Ga naar inhoud

Twilight....


mii18

Aanbevolen berichten

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik zal ook mijn wekelijkse dosis missen hoor van the vampire dairies :155: ...maar daar heb ik weer true blood voor met nog meer hotties waar je geen pedo pas voor hoeft te hebben :152: ...de nieuwe seizoen begint in juni.. :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeeee girls,

Ik heb nu een mooie film gezien :D Water for elephants!! :123: Met robbert Pattinson!!!

Die film is echt zo mooi !! En ook wel beetje zielig, maar het is echt een aanrader!!

En Robbert is natuurlijk echt weer cute :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ yc_angel: Ja True Blood, bijna!! Kan ik kwijlen op Eric :11: Geen pedo pas nodig dan inderdaad hahaha

Ach zo komen we het wachten op Twilight en het nieuwe seisoen van de Vampire Diaries wel door toch ;)

@ mii: Top trailer he, nu nog eeuwen wachten pfffff grrrr :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja inderdaad nog eeuwen wachten nu... 2e deel komt pas eind 2012 maar hebbe we nog iets om naar uit te kijken! Bij de movie awards heeft twilight echt alles gewonnne waarvoor ze genomineerd waren haha :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vriendin is ook helemaal wild van twilight.

Ze vertelde er wel eens over dat ze de boeken heeft gelezen en de films heeft gezien...had er nog nooit van gehoord.

Toen zat ik een film te kijken op film1 bleek het later het eerste deel te zijn.....toevallig van de week van haar het tweede deel geleend en gekeken.Komt die nu ook op film 1 hahahahah

Maar goed...ik heb beloofd 3 ook te kijken want persoonlijk vind ik het te langdradig en mis ik de actie...verwacht dat er heel wat gaat gebeuren maar dat gebeurd er niet.

Op zich een goeie film...en mijn vriendin zegt dat het derde deel spannender is...dus ik kijk het geef haar de voor deel van de twijvel hahahah

Dus ik zit vol spanning of dat deel me wel kan boeien hahaha

Het is voor mij gewoon iets te zoetsappig!!!

Ze wilde me niet vertellen wat er ging gebeuren,dus ik zeg nou ze zal wel iets van een vampieren kind krijgen ofzo....maar of ze vampier word weet ik niet want dan is natuurlijk het hele effect van de film weg hahaha

Gek genoeg had ik het nog goed geraden ook whahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ marrie: Op zich is de actie in de inderdaad film maar minimaal. Is ook meer een hopeloos Romantische film :P

Deel 3 is daar wel mee te vergelijken met wat je gezien hebt, wel wat meer actie hoor maar verwacht niet teveel actie ;) Draait echt om de driehoeksverhouding en de zoetsappigheid :D lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fem...o jee...HELP whahahha

Jaa wij zijn hier meer van de acties.Ik snap het wel hoor het verhaal dat zoetsappige maar ik heb er niet zo veel mee denk omdat het wel iets voorspelbaar is.

Ik heb laatst(bij gebrek aan iets anders) REMEMBER ME gezien.Ook met Robbert Pattinson.

Ook een beetje zoetsappig maar een heel verrassend einde!

Ik ben gewoon niet weg gelegd voor romantische films ,hou ook niet van die romcoms.Ook geen horror.

Meer van de actie of thrillers.

Of een film met een goed verhaal zoals bv american history X.

Maar goed ik ga het derde deel kijken en dan vertel ik wel welke ik het beste vond hahahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hou van al die vampire stories!! en gewoon zowiezo het bovennatuurlijke!!!

Twilight :blush:

True blood!

Vampire diaries

Buffy!!

New moon hihi!

Twilight is zo gewelidig wil ook de boeken gaan lezen, de films zijn zoooooooooo geweldig!!

vind ze beide wild aantrekkelijk, edward heeeft dat mysterieuze en jacob eigenlijk wel alles!

die blik dat lichaam, IM IN LOVEEE!!! ik zou haar wel willen zijn hoor dat 2 heerlijk gevaarlijke

mannen om je vechten whoeiii!

Het nieuwe deel van de film is meer drma dan actie zag ik bij mtv awards ben superr benieuwd!!

NOVEMBERRR

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik heb gisteren Water for Elephants gezien. Ik ben een enorme fan van Reese Witherspoon. Heeeeele mooie film!

Ik heb de 1e film van Twilight gezien, nu wil ik de volgende huren. Kunnen jullie mij vertellen welke titels daarop volgen?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.