Ga naar inhoud

kostprijs bv


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Ik ben nieuw op het forum. Ik heb deze week een eerste oriënterend gesprek gehad bij dr Myny omtrent een bv. Is me wel goed bevallen. Vriendelijke man, ik had er een goed gevoel bij. Alleen de kostprijs valt wat tegen.... Ik ben uiteraard overal wat info aan het sprokkelen en ik heb wat vraagjes. Heel wat dames hebben ervaring met Dr Visser. Hoe komt het toch dat die prijs stukken lager ligt dan andere klinieken? Is er in de Wellness kliniek ook een anesthesist aanwezig tijdens de operatie? Hoelang moet je zo gemiddeld wachten voor een eerste intake gesprek?

In de baronie (dr Myny) zou de operatie 3800 euro kosten. Ik vind dat veel of is dat gemiddeld?

Veel vraagjes... Hopelijk kan ik wat antwoorden bij jullie vinden...

Alvast bedankt xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gemma,

Welkom hier op het forum.

De prijzen verschillen indd nogal per kliniek. In Nederland is het sowieso duurder dan in België.

Ik heb mijn bv laten doen bij het ACCZ en heb € 3400,- betaald (gemiddelde prijs). Maar hier zijn ook genoeg dames die het voor minder hebben € 2900,- en ook dames die er meer voor hebben betaald.

Wat ik zo uit ervaringen hoor hier op het forum is dat een bv in het ziekenhuis meestal goedkoper is dan een kliniek.

Wat jou vraag betreft over de anesthesist, zijn die altijd aanwezig tijdens de operatie, zowel in een ziekenhuis als in een kliniek!

Informeer anders eens op het internet en vergelijk daar de prijzen bij verschillende klinieken.

Heel veel succes bij je zoektocht.

Groetjes Renate

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom hier!

Prijzen verschillen inderdaad heel veel van elkaar..

Ik heb 2450 betaald!

In belgie is het over het algemeen goedkoper..

Ga wat informeren bij de klinieken.. :D

Succes met je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij dr demeyere geweest van de artemedis kliniek en heb 3000,- betaald.

Het kan idd veel verschillen maar ik zou het niet van de prijs af laten hangen (hoewel het mooi meegenomen is als het wat goedkoper kan) maar van de chirurg. Daar moet jij je prettig bij voelen.

Zou gewoon wat informeren en wat meerdere consulten aan gaan.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi welkom hier!!

Ik ben bij de Boerhaave in amsterdam geopereerd.

Ik heb 3000 euro betaald .dat zijn de ronde protheses.Ik weet dat je voor de anatomische daar 4250 euro betaald.

In die prijs inbegrepen zitten je je de consulten,bh,littekencreme,nacontroles en natuurlijk de operatie zelf!!

Kijk rustig rond!!! Een arts moet je ook liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, welkom ! :)

Ik word geopereerd door dr. Casaer, en dat zal me net geen 3800 euro kosten.

Erg veel maar het zijn nu eenmaal de nieuwste en veiligste protheses, dus heb ik het er wel voor over !

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Gemma!

Ik ben bij de Boerhaave kliniek geopereerd en heb 4250 euro betaald voor anatomishe prothesen.

Dat is een hoop geld, maar ik wilde perse bij deze plastisch chirurg..

Een goed gevoel bij degene die jou moet opereren is ook heel belangrijk!!

Succes met je zoektocht!

Liefs, Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou schrik niet, ik ga naar velthuiskliniek ik krijg 255 cc natrelle anatomische proteses en ik betaal ongeveer bijna 5000 euro :20:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind rond de 4000 euro wel duur inderdaad..

Kijk er komt natuurlijk ooit nog een wissel, dus daar heb ik ook naar gekeken,

als ik ooit voor die wissel ga, ga ik weer naar plovier of dr meyere denk ik hihi :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind rond de 4000 euro wel duur inderdaad..

Kijk er komt natuurlijk ooit nog een wissel, dus daar heb ik ook naar gekeken,

als ik ooit voor die wissel ga, ga ik weer naar plovier of dr meyere denk ik hihi :D

Mii, plovier is dan al aan het rentenieren denk ik LOL.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij dr. De Meyere geweest en heb € 4500 betaald voor anatomische, die zijn sowieso altijd duurder dan ronde, dus ik vind die € 3800 nog meevallen. Maar zoals hier ook al gezegd is, is het ook belangrijk dat je je goed voelt bij de pc en kliniek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 3850 euro betaald bij Mediclinic....heb ook niet naar de prijs gekeken en dat beklaag ik me niet! Mediclinic gebruikt o.a. speciale narcoseapparatuur, wat de prijs al opdrijft. Maar ik voelde me er uiterst veilig en mijn borsten zijn prachtig! Mijn litteken is flinterdun en ze werken daar super steriel....dat merk je aan het resultaat! Voor zoiets geef ik graag wat meer...het gaat tenslotte om mijn lijf en ik heb er maar 1 :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt dames voor de reacties!! Wat ik me nu afvraag: zou de kwaliteit in de Wellness kliniek kleiner zijn dan in andere centra?? Tuurlijk moet je je goed voelen bij je pc en moet je vertrouwen hebben. Maar als je nu hetzelfde resultaat kunt bekomen voor de helft minder centen... Wat mij wat tegenhoud om naar Genk te gaan is de afstand (ik ben van West-vlaanderen). Vooral moesten er complicaties optreden, of voor de nazorg. Heeft iemand daar ervaringen mee?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey gemma ,

ik ben 8 weken geleden in de wellnesskliniek geweest !

eerste consult : 35 euro

BV : 1999 euro

ik wou persé door dr.Verdonck geholpen worden ! ik had boobs van hem gezien en ik wou ze ook zeker achter de spier !

ik had geen complicaties en heb mijn hechtingen bij m'n huisarts laten verwijderen !

ik ben huppeldepuppel happy met m'n borsten !

tevreden over de artsen en verpleegkundigen van de wellness

groetjes ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt dames voor de reacties!! Wat ik me nu afvraag: zou de kwaliteit in de Wellness kliniek kleiner zijn dan in andere centra?? Tuurlijk moet je je goed voelen bij je pc en moet je vertrouwen hebben. Maar als je nu hetzelfde resultaat kunt bekomen voor de helft minder centen... Wat mij wat tegenhoud om naar Genk te gaan is de afstand (ik ben van West-vlaanderen). Vooral moesten er complicaties optreden, of voor de nazorg. Heeft iemand daar ervaringen mee?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet dat ik een kenner ben, maar de prijsverschillen zitten hem in de kwaliteit van de prothesen. Ben er stellig van overtuigd dat de welnesskliniek de goedkoopste gebruikt. Wie geeft nu in godsnaam kortingen op borstvergroting. De prijzen schommelen tussen de 100 en 700 euro voor de prothesen. En geen mens die weet wat de gevolgen zullen zijn binnen tien jaar met die goedkope brol...

Ik heb althans de garantie dat die van mij 20 tot 25 jaar zullen meegaan en dat de kans op kapselvorming op 10 jaar tijd minder dan 1% is. Ben met een heel goed en veilig gevoel bij mijn plastisch chirurg buiten gegaan. Ben eerst bij een privékliniek gegaan en daar viel het nog mee, dacht ik, want ze vertellen natuurlijk allemaal wat ze willen, alhoewel het allemaal toch wat snel ging en er 3000 euro cash op tafel moest gelegd worden, ronde vorm, geen discussie daar, voor de druppelvorm betaal je direct € 4500 . Ik had een bh aan met Acup, hij stak er een prothese in die toch redelijk groot was en hij zei dat ik zelfs geen andere lingerie zou moeten kopen.

Toen ik op tweede consult gegaan ben in het ziekenhuis bij een andere dokter, was dit direct een heel ander gevoel

Ik betaal nu € 3600 , te storten op rekening van het ziekenhuis en onder volledige narcose met een anesthesist. De verdoving in die privé-klinieken is een sedatie - zij werken niet met narcose omdat anders de verzekeringspremie voor hen onbetaalbaar is en bij sedatie moet er ook geen anesthesist zijn, anders zou het al helemaal niet meer betaalbaar zijn. Bij die privékliniek kwamen al zijn patienten gelukkig en lachend wakker, zo zei hij en na 2 uur mag je alweer naar huis. Neenee, geen privékliniek voor mij. Mag niet denken aan zo'n toestanden gelijk bij Hoeyberghs die we wel allemaal op tv gezien hebben.

Dus beste Gemma, denk dat die trip naar Genk vanuit West-Vlaanderen het niet waard is, omdat het zo'n 1500€ goedkoper is. Ik vind de nazorg toch ook wel heeeeeeeel belangrijk.

Ik word volgende week geopereerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet dat ik een kenner ben, maar de prijsverschillen zitten hem in de kwaliteit van de prothesen. Ben er stellig van overtuigd dat de welnesskliniek de goedkoopste gebruikt. Wie geeft nu in godsnaam kortingen op borstvergroting. De prijzen schommelen tussen de 100 en 700 euro voor de prothesen. En geen mens die weet wat de gevolgen zullen zijn binnen tien jaar met die goedkope brol...

Ik heb althans de garantie dat die van mij 20 tot 25 jaar zullen meegaan en dat de kans op kapselvorming op 10 jaar tijd minder dan 1% is. Ben met een heel goed en veilig gevoel bij mijn plastisch chirurg buiten gegaan. Ben eerst bij een privékliniek gegaan en daar viel het nog mee, dacht ik, want ze vertellen natuurlijk allemaal wat ze willen, alhoewel het allemaal toch wat snel ging en er 3000 euro cash op tafel moest gelegd worden, ronde vorm, geen discussie daar, voor de druppelvorm betaal je direct € 4500 . Ik had een bh aan met Acup, hij stak er een prothese in die toch redelijk groot was en hij zei dat ik zelfs geen andere lingerie zou moeten kopen.

Toen ik op tweede consult gegaan ben in het ziekenhuis bij een andere dokter, was dit direct een heel ander gevoel

Ik betaal nu € 3600 , te storten op rekening van het ziekenhuis en onder volledige narcose met een anesthesist. De verdoving in die privé-klinieken is een sedatie - zij werken niet met narcose omdat anders de verzekeringspremie voor hen onbetaalbaar is en bij sedatie moet er ook geen anesthesist zijn, anders zou het al helemaal niet meer betaalbaar zijn. Bij die privékliniek kwamen al zijn patienten gelukkig en lachend wakker, zo zei hij en na 2 uur mag je alweer naar huis. Neenee, geen privékliniek voor mij. Mag niet denken aan zo'n toestanden gelijk bij Hoeyberghs die we wel allemaal op tv gezien hebben.

Dus beste Gemma, denk dat die trip naar Genk vanuit West-Vlaanderen het niet waard is, omdat het zo'n 1500€ goedkoper is. Ik vind de nazorg toch ook wel heeeeeeeel belangrijk.

Ik word volgende week geopereerd.

Merci voor de reactie!! Nochtans zei Dr. Myny (waar een bv 3800 euro kost) toch ook dat de nieuwste tendens toch weer is om om de 10 jaar een prothesewissel te doen.... Ondanks wat de fabrikanten durven beweren van levenslange garantie enz.

Waar word jij geopereerd?

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.