Ga naar inhoud

Op zoek naar dé ruitjesbikini van H&M


Aanbevolen berichten

Jayro....je bent een SCHAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ jayro, ja inderdaad, dat is dan wel weer jammer :(

kreeg laast het nieuwe magazine binnen van de H&M en daar stond die gele bikini in..

terwijl ie nergens meer te krijgen is, vind ik heeel erg raar!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad.. krijg ik hun magazine wil ik iets bestellen, en vervolgens is het uitverkocht..

die zalmkleurige bikini van mij is ook van h&M en daar heb ik 3 maanden volgens mij op moeten wachten tot dat ik hem kreeg... omdat ie uitverkocht was..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij ons was die gele op een week volledig uitverkocht, maar als ik hem nog zie neem ik hem uiteraard mee voor Jayro! H&M heeft echt wel succes dit jaar! Heb het ook vaak voor, dat ik in een tijdschrift iets leuk zie en dat ik dat in de desbetreffende winkel écht niet vind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Heeft iemand een idee of ze hem nog ergens hebben? Ik ben er ook nog steeds naar opzoek..... aaaaaagghhh een tijdje geleden heeft mijn mama hem nog in haar handen gehad. Had ik hem toen maar meegenomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.