Ga naar inhoud

Twilight....


mii18

Aanbevolen berichten

Hoi lieve meiden...

Vroeg me af of er meer twilight fans zijn hier?

Zelf ben ik echt helemaal verslaafd... :123:

Heb de boeken al tig keer gelezen en wacht nu met smart op de laatste 2 delen van de film..

Let me knoww...

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie

Jah ik :136: ..haha ik heb alles gelezen in het engels en toen kwamen de films en is het heel leuk...al ben ik nou wel een beetje uitgekeken op rober pattison...mrjah das persoonlijke smaak haha :153:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog een Twilight junkie :11::D

Boeken al een paar keer gelezen, Engels & Nederlands (aangezien Breaking Dawn het eerste in het engels verscheen) :blush:

Alle films die tot nu toe uit zijn ook al diverse keren bekeken. Het is gewoon zo'n mooi hopeloos zwijmel verhaal.

Vond in deel 1 Robert Pattinson wel wat, maar Jake is gewoon super schattig (zeker als je de boeken leest, iedere keer de hoge "ahhhh" factor)

:123:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja he, kun je blijven kijken... :P

Eerst was ik ook Edward fan, maar toen ik meer boeken las, werd ik toch echt Jake fan..

Hij is echt zo lief, en hij heeft alles voor haar over, zwijmel zwijmel... ZUCHT!!!

Alleen boek 4 vind ik beetje, ja weet niet, het stuk dat bella zwanger is en dat ze het perse wilt houden ook al doet t kind al die dingen bij er.... hmm minder stukje in het boek vond ik!!

Ik vind Jake ook knap buiten die film maar Edward een stuk minder... :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja zeker weten!! Maar mijn vent is het nu wel zat, dus kijk lekker als die weg is. Gewoon heerlijk af en toe de films erin te doen en lekker weg te zwijmelen op de bank :D

Door de boeken wordt je zeker weten meer Jake fan, same here!

Precies en door hoe hij is wens je hem meer Bella toe als Edward (althans ik dan hahaha).

Hmm ja vond dat stuk vooral een beetje langdradig in het boek, gelukkig heb je daar bij de flim straks (hopelijk) minder last van.

Ja buiten de set is Robert net een zwerver hahaha althans vaak dan!

Jake weer niet, die ziet er altijd wel goed uti (zou er stontaan een pedo-pasje voor aanvragen) hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihiii ,

Jaaaaaa, ik ben ook een enorme twilight fan!! Kheb alle filmen al gezien, nu ben ik vol met spanning aan het afwachten op het nieuwe deel dat normaal ergens in november (dacht ik?!) uitkwam...

De boeken heb ik nog niet gelezen omdat ik niet echt een boekenwurm ben... Maar iedereen zegt dat de boeken ook geweldig zijn, mss moet ik die dan wel eens lezen!! :D

En ohja, belle heeft geluk! :D Met zo'n knappe kanjer als Edward! Njammie-njammieee! :D Hahahaha...

Ik zou ook wel graag een vampiertje willen zijn ipv een weerwolf dan!! :P ghihi :blush:

Afwachten tot het volgende deel nu .... :P

Vampire diaries keek ik ook , maar om men drukke gezinsleven, heb ik een aantal afleveringen gemist, dus nu volg ik het spijtig genoeg niet meer.. Mss dan maar weer de dvd-box van dat gaan kopen! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahah leuk er komen er steeds meer :D

De boeken moet je ook echt gelezen hebben vind ik, zo veel mooier als de films!!

Hoop zo dat er nog wat boeken uit komen, vond het gewoon jammer dat boek 4 uit was!

Films komen in 2 delen, eerste komt in november, ben wel benieuwd hoe ze het gaat doen met dat kind, die bevalling en de sex :P

Ik heb vampire diaries niet gezien.. Wel veel over gehoord!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lol the vampire dairies moet je aan wennen maar nu seizoen 2 in amerika afgelopen is zal het niet lang duren voordat het weer hier op de buis is....ik natuurlijk heb al alles gezien en het is echt super... :101:

Jake heeft gewoon dat knuffelgehalte omdat tie alles voor een meisje overheeft...het ultieme zwijmel verhaal jah..haha.. :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lol the vampire dairies moet je aan wennen maar nu seizoen 2 in amerika afgelopen is zal het niet lang duren voordat het weer hier op de buis is....ik natuurlijk heb al alles gezien en het is echt super... :101:

Hier nog zo'n Vampire Diaries junk. Zo jammer dat seisoen 2 is afgelopen! 26 mei komt er nog 1 aflevering en dan moeten we het even uitzingen tot september. Pfff bah mis ik men wekelijkse dosis Damon :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

ownee, hij is toch wat jonger hihi :P

Zit stiekem wel eens fotos op te zoeken op me laptop, maar dat doorziet me vriend altijd hihi!!

Misschien moet ik toch maar eens vampire diaries gaan kijken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja hij is best jong :P Maar blijft cute!

Hahaha mijn vriend ook hoor, maar sinds vampire diaries is het makkelijk.

Beide een nachtje ruilen. Hij Elena en ik Damon, goede deal hahaha :D

Ahhh dromen mag toch he :rolleyes::blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.