Ga naar inhoud

chimpie2004 : 25 mei 2011 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hee allemaal,

over 2 kleine weekjes is het zover, dan krijg ik mijn BV in de wellnesskliniek.

Vind t super spannend Allemaal, heb hier al veel informatie opgedaan!

Toch ben ik nog steeds aan t twijfelen over de grootte.

Dr Damen adviseerde me 380 cc voor natuurlijke borsten.

Toch heb ik ook de 420 gepast... Heb veel foto's bekeken en veel gelezen, en nu denk ik toch

dat ik de 420 ga nemen.

Hij plaatst ze trouwens achter de spier.

En nog een vraagje wanneer kun je t beste je sportbh kopen?

want je weet je maat nog niet, maar je zult hem wel meteen moeten dragen na t afdoen

van de band, hoe hebben jullie dit gedaan?

liefs C

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ,

ik ben ook geopereerd in de WK !

twijfelen is een fase waar iedereen door moet !

welke BH-maat heb je nu en op welke maat wil je uitkomen ? welk profiel wordt het ?

ik ben met 350cc extrahigh profile van een 75A naar een 75E gegaan !!

ik heb ook zo'n verband gedragen zoals je bij dr.Damen zal krijgen ! gewoon met de band aan naar een lingeriewinkel gaan en je een goede sportBH laten aanmeten !

succes ! en als je nog vragen hebt ... vuur maar af

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee anneken!

ik had voor en na mijn eetste zwangerschap 75 B, helaas heb ik na de tweede

zwangerschap nog maar 75 A.

Ik heb geen idee of t high profile is? daar is jij niet echt duidelijk in geweest

maar iig 380 achter de spier.

Wil toch wel een D cup als het kan :-)

Ik heb geen idee waarom ik bij prothesewissel sta haha

ben nog nieuw en zal t waarschijnlijk verkeerd gedaan hebben!

Maar kunnen hun dan gewoon je borsten zien met de band om?

En was van plan een sportbh bij de Hema te kopen, had een topic gelezen dat die t

fijnste was, bij Hema kun je niet echt

passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chimpie, welkom hier!

Leuk,je bent twee dagen na mij, spannend hè? Ben je ook al aan het aftellen?

Wat betreft het aantal cc, hoe lang ben je en welke omvang heb je? Als je smal of klein bent is 420 misschien best veel, naar welk maat wil je ongeveer?

Ik heb de naam van dr Damen al wel een paar keer voorbij zien komen, en eigenlijk altijd positief, denk dus dat je een goede keuze hebt gemaakt!

Groetjes Marieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Marieke,

Ohh jij hebt dus 23 mei BV? Waar laat je t doen? en hoeveel cc?

Ben je groot, klein? haha

Ik ben 1,80 en weeg 59 kilo ongeveer.

Heb nu 75 À. Ik ben ook meer gaan twijfelen omdt ik allerlei fotos heb bekeken

en ook omdat ik veel verhalen hoor dat ze later spijt krijgen dat t te klein is.

Het is echt super spannend ja! nog 10 daagjes

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hee Moontje!

Ja heb inmiddels m'n nieuwe Boobs al :-).

De operatie was goed verlopen... Ik kwam aan om 9:00, want moest om 9:30 mezelf melden en afrekenen natuurlijk ;-)

Ik was vrij vlug aan de beurt lag om 10:15 al op de operatietafel.

Wat was t koud in de kamer, ik rilde en kon mezelf niet meer stil houden ook van de zenuwen die door mijn lichaam gierde.

De assistente nam mijn bloeddruk nogmaals op en kreeg het infuus aangelegd, in 1 keer goed! met mijn bevalling was mijn hele arm bont en blauw nu niks van te zien.

Dr Damen heb ik nog een paar seconde gezien voor ik weg was, hij vroeg of ik er klaar voor was, en voordat ik iets kon zeggen kwam ik in een soort drie demensionale wereld.

Ik vond t zo raar, alsof je toch lichte stemmen hoort en daar naar toe wil, heel apart.

Ze waren klaar, daarna werd ik op mijn kamer gereden en mijn man zat al klaar.

Ik was duizelig en had pijn op m'n borst.

De assistente kwam regelmatig langs om te vragen hoe t ging, daarna heb ik nog wat gekregen voor de misselijkheid en de pijn.

Dit heeft vrijwel niks geholpen want toen ik opkwam, kwam alles eruit.

De terugreis ging redelijk, wel had ik veel last van mijn rug!

Bij thuiskomst heb ik nog over moeten geven, later wat gegeten toen ging t beter gelukkig.

Moet zeggen dat ik nu nog vrij veel last heb van mijn rug, het lijkt ook alsof ik mijn schouders niet goed naar achteren kan doen?

Of zou dat aan de band liggen? Deze moet ik toch nog wel minimaal tot zaterdag aanhouden, het advies was 10/14 dagen.

Maandag ga ik naar mijn huisarts en die gaat even naar mijn hechtingen kijken.

Ben wel echt benieuwd naar t resultaat!

liefs C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk verslagje heb je getypt! Nog 4 dagen en dan kun je je boobs eindelijk bewonderen! Ik heb het wel vaker gelezen dat je een stijve rug krijgt na een BV. Misschien wordt het minder als je die band af mag.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Chimpie

wat leuk je verslagje,en nog leuker dat alles goed is gegaan.

trouwens..... PROFICIAT MET JE NIEUWE AANWINSTEN ook natuurlijk :1bouncingboobs:

dat je je schouders nog niet echt goed naar achteren krijgt,is me wel bekend,je word daarom wat stijf en dat geeft ook onderhande die rugpijn.

slaap je verders wel goed ook,want weinig of slechte slaap heeft ook invloed op je lichaam,en hoe zijn de prothesen geplaatst???

als je ze dual plane hebt,of achter de spier,vergeet dan ook niet dat je spieren flink overbelast zijn he,en er is een pocket gemaakt voor je prothesen,dus almetal heeft je lichaam veel te voorduren hoor.

komt allemaal wel goed,met ene berg geduld :D

heb je ookal foto,s? of deel je die liever niet?

fijne avond en leuk je eens te lezen weer :6:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee iedereen,,

Ik ben net nieuw hier op de site.

na miljoen keer overal gekeken te hebben, heb ik me toch maar geregistreerd.

Ik heb 6 juli een consult bij de wk, bij Dr Verdonck.

Er is nu dan een aanbieding en vanwege de vele positieve reacties wil ik denk ik voor deze kliniek gaan.

Het punt is alleen dat ik beetje twijfel over die arts, er is namelijk nog niet zo heel veel over hem bekend, maar datgene wat ik dan weer lees is wel positief.

En op sommige forums lees je wat er bij sommige meiden mis is gegaan, dat maakt mij een beetje bang. En voel me dus net een klein kind haha.

Wie heeft voor mij informatie en tips?

Hoop op een reactie!

Groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Chimpie

wat leuk je verslagje,en nog leuker dat alles goed is gegaan.

trouwens..... PROFICIAT MET JE NIEUWE AANWINSTEN ook natuurlijk :1bouncingboobs:

dat je je schouders nog niet echt goed naar achteren krijgt,is me wel bekend,je word daarom wat stijf en dat geeft ook onderhande die rugpijn.

slaap je verders wel goed ook,want weinig of slechte slaap heeft ook invloed op je lichaam,en hoe zijn de prothesen geplaatst???

als je ze dual plane hebt,of achter de spier,vergeet dan ook niet dat je spieren flink overbelast zijn he,en er is een pocket gemaakt voor je prothesen,dus almetal heeft je lichaam veel te voorduren hoor.

komt allemaal wel goed,met ene berg geduld :D

heb je ookal foto,s? of deel je die liever niet?

fijne avond en leuk je eens te lezen weer :6:

Hee Moontje!

Jaa ben iig blij dat alles Goed is gegaan!

bedankt! ;-)

Denk je ook dat dat komt doordat ik die band nog om heb? of is dat gewoon ivm de BV op zich, dat ik mijn schouders niet goed naar achteren kan doen? Ik ben wel lang en loop normaal ook niet kaars recht maar zo erg ook niet haha.

Had jij ook veel last van je rug?

Ik slaap op zich wel redelijk, wordt wel wakker snachts misschien omdat ik op mijn rug moet slapen nu

ik neem de zetpil voor ik ga slapen met twee paracetamol.

Oh de protheses zijn trouwens geplaatst achter de spier 380cc.

Ik denk dat ik foto's plaats als ze uitgepakt zijn haha

Hoelang heb jij je nieuwe Boobs al?

liefs

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chimpie

heb even je reaktie hier geschreven(gekopieerd) en neergezet

Hee Moontje!

Jaa ben iig blij dat alles Goed is gegaan!

bedankt! ;-)

Denk je ook dat dat komt doordat ik die band nog om heb? of is dat gewoon ivm de BV op zich, dat ik mijn schouders niet goed naar achteren kan doen? Ik ben wel lang en loop normaal ook niet kaars recht maar zo erg ook niet haha.

Had jij ook veel last van je rug?

Ik slaap op zich wel redelijk, wordt wel wakker snachts misschien omdat ik op mijn rug moet slapen nu

ik neem de zetpil voor ik ga slapen met twee paracetamol.

Oh de protheses zijn trouwens geplaatst achter de spier 380cc.

Ik denk dat ik foto's plaats als ze uitgepakt zijn haha

Hoelang heb jij je nieuwe Boobs al?

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Chimpie,

super te lezen dat zeker alles goed is gegaan,doet je een gerust gevoel opleveren he :rolleyes:

ja ik had ook toen last van me rug,dat werd op den duur pijnlijker als heel me operatie,maar dat zal ik zelf wel te danken hebben aan rugklachten die ik altijd al gehad heb.maar elke dag beterd hoor,hier kijk je lachend op terug als je een maand of 2 a 3 verder bent :)

ik heb me nieuwe boobs nu 7mnd ongeveer,ben in oktober geopereerd :6:

en leuk,foto,s als ze uitgepakt zijn,ben benieuwd,welke maat had je van jezelf uit???

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee Moontje,

Klopt, ik denk ook dat ik t ook heb omdat ik normaal ook wel last eb van me rug/schouders.

Ik ben nogal lang en loop daardoor ook wat krom af en toe haha dus nu met me nieuwe Boobs had ik in t begin echt dat ik krom liep! Moet zeggen dat t met de dag beter wordt! ligt er ook aan wat ik doe, vandaag veel te veel gedaan.

paar keer op en neer gewandeld naar me ouders, gefietst, gekookt. Nu voel ik t in m'n rug...Lig nu lekker op de bank :-)

Hoe zien je borsten er na 7 maanden uit? echt veel natuurlijker als in t begin?

Ik heb foto's geplaatst in de galerij dus als je wil kijken ga je gang!

Ben uitgekomen op C75.

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hee Moontje!

Hoe is het met je?

Hier steeds beter gelukkig! de pijn is zo goed als weg! alleen. m'n tepels gevoelig of ja raar gevoel zeg... en eronder voelt t dof?

Ook is de linkse al soepel ten op zichte van de rechtse borst...

Heb al mooi wat bh's gescoord jazz! ;-) maar dat had ik je al gemeld haha

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.