Ga naar inhoud

Sirikit : BV : 16 augustus 2011 : Dr Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

Dag dames,

Ik ben Siri, 26 jaar oud en trotse mama van een dochtertje van 1 jaar oud.

Voor mijn bevalling heb ik altijd een stevige b cup gehad, maar daar blijft nu slecht een slap b-cupje van over.

Vandaar dat ik ben gaan rondneuzen naar info over borstvergrotingen en op dit leuke forum ben tercht gekomen. Omdat ik heel wat positieve reactie's gelezen heb (en gezien) over Dr Plovier heb ik naar de BE Clinic gebeld voor een afspraak.

Duuuusss op 21 juni ga ik op consult en de dame raadde me aan om op tijd een operatiedatum vast te leggen, dus dat wordt 16 augustus!

Allemaal zo spannend zeg, ik kijk er echt naar uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom hier :D

zie je dat je naar dr.plovier gaat!

goede keus :D ben ik zelf ook geweest..

Ben je al op consult gweest?

welke cupmaat wil je uitkomen?

voor fotos kun je eventueel in de gallerij kijken!!

ik ga je topic verhuizen naar de operatieverslagen aangezien je al een datum hebt!!

p.s als je op bewerken klikt kun je je verhaal afmaken ;) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum.

Ik ga een maand ervoor bij Dr Plovier nl 11 juli.

En ben je al op eerste onsult gegaan?

Als er vragen zijn vuur ze maar af.

En proficiat met de datum. Tzal er snel zijn.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ saartje : dat is overmorgen al! zo leuk, en je moet blijkbaar helemaal niet zo lang meer wachten dan op je operatie!

Ik heb een afspraak gemaakt 16augustus omdat ik vanaf juli ander werk heb en het dus niet eerder kon...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt spannend het consult! Maar vooral de borstvergroting zelf natuurlijk!

Ja het lijkt niet meer lang.. maar ik ben er al zoooooo lang mee bezig in mn hoofd (jaaaren) dat deze laatste loodjes toch ook écht wel zwaar zijn. Klinkt misschien gek.. maar het is echt een soort mijlpaal.

Ik tel per halve dag af zeg maar hahaha :154:

Ach nouja, als je het op jaarbasis bekijkt is dat ook al heel snel! Tis maar net vanuit welk perspectief je het bekijkt :) Gewoon in stapjes denken.. eerst naar je nieuwe baan toeleven.. en als je daar bent aangekomen is het ineens nog maar heel kort!!

Liefs

@ saartje : dat is overmorgen al! zo leuk, en je moet blijkbaar helemaal niet zo lang meer wachten dan op je operatie!

Ik heb een afspraak gemaakt 16augustus omdat ik vanaf juli ander werk heb en het dus niet eerder kon...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi

Afgelopen dinsdag ben in op consultatie geweest bij dr Plovier.

Ik was er wel veel te vroeg want met die werken opt viaduct in Vilvoorde wist ik niet goed hoe de spits ging verlopen.

Ik dus 1uur te vroeg, dr Plovier jammer genoeg 20 min te laat. :rolleyes:

De poort was nog gesloten dus het eerste half uurtje heb ik in men wagen gewacht, maar moest super dringend nr de wc dus even nr de be clinic bebeld en Carine, de assistente heeft me dan gelukkig al binnen gelaten.

Het gesprek verliep vlot en de dokter kwam bij mij heel positief over. Hij vroeg me wat ik juist wou en ik zei een volle D. Hij heeft dan wat gemeten en opgeschreven en vertelde me dat het wss 350 a375 cc zal worden.

Stiekem hoop ik op de 375cc want ik zou het toch jammer vinden moest ik ze achteraf te klein vinden!

Even een vraagje nr diegenen toe die al een bv gehad hebben, hebben jullie striemen op je borst gekregen? Dat vergat ik nog te vragen aan de pc.

Van men zwangerschap heb ik nl 2 kleine (momenteel practisch onzichtbaar) striemen overgehouden en ik zat toen op een grote C/ kleine D. Zou ik dat nu terug/meer krijgen?

Ik hoop het alvast van niet....

Nu is het dus wachten tot 16 aug. Hihi, een vriendin van me is uitgerekend op die datum, zei de baby ik de boobies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je consult zo goed is gegaan en dat je tevreden bent! :D

Ik zou gewoon tegen dr.plovier zeggen dat je 375 cc wilt hoor, daar gaat hij dan vast wel voor zorgen !! ;)

Striemen die je hebt, volgens mij word het wel uitvergroot als je je bv hebt laten doen?

Want je huid rekt natuurlijk wel op, dus denk dat je het wel ziet!

Succes met aftellen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat die striemen niet weg zullen gaan is een feit :102: , maar ik hoop gewoon dat ik er geen bij krijg.

Die striemen zijn er pas gekomen in de laatste week van men zwangerschap ofzo.

Gelukkig heb ik er geen op men buik.

Ik wou gewoon even weten of iemand hier last van gehad heeft na haar BV?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Dank je wel!!

Inderdaad dat buikslapen ga ik echt heeeeel erg missen.

Maar bij mijn zwangerschap heb ik het overleefd, dus nu moet het ook wel weer lukken.

Ik begin weer te werken op 30 augustus, hopelijk ben ik tegen dan weer de oude (maar dan in een nieuwe versie :57: )

De zenuwen beginnen wel te komen nu.

Op 16oktober ga ik een weekje op reis, hopelijk tegen dan helemaal bikini- proof...

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Wat een hel!

Na een avondje eten en cinema zijn we in een hotel in de buurt blijven slapen vermits ik al om 07u paraat moest zijn.

We waren mooi op tijd en hebben eerst nog 45min in de kamer moeten wachten, waarna dr Plovier is komen aftekenen en de anesthesiste de vragenlijst kwam overlopen.

Ik ben wakker geworden en voelde me best goed, geen pijn, niet misselijk enkel moe.

Dus besloten nog wat te blijven liggen..

Na een uurtje begon die stekende pijn en werd ik super misselijk.

Na een paar keer over gegeven te hebben uiteindelijk toch maar om 13u nr huis vertrokken (operatie was om 08u dus lag er al ff)

In de wagen viel het best mee, viel vaak in slaap, op die ene kotsbeurt na.

En dan eens thuis was ook echt niet normaal, ik kon echt niets in het begin. Niet zo leuk als je zelf niet alleen nr het toilet kan he. Maar nu is het al een pak beter, moet niet meer overgeven en ben niet meer misselijk.

Alleen zou ik op dit moment echt wel moeten slapen :rolleyes:

Wat zal ik blij zijn als we als we 3-4 dagen verder zijn!

Bij mijn consult sprak dr Plovier overigens over 350 a 375 cc en het zijn er uiteindelijk 400 geworden...

Hopelijk valt dit niet TE groot uit want ik wou een volle D :1bouncingboobs: en kom van een B. :1boobs:

Tot zo ver mijn eerste ervaring, ik ga proberen om nog wat te slapen!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Man man man , deze voormiddag ben ik weer zooooooo ziek geweest, niet normaal.

Elke hap kwam er terug uit.

Heeft er iemand mss tips met wat je best kan eten als je misselijk bent?

Heel licht of juist best iets vettig?

Ik heb gisteren enkele frietjes gegeten en daar was ik raar maar waar helemaal niet ziek van!

Nu is het weer wat beter en heb vannacht ook redelijk kunnen slapen, alleen spant die band zo ontzettend hard onder mijn oksels.

Zou die wat minder mogen of moet dat echt zo hard?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Man man man , deze voormiddag ben ik weer zooooooo ziek geweest, niet normaal.

Elke hap kwam er terug uit.

Heeft er iemand mss tips met wat je best kan eten als je misselijk bent?

Heel licht of juist best iets vettig?

Ik heb gisteren enkele frietjes gegeten en daar was ik raar maar waar helemaal niet ziek van!

Nu is het weer wat beter en heb vannacht ook redelijk kunnen slapen, alleen spant die band zo ontzettend hard onder mijn oksels.

Zou die wat minder mogen of moet dat echt zo hard?

Hey,

Allereerst gefeliciteerd met je boobs! :D

Balen dat je je zo slecht voelt, maar dat zal snel wegtrekken hopelijk.

Cola helpt goed tegen de misselijkheid. Ik kon friet trouwens ook goed verdragen maar fruit niet, dus denk dat je zoete en zure dingen beter niet kunt eten.

Ook eet ik altijd crackers als ik misselijk ben, hoewel dat natuurlijk geen volwaardige maaltijd is.

Misschien kun je iets tussen je oksel en je band doen om het wat aangenamer te maken, een zakdoekje bijvoorbeeld.

Ik heb zelf geen band hoeven dragen dus heb er geen ervaring mee.

Veel sterkte in je herstel en geniet maar van je nieuwe boobs!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.