, geen pijn gevoeld maar toch wel raar dat je da laatste minuten mee krijgt, terug op de kamer voelde ik me alsof ik 100 keer achter elkaar in een rollercoaster had gezeten, waanzinnig duizelig en misselijk, maar goed het was 14.30 en ik dacht ik kan nog mooi even bijkoem voor dat we weg moeten. de assistente kwan diverse keren vragen hoe het ging, en het ging niet, tegen 16.15 kwam ze nog een keer om te vragen en toen ik antwoorde van : ik wil nig graag even een half uurtje bijkomen en dan of naar huis of naar een hotel, kregen wij het antwoord dat wij eigenlijk wel moest vertrekken omdat er niemand meer aanwezig was en de kliniek aan het weekend begon ( heb ik als erg slecht ervaren) maar goed zo gezegd zo gedaan, manlief heeft auto gehaald mij er in gezet en zo richting huis gegaan. 250 km nou de reis verliep prettig ik heb veel geslapen en als ik effe wakker was, dan was ik ook weerdirect aan het overgeven. maar goed een maal thuis aangekomen ben i direct op de bank geklommen en zien hoe ik de avond en de 1e nacht door zou komen.

met weing slaap en veel pijnstilling heb ik het gered.

nu zijn we inmiddels 6 dagen verder en de pijn wordt met de dag minder, duizelig en misselijk was ik alleen de dag van de op en da dag erna.

gisteren heb ik de drains er door mijn huisarts uitlaten halen, dat ging helemaal goed geen pijn of iets.

wel vind ik mijn borsten, voor zover je nu al borsten kunt noemen erg hoog zitten, ongeveer tot aan mijn sleutelbeen, links zit zlefs nog hoger dan rechts.

en het voelt net alsof ik gigantische stuwingen heb van de borstvoeding. en dat gevoel wordt gewoon niet minder terwijl ik bijna geen pijn meer heb.

nu is mijn vraag , is dit allemaal normaal. en kan iemand mij vertellen hoe lang het duurt voordat ik mijn boops op de juiste plek heb zitten en niet meer het gevoel heb dat wanneer er een kind begint te huilen mijn boops spontaan beginnen te lekken?

ik kan voor degene die het graag wil wel foto`s toevoegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ziet er mooi uit hoor!!

dat ze nu nog wat hoog zitten komt door het vocht wat er nog inzit...als dit weg is gaan ze vanzelf lager zitten!

dit duurt een weekje of 4-6 : maar is bij iedereen verschillend!

ze gaan prachtig worden!

ziet er nu al heel mooi uit, ondanks alle pleistertjes :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hallo.

Allereerst gefeliciteerd om zoveel kilo's af te vallen! Ik herken t heel erg, ben zelf ook heel veel afgevallen (77 kilo) en heb eind september vorig jaar ook een lift met prothesen gehad (gelijk met een buikwandcorrectie). Jeetje joh, dat jij gelijk al de kliniek moest verlaten.... had ik geloof ik echt niet gekunt. Ik ben de hele dag niet boven water geweest, en de volgende dag zoveel pijn... (alleen de borsten, buik geen last van gehad). Ik heb hier ook foto's staan in de galerij van mijn lift, ben echt superblij ermee. Je borsten staan inderdaad wel heel hoog. Maar dat zie je wel bij meer meiden, komt vanzelf goed! Bij mij stonden ze niet zo hoog, maar ik had juist heel veel vocht aan de zijkanten zeg maar onder de oksels zitten. Kon mijn nachthemden niet meer dicht krijgen. Iedereen dacht, wat heeft zij gedaan zulke grote borsten te nemen ;-) Gelukkig is ook dat allemaal goed gekomen. Wanneer moet je op controle?

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ingrid,

bedakt voor je berichtje, jij mag ook absoluut niet klagen 77 kilo zeg! en ik dacht dat ik veel was afgevallen, mag ik zo brutaal zijn om te vragen of ik jouw foto mag zien?

dan kan ik ook even jouw bwc bekijken.

ik moet 3 juni terug op controle en dan haalt de pc direct de hechtingen eruit.

hoe lang is het geleden dat jij het hebt laten doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaai

welkom hier !!

nog gefeliciteerd met je lift en bv !!

ik heb je titel even aangepast :)

maar jee dat je gewoon zo weg moest... hoor wel vaker over de wk dat de service er niet echt goed is !!

maar goed jij bent nu happy :)

je verhaal over de terugweg is herkenbaar, ik moest ook elke keer overgeven zodra ik maar mijn ogen open deed, fijn he ! NOT !

Rust lekker uit en laat je verwennen!! :116:

Fijn herstel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

ik ben nu 6 dgn po, weet dat ik me geen zorgen moet maken en vooral veel geduld moet hebben.

Maar toch vind ik dat mijn protheses wel heel erg hoog zitten.

ik zal ff een fotootje toevoegen en willen jullie als ervaringsdeskundige hier ff naar kijken om te zien of het een van jullie bekend voor komt?

en mij dan evt gerust stellen.

alvast bedankt

minimeid met hoge siliconen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Minimeid,

Ik denk dat het wel goed komt. Bij mij zaten ze de eerste 2 weken zo'n 3 vingers onder mn sleutelbeen. Daarna begon de boel soepeler te worden en "zakte" alles naar beneden. Geduld is idd het magische woord! Hoe zijn ze trouwens geplaatst en wat voor een cup had je voor de BV. En heb je kinderen?

Liefs!

Ps. de foto's zijn erg groot van formaat en dus moeilijk te zien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

bij mij zaten ze ook vrij hoog hoor maar zijn gelukkig al wat gezakt

denk dat je idd nog geduld moet hebben

en denk dat er ook flink wat zwelling zit

groetjes bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Minimeid

die gaan nog wel zakken hoor!!

is pas 6 dagen, dus zit er nog best veel vocht: zeker bij ook nog een lift erbij!

Komt wel goed hoor!

als je de foto´s trouwens in een nieuw venster opent zijn ze niet zo groot!

aanklikken met rechtermuisknop en dan kiezen voor: koppeling openen in nieuw venster <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ doperwt voor op had ik cup 75b en draag nu sportbh 80B hoop dat het nog iets meer wordt, en ik heb idd een dochter van 15. de protheses zijn onder de spier geplaatst.

@ikke59 ik heb idd een lift erbij gehad, maakt dat dan verschil?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het zeker meer wordt. Bij mij zagen ze er ook zo uit. Een soort pyramides en heel plat... Ik heb ze trouwens dual plane. Maar net als bij achter de spier duurt het even voor de spier losser wordt. De reden dat ik vroeg of je kinderen hebt, is dat je huid dan al een keer uitgerekt is (waarschijnlijk) door de zwangerschap en ze dan waarschijnlijk sneller zullen zakken. Tenminste dat denk ik. Nu is je dochter al wel 15 jaar dus dat is alweer even geleden :). Maar ik denk dat het wel goed komt ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ doperwt voor op had ik cup 75b en draag nu sportbh 80B hoop dat het nog iets meer wordt, en ik heb idd een dochter van 15. de protheses zijn onder de spier geplaatst.

@ikke59 ik heb idd een lift erbij gehad, maakt dat dan verschil?

Er is meer in je borst gesneden....zitten ook meer hechtingen: dus kan het zijn dat je meer wondvocht hebt!

dan duurt het misschien wat langer voordat dat weg is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo dames

bedankt voor de antworden, aar ik denk dat min zwangerschap niet zoveel heeft uitgehaald met mijn borsten, mijn afvallen denk ik des te meer ben van 120kilo naar 55 kg gegaan dus ik had een erg lege 75b. hahah tijdens mijn zwangerschap waten ze niet zo dik als tijdens zijn topgewicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Minimeid,

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten!

Ik heb dat wel vaker gezien hoor... Komt helemaal goed hoor. Je hebt helemaal geen grote prothesen erin laten plaatsen, net 25cc meer dan ik, dus dat zakt zeker nog wel. Je gaat een prachtige boezem krijgen!

Niet teveel piekeren hierover. Van stress ontspannen je spieren niet!

Dag dag!

Hallo dames,

ik ben nu 6 dgn po, weet dat ik me geen zorgen moet maken en vooral veel geduld moet hebben.

Maar toch vind ik dat mijn protheses wel heel erg hoog zitten.

ik zal ff een fotootje toevoegen en willen jullie als ervaringsdeskundige hier ff naar kijken om te zien of het een van jullie bekend voor komt?

en mij dan evt gerust stellen.

alvast bedankt

minimeid met hoge siliconen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ps. de foto's zijn erg groot van formaat en dus moeilijk te zien...

Oeps, de foto's zijn inderdaad wel heel erg groot dus het is nogal moeilijk te zien.

Dames, hier zie je hoe je op een normale manier de foto's kunt kijken, naast de manier die Ikke59 al gegeven heeft! :D

En Minimeid, het komt wel goed hoor, zoals Ikke ook al zegt zul je veel zwelling hebben en kan het wat langer duren voor het wegtrekt, maar eens het vocht weg is en ze kunnen beginnen zakken zie je vanzelf wel dat ze niet te hoog zitten hoor! Maak je maar geen zorgen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey minimeid,

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten! Wat slecht geregeld dat je de eerste nacht niet mocht blijven :angry: Dat lijkt me echt wel normaal na zo'n zware operatie.

Gelukkig voel je je per dag iets beter. Ik las in je andere topic dat je ze nog vrij hoog vond zitten. Maar ze gaan nog wel zakken hoor. Bij mij zaten ze eerst ook vrij hoog en ik vond het vreselijk dat mijn tepels zo laag stonden. Gelukkig is dat ook helemaal goed gekomen :141:

Sterkte met je herstel!

Groetjes Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hallo dames.

ik ben nu 20dgn po, mijn protheses zitten nog steeds erg hoog, ik draag inmiddels een bortsband(geen pretje).

de wonden zijn mooi aan het genezen, maar nu heb ik mij laten vertellen dat de prothesen met 6 weken vast zitten en dus niet meer zakken.

ze zijn na een lift onde de spier geplaatst.

hoe kan ik het zakken van de protheses versnellen of meehelpen?

als ik de band draag dan geeft dat de hele dag door constant steken in mijn linker borst, bijna niet te doen is dat normaal?

Is het verstandig om de borsten dus de hoge protheses naar beneden te masseren?

en hoe kan ik dat mijn tepels overgevoelig zijn en bij een ander bijna gevoelsloos zijn in de eerste weken?

normaal gesproken ga ik 3 x per week na bodypump, heb dus na mijn menig redelijk ontwikkelde borstspieren, kan het zijn dat het daarom zo raar verloopt.

en moet ik misschien contant met de pc opnemen , ik ben er zelf bang voor dat de protheses zo hoog blijven zitten omdat ze er nog exact hetzelfde uitzien als de 1e dag na de op.

alsjebleift wie kan mij hier over informeren?

alvast bedankt allemaal

een bange minimeid.

ps ik wil wel een foto zetten of sturen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Met een band heb ik geen ervaring,maar durf na 4 bv"s wel te zeggen dat de protheses echt nog wel gaan zakken hoor na 6 weken!

Denk dat je nu de "bodybuilderslook"hebt? Komt goed,geef het tijd,na ong een half jaar heb je pas het eindresultaat.

En contact opnemen met je pc zodat die je gerust kan stellen kan natuurlijk nooit kwaad als je dat nodig hebt.

Succes,gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt goed hoor, na 6 weken gaat het zeker nog zakken ;) Ook je borstband zal daarbij helpen. Sommige kunnen flink last hebben van de band, maar vaak went het uiteindelijk! Ze noemen het helaas niet voor niks de "martelband". Je zegt al je sport veel en ze zijn achter de spier geplaatst, dus het zal nog even tijd nodig hebben denk ik om helemaal mee te rekken en te zakken.

Dacht zelfs dat ze het meeste zakken tussen de 6 weken en 3 maanden po, correct me if I am wrong ;)

Komt vast helemaal goed en het toverwoord van het forum "geduld". En vertrouw je het echt dan, dan voor je geruststelling je pc bellen.

Heel veel succes.

Gr. Fem :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Minimeid,

en heb je je pc nog gebeld?

Ik hoop dat het inzakken doorzet ondanks je gespierde borstspieren.

Ik pump zelf ook 2x in de week en ik twijfel al of niet minder gewicht op de borstspier zal pakken in de les.

1 juli heb ik consult dan zal ik zeker vragen hoe het zit.

groetjes, Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi esther

nee heb mijn pc nog niet gebeld.

volgens mensen om me heen veranderen mijn borsten al wel van vorm. dus ik wacht nog gewoon ff af.

ja vraag er voor de zekerheid even naar. succes op je consult ik zal je topics in de gaten houden

Gr. minimeid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.