Ga naar inhoud

Wie rijdt er ook motor?


caatje_pj

Aanbevolen berichten

Naar aanleiding van een ander topic, kwamen we op het idee om een nieuw topic te openen over motorrijden.

Ik zal mijn verhaal als eerste doen:

4 jaar geleden ben ik begonnen met lessen. Omdat ik erg klein ben én korte benen heb kon ik niet goed op de lesmotor. Bijna elke keer als ik moest stoppen, viel ik om... Ik had zelfs met de instructeur afgesproken dat ik de motor mocht laten vallen, dan zou hij 'm oprapen, kon ik weer opstappen en verder rijden (dus elke keer kwamen er mensen naar me toe rennen terwijl ik rustig op de instructeur aan het wachten was, best hilarisch als ik terug denk)

Omdat dit niet goed was voor mijn zelfvertrouwen ben ik op zoek gegaan naar een eigen motor. Met een speciale verzekering mocht ik hier ook op lessen, dus zo heb ik alsnog mijn rijbewijs gehaald.

2 jaar later heb ik een andere motor gekocht, en heb ik mijn outfit hier ook maar bij aangepast (zie onderstaande foto)

Mijn vriend heeft mijn motor naar mijn ontwerp ( getekend door een vriend) op mijn motor ge-airbrusht

Ondertussen rijd ik al bijna een jaar zo rond en het bevalt me prima!

De reactie die ik krijg zijn geweldig, iedereen kijkt me na of spreekt me aan, ik hoop alleen dat ik na mijn operatie nog in de jas pas!

Dit ben ik dus, op de motor (tegenwoordig heb ik ook witte punt laarzen aan):

IMG_0003-1.jpg

Dit is "Lola"

983752198_6_zzc6.jpg

"Pink, it's not a color

it's an attitude"

983752121_6_Fl5L.jpg

totaal overzicht (binnenkort komen op de achterschermen ook nog bloemen)

983752243_6_nKk4.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Héél coole bike , je hebt 'm gepimped met klasse !

Welk model van honda is het juist en hoe 'zwaar' ?

Mijn man rijd 11 jaar moto . Een vijftal jaar geleden ben ik ook voor me'n rijbewijs geweest en heb een jaar met een Yamaha Thundercat 600 gereden (baanmachine) maar was gebuisd voor 't examen (die kl*te '8'). Eigelijk was mijn goesting toen over .

Ondertussen hebben we een stamcafé waar veel motards komen die bijna allemaal met choppers rijden (waarvan veel Harley > dat merk zegt mij dan weer niks ...) en die baanmachine van hem ging eruit .

We rijden nu met scooters rond (300cc) maar ik denk dat mijn man komende lente een chopper gaat kopen , kan ik weer lekker achterop :rolleyes:

Oja , in de jas geraak je nog wel in hoor , spant alleen een beetje ter hoogte van de 'schouders' :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij lijkt motor rijden ook echt super gaaf !

en dan zown strak leren motorpakkie aan :P:43:

Ik werk nu bij een rijschool dus eigenlijk zou ik eens een lesje moete nemen :P

maar vind t eng...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh wat een super gave motor!!!! Echt heel tof!! :136:

Ik rijd ook motor.. Heb alleen nog geen eigen motor. Hoop volgend jaar wel een eigen motor te kunnen kopen.

Ik denk aan een honda of koud zakie :159: (kawasaki)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx meiden!

Dit reed ik eerst:

motorweekend2007004-1.jpg

Is heel wat anders he! Dat was een cb1 (honda, 400 cc)

Dat was dus ook de motor waar ik op leste

Nu rijd ik een honda shadow, 600 cc.

@b-cupje: pffff dat 8je is inderdaad bijna niet te doen! Daar heb ik ook lang over gedaan, maar toen ik 'm eenmaal doorhad bleef ie maar goed gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik rij ook motor,heb een zwarte suzuki vx800,maar mijn droom is eigenlijk een ducati monster...maar is me te duur in onderhoud.

Jouw shadow ziet er zeker ook puik uit,kan me voorstellen dat je bekijks hebt.Leuk hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben maandag begonnen met lessen, 2 uur, eerst op de simulator, daarna op de weg.

De volgende 6 lessen zijn al ingeplanned en ik heb de theorie boeken voor me liggen.

M'n man lest ook mee.

Tot nu toe ben ik bijrijder geweest (van iedereen met een motor ;) Maar)

met name van Lianne, m'n beste vriendin (ook met een Honda shadow 600cc, maar niet zo mooi gepimpt!). Met haar ben ik ook net een paar dagen wezen toeren waardoor het idee te gaan lessen weer op de voorgrond kwam.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

gaat het een beetje met je lessen?

Meloentje: zoals je ziet is klein zijn best op te lossen! En met goede kleren heb je het niet koud hoor!

Zijn er nog meiden die ook al motorreden voor de operatie? Zo ja, hoe lang hebben jullie gewacht met rijden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ohhhh nooooo,

7 fout bij theorie,.... Gezakt!

Het is wel veranderd hoor, je moest bv ook weten hoeveel borstcompressies je geeft tussen 2x mond op mond als je reanimeert,.... Ik wist niet dat ik voor een EHBO cursus daar was!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

ja ik heb ook t motor rijbewijs had t zelfde probleem paste ook niet op de motors voor t grote rijbewijs heb toen met veel tegen zin maar eerts t kleine gedaan op een honda cb 250 cc uiteindelijk mag je dan na een paar jaar een zwaardere motor rijden,ik kon echt altijd goed afschakelen op de motor maar helaas reed ik de laatste tijd bijna niet meer geen tijd ,ja druk druk druk met de kids,toen ging mijn motor ook nog kapot en ja nu heeft mijn man er alleen nog een maar die is bijna 2 meter en zijn motor is omgebouwd dus daar pas ik niet op,mmmmmmm die korte beentjes ook altijd,maar ik mis t wel groetjes susi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow Suzan, balen!

Maar inderdaad, het wordt elk jaar een beetje moeilijker (maar EHBO erbij vind ik dan weer overdreven...)

Niemand hier die al reed voor de operatie? Ik wil morgen nog even gaan rijden want ik ga het echt ontzettend missen, de komende 6 weken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2 jaar voor mn operatie nog gereden haha! Ik ben aan het sparen voor een eigen motor, want elke keer een motor huren is best prijzig.

Ik vind deze wel erg leuk:

893021.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.