Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

mijn rechter borst is al mooi gedaald maar links blijft achter. Nu maak ik me daar toch een beetje zorgen over omdat na krap 4 weken de boel toch al redelijk goed ingekapseld moet zijn en dus in mijn idee niet zoveel meer kan zakken. Ik lees hier op het forum dat de meeste meiden toch wel met 2 a 3 weken merken dat de borsten gaan dalen.

Voor de ervaringsdeskundigen onder ons, wat kan ik nog verwachten denken jullie?

Groetjes

Snoet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mijn PC is dat indalen een fabeltje dat een eigen leven gaan leiden is op internet.

Misschien hou je links gewoon wat meer vocht op of, indien je ze achter de spier hebt, moet de linske spier nog net iets meer oprekken want het inkapselen zou nu toch inderdaad zo goed als klaar moeten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Snoetje,

Ik ben bijna 7 weken PO, en links heeft bij mij nog steeds achterstand <_<

Feminine bijv heeft er ook nog steeds last van, en zij is nu ongeveer 11 weken PO?

Dus bij de 1 duurt het gewoon veeeel langer, helaas..

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Dat indalen, of meer natuurlijk gaan hangen hoe wel het ook willen noemen kan duren tot 6 a 9 maanden na je bv.

Zelf heb ik hier ook iets last van en op de nacontrole 8 week po werd mij verteld door de arts dat dit echt tijd nodig heeft en je dat niet in een paar weken kan verwachten. Mocht je nu na 8 a 9 maanden nog een groot verschil zien, dan pas mag je je zorgen maken, maar ook dan kan het vaak op een simpele manier verholpen worden door het weer los te halen en dan een iets diepere holte maken zodat de prothese iets lager komt te zitten.

Geduld blijft hier het magiche woord!!

Heel veel succes meis, en het komt vast allemaal goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ze voor de spier. Mijn pc zei bij de controle met 15 dagen po dat het straks allemaal mooi over de littekens zou gaan hangen. En bij rechts begint dit inderdaad te gebeuren.

Fijn te horen dat dit als het zo blijft redelijk makkelijk te verhelpen is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Ik heb ze dan wel niet voor de spier maar bij mij heeft dit zeker 4 maanden de tijd nodig gehad! al niet een half jaar voordat het echt helemaal gelijk was :blush:

Heeft heeel veel tijd nodig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Ik lees hier dat jullie ook verschil hebben in de hoogte van de borsten.

En dat dit misschien met het indalen te maken heeft.

Bij mij is dit ook het geval. Ik ben morgen 3 weken p.o en mijn re borst is al meer gezakt dan de li kant.

Kan dit komen doordat ik rechts ben en dat die spier sterker is?

Of heeft dit puur met het herstel te maken?

Ben benieuwd of het bij de meiden goed gekomen is die hierboven geschreven hebben, en ben natuurlijk ook benieuwd bij andere die dit probleem gehad hebben. En of het nu gelijk is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 4,5 week po en heb ook nog verschil. Wel merk ik dat de borsten afzonderlijk steeds natuurlijker worden, maar ook de meest ingedaalde borst gaat verder met genezen dus blijft gewoon wat voorlopen. Ben benieuwd wanneer dat bijtrekt, we zullen zien, en helemaal gelijk trekken is misschien niet reeel, geen twee borsten zijn gelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zag je ze nog duidelijk zakken/dalen met 3-4 maanden po.

Sinds 5 maanden po is er weinig veranderd, dus kan zeker nog even duren.

Als je pech hebt kan je ook lang vocht vast houden zoals moontje zegt, ik had dat blijkbaar zelfs 4 maanden (toen was alles netjes geslonken, helaas lol).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zag je ze nog duidelijk zakken/dalen met 3-4 maanden po.

Sinds 5 maanden po is er weinig veranderd, dus kan zeker nog even duren.

Als je pech hebt kan je ook lang vocht vast houden zoals moontje zegt, ik had dat blijkbaar zelfs 4 maanden (toen was alles netjes geslonken, helaas lol).

Dat wordt voor mij wrs nog wachten... :(:146:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn borsten staan momenteel heel erg bol bovenaan, en de onderkant is gewoon niet volledig gevuld, dus ik hoop dat dat ook gaat beteren met het indalen. Maak me lichtjes ongerust, want het ziet er niet uit voor het moment. Momenteel ben ik 7 dag PO. De tape is er af bij mij en ik draag nu een sportbh met een borstband erboven om het indalen te bevorderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 dagen is nog te vroeg om je zorgen te maken lieverd. Is allemaal nog vers en heeft echt zijn tijd nodig.

Je zal zien per week en per maand zullen ze veranderen ;):D

:116:

Bedankt Femmy, het is gewoon omdat er nog losse borst onder hangt zeg maar, vind het zo raar. Ja moet gewoon geduld hebben he. :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaan ze met het indalen nog meer zakken dan? Dat hoop ik toch niet! Of wordt de onderkant nog wat voller en dus meer rechtop (i hope so). Ben nu 3 weken en het ziet er netjes uit hoor maar omdat ik verslapte borsten had en ook een lift kon krijgen (gekozen voor bv) mag het nog wel iets hoger komen. :wacko:

A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ze gaan niet tot je navel hangen hoor lieverd, als het goed is :D

Denk dat het wel mee zal vallen, het gaat gewoon wat natuurlijker ogen als de protheses hun plekkie hebben gevonden :D

Persoonlijk denk ik dat dat precies is wat je wil ;) Don't worry :D

Schrok al, heb ik het hele grapje (dure) voor niets laten doen haha :rolleyes: Ik heb er alle vertrouwen in (in dokter Stevens). Thanxx you make my day!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.