Ga naar inhoud

Op zoek naar dé ruitjesbikini van H&M


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Ik ben naarstig op zoek naar die ene bikini die je hier geregeld ziet verschijnen: de rood-witte vichy ruitjes bikini van H&M (onder andere April Lynn en Mii zijn al gelukkige eigenaars van zo'n exemplaar)! Ik heb hem al in het geel...maar ik wil de andere ook :106:

Heeft iemand die ergens nog recent zien hangen in een H&M? Ik vind hem namelijk niet en ben er zooooo verliefd op! In België kunnen we ook niet online shoppen bij H&M,dus dat is ook geen optie :(

Ik heb zelfs al gezocht naar andere merken/winkels die ook zo'n ruitjesbikini kunnen hebben, maar niets... :139:

Wie kan me goed nieuws brengen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh nee! En 42 is nu net de maat die ik vanboven nodig heb!! En onderaan een minuscule 36...leuk toch he? Dat grote verschil tussen boob en butt :blush: hahaha!

Maar Den Haag is 3uur rijden voor mij...stel je voor dat ik daar aankom en hij is weg :wacko:

@vlinder: hoe bedoel je? Buitenlandse site? Dan kan ik toch nog steeds mijn pakje niet laten opsturen naar Belgie? Of wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Prettyboobs, ikzelf woon in Antwerpen en mijn pa juist over de grens in Nederland moest je hem nog kunnen spotten wil ik hem bij mijn pa laten leveren. Ik vind het superhandig dat mijn pa in Nederland woont die krijgt elke wel een pakketje van mij geleverd. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn drie H&M's dat klopt, ik ben er twee weken geleden nog geweest en toen lagen er nog veel. Ik zou je anders aanraden om eens te bellen naar de shops om te vragen of deze nog in voorraad zijn.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Luna! Echt, zou je dat willen doen? Je bent een schat!

Ik heb hem al in het geel, dus ken de maat: 42 bovenaan en 36 of 38 voor het slipje (liefst 36,maar 38 past ook hoor). Ik zou zeggen, als je er langsloopt, mag je altijd gaan kijken en hem kopen...dan stort ik het geld wel door! Maar voel je niet verplicht hoor! Moest je het geluk hebben hem te vinden, stuur me dan een privéberichtje op het forum...ik doe hetzelfde als ik hem vind (ten vroegste vrijdag kan ik gaan kijken, maar ik hoop er niet op).

Bedankt hoor! Alleen al je voorstel vind ik superlief :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga morgen naar zuid plein (Rotterdam) en moet ook langs de H&M, ik kijk ook wel voor je, of zijn er al meiden die hem toevallig voor Prettyboobs hebben gehaald??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.