Ga naar inhoud

kiki22 : 19 mei 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

He meis!

Wauw gefeliciteerd!! 515 cc toe maar!!

Wist Plovier ook dat je 300 tot 350 wilde? Hadden jullie dat zo besproken?

Ik ben net terug uit Belgie ben net bij hem geweest en wij hebben 375 tot 390 afgepsproken! Dus dat zou drastisch anders kunnen zijn als je wakker wordt? Haha!

Heeel veel sterkte met je herstel!

Liefs

Hoiiii,

Ja ik had gezegd dat ik zo'n 300 tot 350 wilde, een vriendin had het ook zo gedaan en zij kwam uit op een grote C.

Maar de dag van de operatie toonde ik m'n foto's en zei ik opnieuw dat ik een grote C of D wilde en die zei dan dat er minimum

400 in ging moeten... Dus oké zei ik en toen ik wakker kwam meldde hij doodleuk dat er 515 in zat, maar dat dat wel voor een grote C zou zorgen.

Ik ga morgen even piepen en zien hoe groot ze zijn want ik heb geeeen idee, ik hoop wel niet te groot, het mag natuurlijk niet te veel opvallen hé, plotseling van haast niks naar gigantisch' :unsure:

Wanneer is jou operatie?

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha jeeetje dat zal wel flink schrikken zijn geweest!! Ja ik wil een D en hij kwam toen zelf aan met 350 tot 390cc.. vreemd hoe het kan verschillen hè..

ben ook echt benieuwd waar ik uiteindelijk mee wakker wordt, ach, als het maar mooi wordt :)

Ik moet nog 12 dagen wachten, word donderdag 2 juni op hemelvaart geopereerd.

Sterkte nog!

Liefs

Hoiiii,

Ja ik had gezegd dat ik zo'n 300 tot 350 wilde, een vriendin had het ook zo gedaan en zij kwam uit op een grote C.

Maar de dag van de operatie toonde ik m'n foto's en zei ik opnieuw dat ik een grote C of D wilde en die zei dan dat er minimum

400 in ging moeten... Dus oké zei ik en toen ik wakker kwam meldde hij doodleuk dat er 515 in zat, maar dat dat wel voor een grote C zou zorgen.

Ik ga morgen even piepen en zien hoe groot ze zijn want ik heb geeeen idee, ik hoop wel niet te groot, het mag natuurlijk niet te veel opvallen hé, plotseling van haast niks naar gigantisch' :unsure:

Wanneer is jou operatie?

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid

Gefeliciteerd!!

Wauw 515 cc terwijl het rond de 350 zou worden... merk dat hij dat wel vaker doet ineens veel meer plaatsen

Weet zeker dat jij big boobies gaat halen en zeker een dubbele D ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.