Ga naar inhoud

Roos : 20 mei 2011 : Dr D'Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

Gisteren 20 mei heb ik mijn borstvergroting gehad en wil mijn ervaring graag met jullie delen.

Daar ik mijn bv bij dr. d'hondt in Belgie- Tongeren liet doen moesten mijn vriend en ik al om 4.15 vertrekken vanuit Nederland. Rond 7.15 waren we bij de kliniek waar we heel warm/relaxed ontvangen werden door de vrouw van dr. d'Hondt. Hierdoor werden mijn zenuwen wel wat minder. Na wat formaliteiten moest ik gedag zeggen tegen mijn vriend en toen begon het "echte werk"! In een hele prettige/sfeervolle kamer kon ik mijn schort en sloffen aandoen daarna werd ik om 8 uur begeleid naar de operatiekamer. Daar kon ik gaan liggen en kreeg ik plakkers op mijn lichaam om mijn hartslag in de gaten te houden tijdens de operatie. Daarna kreeg ik een infuus en kon ik lekker gaan slapen

Rond half 10 werd ik wakker in dezelfde gezellige warme kamer en het eerste wat ik deed was natuurlijk onder de dekens gluren.....WAUW! Ik was gelijk happy al snel kwam mijn vriend met een mooie roos.

Tot half 12 hebben we gekletst daarna werd ik aangekleed en mocht ik naar huis. Ik heb afgelopen nacht heerlijk geslapen en heb niet overdreven veel pijn. Ik moet mezelf juist in de gaten houden niet teveel al te doen. Hopelijk blijft dit zo. Donderdag de 26e mei moet ik terug en mag het tape eraf. Tot zover ben ik echt heel blij!

oude cupmaat 80B

nieuwe cupmaat????

bv met:

ST-410MM 320g natrelle achter de borstspier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!

Toen ik je tape op de foto zag dacht ik gelijk:dat moet een dr d hondt patiente zijn,en jawel hoor,nu lees ik idd dat je daar geholpen bent:))

Ik ben zelf op 8 april geholpen en ban ook heel tevreden!

Ben benieuwd hoe het eruit ziet als je tape eraf is.

Gr,finimal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis,

Wat fijn dat alles goed gegaan is, hoe voel je je?

Al last van de strakke tape, of valt het mee?

Ik ben 25 maart geopereerd door dr d`hondt, en erg tevreden!

Goed herstel toegewenst! :116:

haiiii,

Ik voel me best goed en heb bijna geen pijn. Die tape zit inderdaad strak maar ik heb er geen last van.

Vertel........hoe is het bij jou geworden?

groetjes Roos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd Rosie!

Fijn dat het allemaal goed gaat, maar loop jezelf niet voorbij he. Ik ben benieuwd hoe het gaat worden, spannend als het verband eraf mag lijkt me.

Succes met herstellen!

Thanks! Moeilijk hoor mezelf inhouden terwijl ik me zo goed voel......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!

Toen ik je tape op de foto zag dacht ik gelijk:dat moet een dr d hondt patiente zijn,en jawel hoor,nu lees ik idd dat je daar geholpen bent:))

Ik ben zelf op 8 april geholpen en ban ook heel tevreden!

Ben benieuwd hoe het eruit ziet als je tape eraf is.

Gr,finimal

Ik ook:-)

Jij hebt geen foto's klopt dat?

groetjes Roos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roos,

Gefeliciteerd! :64: Fijn dat alles goed is gegaan en je niet te veel pijn hebt, laat je maar lekker verwennen, heb al even gespiekt in je album, ziet er al heel goed uit, geniet van je nieuwe aanwinsten!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jouw foto's voor de BV, doen me een beetje aan de mijne denken <_<

Ziet er super uit, maar van D'Hondt had ik niet anders verwacht!

Heerlijk ook dat alles zo lekker lijkt te lopen, doe toch maar rustig aan en laat je lekker verwennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

ik ben inmiddels 7 dagen verder na mijn bv. ik heb vanmorgen even foto's gemaakt en die staan inmiddels in mijn album. ik ben er erg blij mee.....maar ze moeten natuurlijk nog wel een beetje zakken....kan de grote de komende week ook nog veranderen? ik heb nu een sportbeha in de maat D (italiaans merk). Voor de rest echt geen pijn gehad en als ik niet oplet doe ik alles weer.

Ben benieuwd naar jullie reactie.

groetjes Roos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meis,

Ik had de foto´s van dintje8 mee (ook geopereerd door dr d´hondt, zoek maar even bij gebruikers van het forum) daar ga je heel duidelijk zien hoeveel ze de komende maanden(!) nog kunnen gaan veranderen.

Hoe voel je je?

Jij draagt dus ook de kliniek bh? :D

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meis,

Ik had de foto´s van dintje8 mee (ook geopereerd door dr d´hondt, zoek maar even bij gebruikers van het forum) daar ga je heel duidelijk zien hoeveel ze de komende maanden(!) nog kunnen gaan veranderen.

Hoe voel je je?

Jij draagt dus ook de kliniek bh? :D

:116:

Jeetje bedankt die foto's had ik nog niet eerder gezien (precies dezelfde vulling) en inderdaad wat gaan ze nog veranderen zeg!

Ik voel me toppie en draag inderdaad de kliniek bh :-0

En jij?

liefs Roos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat grappig dat jij en dintje8 dezelfde prothesen hebben, maar zo zie je maar.. Ze kunnen zelfs na maanden nog enorm veranderen..

Fijn dat het zo goed gaat!

Hier gaat ook alles goed, gister laatste controle gehad, nog iets langer de kliniek bh dragen omdat prothese rechts iets meer beweegt dan links..

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roos,

Net even gespiekt in je album! Wat een mooie boobs, zo mooi symmetrisch ook! Echt perfect, nu al na 7 dagen, en ze worden nog zoveeeeeeel mooier de komende weken/maanden!!! :123: Mag je heeeeel trots op zijn!!! :116:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.