Ga naar inhoud

Lies26: 1 juni 2011 : Dr. de Blecourt : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste Reactie

Heyy! 2dagen later kan volgens mij niet zoveel kwaad. Het gaat erom dat je een bepaalde spiegel opbouwt in je lichaam met arnica waardoor het beter en sneller werkt op de dag van operatie! Il gebruik tabletten. Dat is het zelfde als Fleur gebruikt! Gewoon bij iedere drogist te halen! Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lies,

Spannend ik heb ook mijn bv 1 juni maar dan in Den Haag. Vandaag ook begonnen met arnica en vitamine C. Wanneer heb jij je operatietijd gekregen? Heb zelf nog geen tijd gekregen.

Gr Fleur

Hoi Fleur,

Toevallig zeg! Ik heb in Den Haag ook mijn bv (500CC) op 1 juni door Dr.Stevens, ik moet er om 10:00 uur zijn.

Vreselijk spannend!!!

Gr, 500CC-tje (40)

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is gelukt met de druppels, dacht zal wel heel vies wezen maar valt reuze mee!

Op doosje staat met water innemen en op papiertje erin staat even in mond houden en dan doorslikken..?

neem het nu gewoon met wat water, zal wel goed wezen..?

Heb gelukkig nog geen last van zenuwen en slaap ook nog heerlijk.

Moet maandag en dinsdag ook nog gewoon werken dus ook afleiding dat scheelt weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet ook niet precies hoe ik de druppels nu moet innemen. Neem nu maar een beetje water en druppel het daar in.

Even nog wat tips die ik de afgelopen weken heb gelezen hier.

Spulletjes in de keuken laag zetten

Woensdag makkelijke kleding, joggingbroek, vestje niets iets waar je je armen voor omhoog moet doen.

Geen string, anders lig je daar zo met je blote kont ;-)

Geen nagellak, bodylotion, sieraden af.

Tijdschrift, voor het wachten mischien.

Spuugzakje voor de rit terug.

Mischien hebben jullie er iets aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet ook niet precies hoe ik de druppels nu moet innemen. Neem nu maar een beetje water en druppel het daar in.

Even nog wat tips die ik de afgelopen weken heb gelezen hier.

Spulletjes in de keuken laag zetten

Woensdag makkelijke kleding, joggingbroek, vestje niets iets waar je je armen voor omhoog moet doen.

Geen string, anders lig je daar zo met je blote kont ;-)

Geen nagellak, bodylotion, sieraden af.

Tijdschrift, voor het wachten mischien.

Spuugzakje voor de rit terug.

Mischien hebben jullie er iets aan.

Mag dat echt niet, nagellak??

Ik heb net zoveel tijd erin gestoken om ze speciaal te lakken haha :P

Wel goeie tips, bedankt! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden, dit is voor het eerst dat ik op een forum zit, maar uiteraard met een reden. Ik ben ca 5 weken geleden bij de Bergman Kliniek geopereerd door Dr. Roosenburg, mijn consult was overigens ok. De operatie ed ging ook goed en ik ben erg blij met mijn borsten. Ik ben van een cup aa/a naar een volle C gegaan. Dit is wat ik heb aangegeven en hij heeft mij dan ook aangeraden om 360 cc te geven. Uiteindelijk is het 350 cc geworden waar ik heel blij mee ben. Ze zijn niet te groot en te klein. Hebben een hele natuurlijke vorm en de incisie is onder de borsten geplaatst. Nou heb ik wel wat vragen over de nazorg e.d.

Ik geef toe dat ik het erg zwaar vond, heb ook 2 kinderen van 4 en 1,5 en vooral de jongste wilde erg veel opgetild worden. Ook kan ik niet stilzitten en de huishouding heb ik dan ook gedaan (stofzuigen/dweilen etc). Ik lig nog steeds op mijn rug maar als ik uit bed wil voel ik nog wel druk op mijn borsten is dit normaal? Ook heb ik zeurende pijn aan de zijkanten en onderkant en voel ik de siliconen als ik aan de onderkant voel ook hoor ik een lichte knak in mijn linkerborst. Ik heb op internet gelezen dat kapselvorming heel normaal moet zijn maar maak me nu natuurlijk wel druk. Voel ook een soort "bulten/knobbels" onderin. Wie kan mij geruststellen/ vragen beantwoorden? 20 juli heb ik pas weer een check bij de PC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mandy,

Ik heb mischien makkelijk praten heb twee grote kinderen, maar echt wat je nu net de eerste weken niet mocht doen heb je gedaan. Zwaar tillen en zwaar huishouden, echt een stofzuigertje kan je huis heus missen meid. Dus laat het huishouden nu even over aan je man, dan is het maar even minder netjes nu niet belangrijk. Ik weet van lezen hier op het forum dat pijn best wat langer kan aanhouden, maar je moet nu echt zoveel je kan wel een beetje rust houden.Je lichaam geeft er ook mischien mee aan dat je teveel doet. Over het voelen van je silicone weet ik niets, daar zou ik de kliniek even voor bellen. Lijkt me goed idee daarmee te wachten tot 20 juli. Succes meis.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet ook niet precies hoe ik de druppels nu moet innemen. Neem nu maar een beetje water en druppel het daar in.

Even nog wat tips die ik de afgelopen weken heb gelezen hier.

Spulletjes in de keuken laag zetten

Woensdag makkelijke kleding, joggingbroek, vestje niets iets waar je je armen voor omhoog moet doen.

Geen string, anders lig je daar zo met je blote kont ;-)

Geen nagellak, bodylotion, sieraden af.

Tijdschrift, voor het wachten mischien.

Spuugzakje voor de rit terug.

Mischien hebben jullie er iets aan.

Super!! Over de makkelijke kelding ben ik nog niet uit... nog maar de kast door voor iets met een rits!

En dat tijdschrift had ik nog niet overna gedacht! Die ga ik morgen nog ff halen!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van de nagellak klopt inderdaad, heb het al maar vast eraf gehaald hoef ik daar niet meer aan te denken :)

Trek ook lekker jogging of trainingsbroek aan daar loop je daarna ook makkelijk in weg.

En vestje met rits inderdaad is ook handig!

Ook mag je geen make-up enzo op...

Slaap lekker de laatste nachtjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.