Ga naar inhoud

Sirikit : BV : 16 augustus 2011 : Dr Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

Heb hier heel vaak gelezen dat je van de Tramadol zo misselijk wordt en dat er vele snel mee stoppen dit te slikken. Ik wil hem niet eens halen bij de apotheek eigenlijk ;)

De tramadol heb ik hier wel in huis maar ik ben er nog niet mee begonnen omdat ik me al zo slecht voelde en was via dit forum al te weten gekomen dat je er erg misselijk van kan worden, dus dat kan het niet zijn..

Maar vannacht heb ik mijn pillen genomen zonder er iets bij te eten, dat zal wss wel de boosdoener geweest zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Allereerst gefeliciteerd met je boobs! :D

Balen dat je je zo slecht voelt, maar dat zal snel wegtrekken hopelijk.

Cola helpt goed tegen de misselijkheid. Ik kon friet trouwens ook goed verdragen maar fruit niet, dus denk dat je zoete en zure dingen beter niet kunt eten.

Ook eet ik altijd crackers als ik misselijk ben, hoewel dat natuurlijk geen volwaardige maaltijd is.

Misschien kun je iets tussen je oksel en je band doen om het wat aangenamer te maken, een zakdoekje bijvoorbeeld.

Ik heb zelf geen band hoeven dragen dus heb er geen ervaring mee.

Veel sterkte in je herstel en geniet maar van je nieuwe boobs!

Groetjes

Dank je voor de tips!

Ik zie dat jij al bijna 2 weken PO bent, kan je alles opnieuw doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.