Ga naar inhoud

kiki22 : 19 mei 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hey ladies,

Wel wat laat dat ik met een topic kom, maar heb er zo m'n redenen voor, ik had geen zin om veel zaken op te zoeken op internet, omdat je dan op de één of andere manier altijd terechtkomt bij de 0,01 procent waarvan er iets slecht is gegaan... En ik had geen zin om te gaan twijfelen!

Nu dat mijn operatie wel heel dicht bij komt (donderdag) werd ik toch te nieuwsgierig en ben ik volop het internet gaan afzoeken en zo kwam ik hier terecht...

Heerlijk om al die ervaringen te lezen, de pc kan nog zoveel zeggen als hij wil, hij heeft uiteindelijk geen BV ondergaan hé :blink:

Ik ben ook al jaaaaaren ontevreden over m'n borsten, maar na jaren van nadenken heb ik besloten om mezelf te 'trakteren' om het einde van mn studies te vieren...

Mijn operatie vind nu donderdag plaats bij dokter Plovier in Overijse. Ik zou graag voor een grote C/ kleine D gaan, maar ik weet niet hoeveel cc er dan juist zal in moeten.

Ik zit natuurlijk wel nog met veel vragen... misschien kunnen jullie me wat vooruit helpen.

Hoe lang duurt het ongeveer vooraleer je weer redelijk normaal kan rondlopen en dingen doen (simpele dingen)

Lig je de eerste dagen echt bijna te sterven van de pijn of is het echt wel draaglijk?

En na hoeveel tijd mochten jullie naar huis na de operatie?

En ik zou graag zo'n sportbeha halen zodat ik die ziekenhuisbh kan wassen, maar waar vind je goeie?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Wat leuk dat je morgen geopeerd word door dr. Plovier. Ik ben 6 weken geleden geopereerd en ben helemaal happy.

Heb je al een consult gehad? Heeft hij niet gezegd hoeveel cc hij ongv. gaat plaatsen?

Ik zal je vragen even beantwoorden:

Hoe lang duurt het ongeveer vooraleer je weer redelijk normaal kan rondlopen en dingen doen (simpele dingen)

- Na een week kun je wel weer (voorzichtig) dingen doen.

- Na 3 dagen ging ik een wandelingetje maken buiten (10 min)

Lig je de eerste dagen echt bijna te sterven van de pijn of is het echt wel draaglijk?

- De pijn is draaglijk, je krijgt goede pijnstillers.

- Bij mij voelde het als erge spierpijn en deed het opstaan het meeste zeer.

En na hoeveel tijd mochten jullie naar huis na de operatie?

- Ik was om half 2 geopereerd en ging rond 5 uur naar huis.

En ik zou graag zo'n sportbeha halen zodat ik die ziekenhuisbh kan wassen, maar waar vind je goeie?

- Ik heb de 'anita' bh, gekocht bij een lingeriespeciaalzaak.

Succes morgen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Kiki

alvast heel veel succes morgen.

De pijn viel bij mij reuze mee, ik heb nooit pijnstillers nodig gehad.

net wat Esther zegt, vergelijk het maar met erge spierpijn.

Rechtop gaan zitten vanuit ligstand is even moeilijk de eerste dagen...maar dat wordt ook snel beter!!

ik had de bh bij de Hema gekocht.

De heavy sports: deze zit lekker en is niet duur!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 1 keertje slapen!!!

Het herstel is natuurlijk voor iedereen verschillend.

Ik zat al vanaf dag 1 voorzichtig rond te 'huppelen' thuis. Als ik de anesthisist mag geloven, zette ik de operatiekamer al op stelten meteen nadat ik wakker werd hihi.

Om elf uur zag ik het licht in de operatiekamer uitgaan. Twintig na twaalf werd ik wakker en om twee uur mocht ik naar huis.

Eigenlijk heb ik nauwelijks echt pijn gevoeld. Wat ik voelde was een beetje te omschrijven als het vervelende gevoel dat je hebt wanneer je een verkeerde beweging maakt als je stramme spieren hebt.

Ik heb de Fila sportBH met sluiting vooraan.

Succes morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Leuk om te horen, dat je eveneens voor dokter Plovier gaat!

Ik heb gelukkig een super relax herstel gehad. Geen last van de narcose en vanaf dag 1 kon ik alles weer. Slaap alleen nog steeds heel consequent op mijn rug en das ff wennen, daar ik een buikslaper ben. Het is alleen wel ff uitkijken, dat je niet gelijk teveel hooi op je vork neemt omdat je nergens last van hebt. Ik heb dus verder geen hinder ondervonden van omkleden enzo, omdat ik gewoon mijn armen omhoog kon doen en alles. En ja, die bh met martelband is inderdaad geen pretje maar het is gewoon je kleding aanpassen naar wat hogere boordjes en wat minder strakkere kleding.

Het consult bij Plovier is kort maar krachtig en zet je eventuele vragen op papier, zodat je ze van de zenuwen niet vergeet te vragen.

Heel veel succes donderdag en mag je net zo tevreden zijn met het resultaat als de rest van de Plovier aanhangers ;-)

Xx Anouk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,eerst en vooral welkom hier op het forum.

Nu de pijn en het herstel is bij iedereen zo verschillend al goed hé,maar bij mij was de eerste week hel heb enorm veel pijn gehad,

dus bereid je gewoon voor op het ergste dan komt het zeker goed hihi,

Ik moet je wel zeggen na 2 weken heb ik dan ook gewoon alles terug gedaan huishouden,werken vrij fysiek dus op zich allemaal goed.

Nu omdat je een D cup wou neem je best gewoon foto's mee zeker bij Plovier hebben wij ook allemaal gedaan neem foto mee van de grootte dat je ongeveer wil

en zeker wat je niet wil.

alvast veel succes,je bent in zeer goede handen wees gerust

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeee, bedankt voor de informatie allemaal!

Wat leuk dat het bij jullie goed gegaan is!

Esther, ja hoor ik ben al op consult geweest en heb die toen al gebombardeerd met vragen.

Hij gaat waarschijnlijk 350 - 400cc plaatsen maar ik moet foto's meebrengen van borsten die ik mooi vind zodat die een idee krijg wat ik wil ...

Maar nu het zo dichtbij komt krijg je plotseling nog zoveel meer vragen vind ik, maar meer zo de praktische kant van dingen, wat kan ik, wat kan ik niet....

Nu, de zenuwen beginnen toch wel zwaar te komen!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi HOi,

Ik ben 5 weken geleden geholpen bij Plovier en heb 360 cc gekregen.

Bij mij waren de eerste 4 dagen echt vreselijk en daarna ging het goed, alleen het slapen heb ik tot 3 weken echt zittend gedaan, dus met mijn hoofdsteun helemaal omhoog.

Ik heb 2 sportbh's gekocht bij de Hema de padded die deed ik aan als ik even een half uurtje in het zonnetje ging zitten en de Heavy ook van de Hema die droeg ik een aantal uren achter elkaar als ik mijn kliniek bh ging wassen.

1 voordeel de kliniek bh is zo droog als het waait of het zonnetje schijnt.

Ik ben om 13.10 geholpen, om 14.30 terug in mijn kamer, ben om 18.00 vertrokken.

Wat ik prettig vond op te terug weg was een aantal kussens die ik had meegenomen. Zodat je lekker relaxed in de auto kan zitten/hangen.

Veel succes morgen en Plovier heeft gouden handjes en maakt alleen maar prachtige boobs.

Knuffie Shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

welkom hier :43:

Join the dr.plovier club :D

Ik ben zelf ook door hem geholpen en ben helemaal happy!!

heb je al foto's verzameld?

weet zeker dat je geen spijt zult krijgen van je keus!!

Ik voelde me de eerste week wel ontzettend rot, best veel pijn gehad,

maar na een week ga je je steeds beter voelen,

langzaam kun je weer dingen gaan doen enz.

komt wel goed..

alvast heel veel succes voor morgen..

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mii

Ja ik heb al foto's verzameld, moet die enkel nog printen nu! Vlug nog wat opruimen en al mn spulletjes klaarleggen en dan mn bedje in voor een laatste nacht van goede slaap veronderstel ik :82:

Ik bereid me voor op een weekje van pijn maar ik ben wel blij dat het eindelijk zover is!

Morgen vroeg opstaan, nog vlug mn haar wassen, want ik veronderstel dat ik dat wel even niet makkelijk zal kunnen doen en dan vertrekken voor de lange rit naar de kliniek!

Ik hou jullie wel op de hoogte van zodra ik de kracht vind om op mn laptop te gaan...

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ladies,

Jaaaa ik heb ze, en ben SUPERblij!!! :1bouncingboobs:

Dus hier mijn verslagje...

Gisterenmorgen vroeg opgestaan en alvast mn bedje in de zetel gemaakt.

Daarna kwam een vriendin me ophalen en zijn we vertrokken richting Overijse.

Die kut-gps stuurde ons helemaal door het centrum van Brussel, waardoor we maar liefst drie kwartier verloren en dus een kwartiertje te laat waren.

Maar geen probleem, de vrouwen aan het onthaal waren heel vriendelijk. Na vijf minuutjes bracht ze mij dan naar mn kamer, en wat een mooie kamers,

je krijgt zo helemaal geen ziekenhuisgevoel!

Volgens mij waren ze sowieso al wat in vertraging, want mijn operatie stond gepland om 11u30...

Rond 11u45 kreeg ik dan eerst de anesthesist op bezoek, een heel vriendelijke man. Want bij mijn consult had ik erop aangedrongen dat ik verdoofd wou worden

met zo'n masker voor kindjes aangezien ik een gigantische naaldenfobie heb! Allemaal geen probleem, dus was ik volledig gerustgesteld :rolleyes:

20 minuutjes later kreeg ik dan dokter Plovier op bezoek, die nam eerst wat foto's en tekende zo de lijntjes voor de operatie. Daarna bekeek hij m'n foto's en vertelde hij wat hij ging doen...

En telkens dacht ik, oké nu gaan de zenuwen komen maar dat viel allemaal héééél goed mee, het waren zo meer vlinders in mn buik :131:

Rond 20 over 12 kwam de anesthesist dan binnen, ik mocht hem volgen naar de operatiezaal!

Jeee, nu kreeg ik toch wel eventjes een knoop in mn maag. In de operatiezaal was het echt koud, maar ik weet niet als ik het gedroomd heb, maar volgens mij was die operatietafel lekker warm :131:

Gelukkig had ik daar geen tijd om zenuwen te krijgen, ik lag nog maar neer en ik kreeg het masker al op mn neus gezet en zo'n 40 seconden later sliep ik al!

Toen ik terug wakker werd kon ik het niet geloven, maar ik was wel volledig van slag door de bakster in m'n arm, ik heb er echt zoveel schrik van! Dus ik zei onmiddellijk tegen mn vriendin dat ze de verpleegster moest halen om die bakster weg te nemen. De verpleegster zei toen dat het beter was dat ik hem liet zitten tot ik ongeveer naar huis ging want anders had ik die pijnmedicatie niet meer. Oké, ik heb het nog even volgehouden dan, maar 5 minuten later moest die bakster eruit!

En toen ging alles heel vlug, ik ben rechtop gaan zitten, naar het toilet geweest en heb mn kleren aangetrokken. De verpleegster kon het haast niet geloven toen ze nog eens kwam kijken hahahaha! Rond 2u30 zijn we dan naar huis vertrokken. Ik kreeg nog een pijnstiller om onder mn tong te leggen, en daar werd ik wel eventjes niet goed van, bijna was ik flauwgevallen op weg naar de auto! Maar ik heb heel de weg naar huis geslapen, dat deed wel goed!

Ik vind de pijn best wel te doen, ik zet wel mn wekker elke 4 uur voor m'n pijnmedicatie, maar ik kan al goed uit de voeten. Gisteren lukte het me zelfs al om alleen recht te staan, waarvoor ik wel heel blij ben aangezien m'n moeder overdag gaan werken is! Hopelijk blijft de pijn draaglijk! Ik kan niet wachten tot morgen om het resultaat te zien!!!

zo dat was mijn verslagje, alles goed verlopen dus :59:

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs he!! Hoeveel cc heb je gekregen?

Het verhaal is herkenbaar :) Mooie kamers hebben ze daar he, heel luxe.

Rust maar lekker uit en laat je vertroetelen :)

:116:

Hoi Esther

Bedankt hoor! Euhm 515cc, dat was wel even schrikken, want ik wou zo 300 a 350 cc!

Ik kan wel niet stil blijven zitten, 't is vreselijk, ik heb me zonet gewassen en andere kleren aangedaan!

Zou dat erg zijn? Of is het beter dat je heel de dag in de zetel hangt?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh 515, dat gaat je vast een prachtige cup opleveren!

Je moet wel proberen je rust te pakken he, niet teveel doen de eerste dagen.

Je prothesen moeten gaan hechten, dus moet je niet teveel schokken veroorzaken.

Het is lastig om stil te blijven zitten als je geen pijn hebt, maar ik zou het de

eerste week wel doen!!

Gewoon lekker dvdtjes kijken joh, dan zijn de eerste dagen zo voorbij ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid ,

proficiat met je nieuwe vriendinnen !!

natuurlijk moet je niet heel de dag in de zetel hangen !! je mag doen wat je lichaam aankan ! 't zal wel protesteren als je erover gaat !

goed opletten dat je niks zwaar gaat tillen en ook niet met je armen boven schouderhoogte !!

515cc ! wauw ! dat gaat een serieuze boezem worden !!!

groetjes,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis!

Wauw gefeliciteerd!! 515 cc toe maar!!

Wist Plovier ook dat je 300 tot 350 wilde? Hadden jullie dat zo besproken?

Ik ben net terug uit Belgie ben net bij hem geweest en wij hebben 375 tot 390 afgepsproken! Dus dat zou drastisch anders kunnen zijn als je wakker wordt? Haha!

Heeel veel sterkte met je herstel!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kiki,

Gefeliciteerd met je borsten!!!

Ik wens je een goed herstel en rust goed uit.

Met 515 cc kom je zeker wel op een D uit als het niet meer wordt.

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.