Ga naar inhoud

lunaboobs : 9 augustus 2010 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoi

Ik ben nieuw hier!

Ik heb 2 maanden geleden besloten een BV onder te gaan. Heb op dit moment een 75A en wil naar een 75C. Ik zou me laten opereren in het Parkkliniek in rotterdam, maar vanwege een auto-imuumziekte waar ik aan lijd wilt de arts me daar niet opereren. Ik ben dus met spoed op zoek na een betrouwbare kliniek (belgie ook eventueel) Ik heb wel veel nare verhalen gehoord over klinieken in belgie! Maar op zich is het voor mij wel dichterbij. Zouden jullie me misschien een paar klinieken kunnen adviseren in belgie?

Hoop op reactie

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dkt De Meyere heb ik zelf enorme goede ervaring mee.

kan je hem echt aanbevelen :1bouncingboobs:

verder kan je in topic artsen eens lezen,staan ook ervaringen enzo bij,en in topic operatieverslagen ook uiteraard,zie je nama van een dame en de arts die geholpen heeft erbij,kan je aanvinken wat je intresant lijkt,en lezen :6:

sucses met je zoektocht...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...

Hoi dames,

Ik heb 8 maanden (bijna 9) geleden een BV ondergaan bij Boerhaave kliniek dr van der Weij.

Ben na 6 maanden op controle geweest en alles was dik in orde, maar nu als ik kijk naar fotos van andere dames,

beginnen de borsten al een beetje te hangen en natuurlijke vorm te krijgen na 6 maanden. Terwijl bij mij

ze nog behoorlijk hoog zitten en ook niet echt hangen, ik heb nog een duidelijke bolling bovenin.

Ik had zelf een A kleine B cup en heb 350 cc erin laten zetten, kan dat zijn omdat ik werkelijk te weinig ruimte had?

of (ik ben bruin getint) omdat ik misschien een dikkere huid heb? Ik wou het laten zien alleen weet ik nog steeds niet hoe ik een foto plaats:S..

Ik hoor het wel als een van jullie een idee heeft.

groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Volgens mij heb ik je boobies wel eens gezien? :blush:

Maar het kan best zijn dat je huid dik is waardoor het minder snel zakt!

Maar ik lees ook dat je high profile hebt dus daar kan ook meer bolling vandaan komen

Als je een foto wil plaatsen kun je een bericht maken en dan klik je op volledige editor en dan kun je je foto gewoon in je bestanden zoeken :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe snel je borsten herstellen is heel verschillend bij iedereen! Het ligt vaak aan de eigenschappen van je huid etc waardoor het bij jou wat langer kan duren dan normaal. Helemaal als je aangeeft dat er redelijk grote prothesen zijn geplaatst, dan moet je lichaam veel aanpassen wat betreft de huid rondom! Ik denk dus dat het gewoon helemaal goed komt :) Maar als je twijfels hebt kun je altijd even langs je PC gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid

Ik dacht dat je anatomische had omdat je bij vd weij bent geweest :blush:

Je hebt een groot aantal cc's ook nog voor de borstspier en rond high profile!

Denk dat je daarom die bolling blijft houden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik mijn persoonlijke mening mag geven :

hetgeen Nicole en Marisjuh zeggen (ivm veel cc én hoog profiel) , neem daarbij nog eens een hogere 'dichtheid' (cohesief II : wat meer vormvast is) en dat op de spier (kort herstel en meestal zakken ze bij die plaatsing minder omdat de protheses al redelijk ('juist' zitten) > dan lijkt jouw rezultaat me logisch ...

Volgens mij gaat dat niet veel meer veranderen .

Bedenkt dat je 'ervoor' niet echt blij was en het nu een grote verbetering is , toch ? :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, nee ik ben ook wel super tevreden alleen ziet iedereen behoorlijk dat zo 'perfect' zitten :126:

Ik heb geen high profile maar moderate plus of iets dergelijks..

Aan marisjuh: ja ik had genoeg vet dus van der Weij vond rond ook wel een goed idee hihi.

Dan zal ik er maar mee moeten leven hahahaha,

Heb een foto bijgevoegd dat was 2 maanden geleden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze zijn echt prachtig kan alleen het miniatuur bekijken anders word de foto te groot en kan ik het niet goed zien

bij mij zitten ze ook nog vrij hoog ik ben pas 6 weken po en heb ze achter de spier

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze zijn echt prachtig kan alleen het miniatuur bekijken anders word de foto te groot en kan ik het niet goed zien

bij mij zitten ze ook nog vrij hoog ik ben pas 6 weken po en heb ze achter de spier

Óh en hoe zijn ze haha!

Hoeveel cc heb je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.