Ga naar inhoud

kostprijs bv


Aanbevolen berichten

Merci voor de reactie!! Nochtans zei Dr. Myny (waar een bv 3800 euro kost) toch ook dat de nieuwste tendens toch weer is om om de 10 jaar een prothesewissel te doen.... Ondanks wat de fabrikanten durven beweren van levenslange garantie enz.

Waar word jij geopereerd?

Groeten

In Veurne, door dokter Defrene. En ja, kweet het wel, die levenslange garantie zal altijd wel een twijfel zijn. Maar ik zou zeker niet naar Genk gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben eerst bij een privékliniek gegaan en daar viel het nog mee, dacht ik, want ze vertellen natuurlijk allemaal wat ze willen, alhoewel het allemaal toch wat snel ging en er 3000 euro cash op tafel moest gelegd worden, ronde vorm, geen discussie daar, voor de druppelvorm betaal je direct € 4500 .

De verdoving in die privé-klinieken is een sedatie - zij werken niet met narcose omdat anders de verzekeringspremie voor hen onbetaalbaar is en bij sedatie moet er ook geen anesthesist zijn, anders zou het al helemaal niet meer betaalbaar zijn. Bij die privékliniek kwamen al zijn patienten gelukkig en lachend wakker, zo zei hij en na 2 uur mag je alweer naar huis. Neenee, geen privékliniek voor mij.

Die prijzen, 3000 voor ronde, 4500 voor anatomische zijn gewoon normale prijzen hoor, en ik ben anders wel heel tevreden van m'n operatie in een privékliniek, heb inderdaad sedatie gekregen, maar was wel degelijk een anesthesist aanwezig tijdens de operatie! Ieder moet doen waar ie zich zelf het beste bij voelt! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een onzin dat er over prive klinieken gezegt wordt dat er niet gewerkt met algehele narcose, zelf ben ik bij bergman geopereerd en daar heb ik wel algehele narcose gekregen.

Een ziekenhuis kun je niet met een privekliniek vergelijken, er is altijd verschil tussen artsen. Ik heb juist gekozen voor een privekliniek, ik was daar geen nummer maar iemand.

Maar goed iedereen kan zijn eigen keuze maken en wil je alleen mee geven, denk er goed over na en ga op verschillende consults.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij een ziekenhuis op consult geweest en een privekliniek, en kies toch voor de kliniek. In het ziekenhuis voelde ik me een nummer, als is het daar wel goedkoper 2300 euro. Consult is wel duur vind ik 103 euro, valt een beetje tegen voor tien minuten.

Ik ga nu naar de Bergman kliniek in den haag, ook met volledige narcose want dat lijkt mij ook beter voor zo`n ingreep. Nu kan ik nog niets zeggen over de operatie en nazorg maar je kunt zoals two4two stelt niet elke privekliniek over 1 kam scheren. Ik betaal 4000 euro bij de Bergman kliniek, maar daar zit wel een mooie sexy bh bij ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 7 maart bij het ACCZ geholpen, gewoon onder algehele narcose. Wilde dat liever niet maar zij willen niet met sedatie werken zelfs. Heb er 3400 euro voor betaald voor anatomische cereform prothesen waar je gewoon een certificaat bij krijgt en dergelijke. Ik kwam in de ochtend 9 uur aan en ben pas 5uur weer weg gegaan dus ik stond ook niet binnen 2uur weer buiten. Je werd ontzettend goed behandeld vooral door de anesthesist die mij enorm geholpen heeft met kalmeren aangezien ik een giga paniekaanval kreeg. Verder moet ik wel zeggen dat ik dr van Onselen maar een arrogant mannetje vind maar dat heeft mijn keuze niet beinvloed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet makkelijk om een keuze te maken...ik werd ook gek van alle mogelijkheden en prijzen :wacko: In eerste instantie vond ik de prijs bij WK ook zeer aanlokkelijk, maar ik kwam hier al snel van terug...hun promotie heeft steeds een einddatum...maar een maand later is die weer verlengd...ik vind het eerlijk gezegd wat louche...

Ik heb hier al heel wat goede verslagen gelezen van de WK, maar ook heel wat slechte...heb zelfs een reportage gezien van de Nederlandse tv, met allemaal gedupeerden van de WK...Ik weet dus niet wat ik er van moet denken; persoonlijk zou ik me daar nooit laten opereren; je hebt maar 1 lijf!

De privékliniek waar ik geweest ben, werkt heel erg steriel en heeft zoals ik al in een eerdere post schreef, zwaar geïnvesteerd in narcose-apparatuur...wat maakt dat ze wat duurder zijn. Ze gebruiken ook Eurosilicone prothesen en dat is een erg goed merk! Ik heb tijdens het gesprek met de PC ook vragen gesteld over goedkope operaties zoals bij WK en wat hij zei was:

- ze gebruiken slaapverdoving ipv algemene verdoving; hier is geen anesthesist voor nodig (in sommige gevallen is er wel een anesthesist aanwezig bij slaapverdoving en dan is het wél ok)...Op zich geen enkel probleem, zolang alles goed gaat. In een klein aantal gevallen gaat het mis...en als er dan geen anesthesist bij je is, is dat erg gevaarlijk! Waarom? Bij een slaapverdoving adem je nog zelf, bij algemene verdoving nemen de apparaten je ademhaling over. Als er iets mis gaat (bv allergische reactie), kan je bij slaapverdoving ernstige ademhalingsproblemen krijgen en kan het uitzonderlijk zelfs erg mis gaan! Als er een anesthesist aanwezig is, kan hij je dosissen bijsturen en waakt hij eigenlijk over je veiligheid! Als je dan ook nog eens beademd wordt met apparatuur, met aanwezigheid van een anesthesist, ben je dubbel veilig! Een anesthesist + de apparaten zijn erg duur voor een kliniek, vandaar oa de prijsverschillen. Ik meende gehoord te hebben dat je zonder anesthesist gemakkelijk 1000 euro minder betaalt! Ze hebben me bij Mediclinic ook verzekerd dat ik niks last zou hebben van hun narcose (omwille vd speciale apparatuur ofzo) en ik dacht ook: 'eerst zien dan geloven' :) maar ik heb dus effectief NIKS last gehad! Onmiddellijk helder, niks misselijkheid, na 5min was ik al zelf een blikje cola aan het drinken. Echt geweldig hoor!

- in een privékliniek loop je ook geen risico om de ziekenhuisbacterie te krijgen...iets waar ik zelf erg bang van was (kijk maar wat er met onze BV-kapper Glenn van De Cliént gebeurd is :blink: )

- het merk van de prothesen bepaalt uiteraard ook mee de prijs...

- wat ik ook vaak hoor is dat de WK qua nazorg echt niet goed is...onlangs was er hier een meisje dat echt verschrikkelijke ervaringen had met de WK (ik weet haar naam niet meer)...ze opereren daar echt aan de lopende band naar het schijnt...voor je het weet sta je weer buiten, pijn of geen pijn!

Ik zeg het: hier zijn ook veel vrouwen die supertevreden zijn...maar in mijn ogen zijn er evenveel negatieve verhalen. Het is en blijft een operatie...altijd met risico's...dus de prijs zou eigenlijk niet de belangrijkste factor mogen zijn in je keuze.

Zo, ik hoop dat je hier wat aan hebt! Ik zou zeggen: ga bij een paar PC's op consult en maak daarna je vergelijking...je gevoel zal je wel helpen bij je beslissing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.