Ga naar inhoud

Lies26: 1 juni 2011 : Dr. de Blecourt : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste Reactie

Dames!

Morgen is het zover! Allemaal heeeel veel succes en een heel goed herstel! Ik ben erg benieuwd naar jullie verslagen!!

Liefs Lies!!

Dankje !!! Ik wens jullie ook allemaal heel veel succes !!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik denk dat ik de nagellak aanhoud en dan zie ik wel wat ze ervan zeggen xD

Kzou echt niet weten wrm het kwaad zou kunnen :P

Mij is verteld dat je geen nagellak op mag omdat ze, mocht er iets mis gaan, aan de verkleuring van je nagels een en ander kunnen zien, geloof zuurstoftekort in bloed ofzo...Doorzichtig is geen probleem, maar zou kleurtje er dus wel even af halen.

Verder heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel succes morgen op jouw boobie-day!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lies,

Hoe is het meis, alles goed gegaan? We hebben onze boobies yeahhhh :-)

Hey!

Gisteren om 9.45 was ik samen met mn vriend aangekomen in bilthoven. De spanning viel mee gelukkig. Om Kwart over 10 werd ik opgehaald door de verpleegkundige die mij naar mij kamer begeleidde en alles uitlegde, evenlater kwam de arts aftekenen en ik kon om Kwart over 11 mee naar de ok waar ik beeld vriendelijk werd begeleid en al snel was ik onder zeil! Voor mij gevoel 5 min later werd ik wakker op de uitslaapkamer ( om 1 uur) waar ik ook weer vriendelijk werd behandeld! Ik werd goed wakker en in tranen heb ik mijn nieuwe aanwinsten bekeken! Prachtig! Één half uur later was ik weer op mijn kamer waar mijn vriend op mij zat te wachten. Ook hij vond ze prachtig! Ik ben geen moment misselijk geweest. Wel had ik moeite met rechtop zitten. Hiervoor kreeg ik één lekker bouillonnetje nadat ik mijn thee en beschuit op had. Om 4 uur mocht ik weer naar huis. De autorit ging prima! Thuis had ik te lang gewacht met het innemen van de paracetamol en had erg pijn. Dit werd later weer beter gelukkig. De eerste nacht heb ik redelijk geslapen, 2 keer wakker geweest. Om 6 uur ging de wekker weer om terug te gaan naar bilthoven oude drains eruit te laten halen! Pfoe... Dat was toch wel een rot gevoel! Nu zit ik heerlijk in de zon en is de 'pijn' prima te doen! Gisteren stiekem de bh uitgehad en ze zijn prachtig! Morgen lekker douchen en nog beter bekijken!

Hoe is het bij jullie gegaan??

Kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Ik ben ook gis. geopereerd (Dr. Robin van Look, Antwerpen) 75A > ? 80C, zal ik morgen weten!

300cc heb ik gekregen en ziet er niet te groot, niet te klein uit, ik ben voorlopig heel tevreden!

Hoe is het bij jullie nu?

Grtjs K.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Gisteren om 9.45 was ik samen met mn vriend aangekomen in bilthoven. De spanning viel mee gelukkig. Om Kwart over 10 werd ik opgehaald door de verpleegkundige die mij naar mij kamer begeleidde en alles uitlegde, evenlater kwam de arts aftekenen en ik kon om Kwart over 11 mee naar de ok waar ik beeld vriendelijk werd begeleid en al snel was ik onder zeil! Voor mij gevoel 5 min later werd ik wakker op de uitslaapkamer ( om 1 uur) waar ik ook weer vriendelijk werd behandeld! Ik werd goed wakker en in tranen heb ik mijn nieuwe aanwinsten bekeken! Prachtig! Één half uur later was ik weer op mijn kamer waar mijn vriend op mij zat te wachten. Ook hij vond ze prachtig! Ik ben geen moment misselijk geweest. Wel had ik moeite met rechtop zitten. Hiervoor kreeg ik één lekker bouillonnetje nadat ik mijn thee en beschuit op had. Om 4 uur mocht ik weer naar huis. De autorit ging prima! Thuis had ik te lang gewacht met het innemen van de paracetamol en had erg pijn. Dit werd later weer beter gelukkig. De eerste nacht heb ik redelijk geslapen, 2 keer wakker geweest. Om 6 uur ging de wekker weer om terug te gaan naar bilthoven oude drains eruit te laten halen! Pfoe... Dat was toch wel een rot gevoel! Nu zit ik heerlijk in de zon en is de 'pijn' prima te doen! Gisteren stiekem de bh uitgehad en ze zijn prachtig! Morgen lekker douchen en nog beter bekijken!

Hoe is het bij jullie gegaan??

Kus!

Hey Lies!! Wat leuk voor je dat je niet misselijk geweest bent ! ^^

Ik ben vandaag nog steeds af en toe erg misselijk :s pffff !

Ik wens iedereen een goed herstel toe !! ^^ xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Het gaat redelijk, nog wel last van spier pijn! Ook de bh zit zo strak dat ik er aanklachten van krijg! Dus de onderste 3 haakjes los en veel op mijn rug liggen! Gelukkig wordt ik goed verzorgd! Hoe is het bij jullie??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.