Ga naar inhoud

Hayden : 27 mei 2011 : Dr. Geyns : Linea Aestetica : Brussel


Aanbevolen berichten

Heyhey,

Is het normaal dat ik na 27 dagen PO nog steeds pijn heb?

Het is branderige pijn bij aanraken (rond tepels en litteken). De littekens zien er redelijk normaal uit denk ik (de rechterkant iets roder dan de rechter).

Het is vervelend maar wel draaglijk...

Vanaf wanneer sliepen jullie 's nachts zonder beha? Ik ben nu bijna 4 weken PO en de beha begint me serieus lastig te zitten 's nachts...ook overdag, maar dat moet ik nog 2 weekjes volhouden he.

Verder ziet alles er wel ok uit :) Wil gewoon weten waar ik aan toe ben qua pijn en hoelang dat nog kan duren :116::1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

Dag dames :)

Ik ben nu bijna 2 jaar PO.(in mei precies 2jaar). Nu een dikke week geleden voelde ik aan mijn rechterborst in de buurt van mijn borstbeen plots een knobbeltje. Helemaal overstuur een mamo en echo laten doen. Maar de dokter zei me dat er zeker geen knobbeltje was, maar dat mijn prothese een soort van uitstulpingetje vertoonde en dat dat het knobbeltje gaf dat ik voelde. Het doet absoluut geen pijn en de prothese zelf was zeker nog intact (cohesive gel).

Maar ik vind het toch een beetje vreemd dat ik dat zo plots ben beginnen voelen. Hebben jullie ooit al gehoord van een pocket dat scheurt? enzo ja doet dat dan pijn? De huid aan mijn borstbeen zit nog steeds goed vast en lijkt toch niet naar boven te komen (moest meteen aan uniboob probleem denken als ik bedacht dat mss de pocket wat gescheurd was).

Ik ga maandag naar mijn pc bellen zoizo. Maar die gaat me wss toch vragen om op consultatie te komen.

Nuja, ik sta er echt niet op te wachten om nog operatie enzo te moeten ondergaan, heb ook geen geld ervoor :s. Als er problemen zijn, laat ik ze er liever gewoon uithalen :s Maar zo ver wil ik eigenlijk nog niet denken.

Heeft er iemand van jullie misschien iets gelijkaardigs meegemaakt?

Groetjes

Hayden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hayden

Dat is even schrikken idd!

Maar over het bobbeltje gesproken... Als je erop drukt, is het dan hard? of druk je het weg en komt het daarna meteen weer terug?

Een bobbeltje tgv een gescheurde pocket, zonder dat je pijn hebt gehad.. Het zal misschien wel voor komen, maar ik heb het nog nooit gehoord (wat niet veel wil zeggen natuurlijk)

Probeer niet te veel te stressen, want voor hetzelfde geld is het een bobbeltje van je prothese, dat er gewoon zit en niets te betekenen heeft.. Een rimpel, zeg maar.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

bedankt voor je reactie. Het is inderdaad zo dat ik erop druk en dat ik het dan precies wegduw. Ik ga vrijdag op consultatie en ik hoop ergens dat ze me dan zeggen dat het ok is. Ik vraag me gewoon af waarom dat bobbeltje er zo ineens zit. Gelukkig is het niet meteen te zien. Maar ik heb ook al gelezen dat rimpeling niet meteen hetgeen is waar je op zit te wachten.

Nu is het ook wel zo dat ik de laatste maanden 15 kg ben afgevallen, waardoor ik me bewust ben dat de randen wat duidelijker voelbaar zijn. Misschien is het een combinatie van factoren, maar ik hoop er vrijdag wat meer duidelijkheid over te hebben.

Bedankt alvast

;-)

groetjes

hayden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.