Ga naar inhoud

sylvana1987: twijfels twijfels twijfels!!!!


Aanbevolen berichten

Hey meiden,

Over 11 dagen krijg ik mijn borstvergroting...

Nu is het dus zo dat ik zo erg twijfel over de maat.

Ik ben 1.72 en 61kg en heb 75A/AA, ik krijg anatomisch achter de spier 360cc.

Toen ik op consult de prothese paste dacht ik woooow dit is groot.

Maar ik heb zakjes met 360cc water gevuld en dan lijkt het ineens veel minder:(

En omdat ze achter de spier worden geplaatst gaat er ook nog wat cc vanaf.

Pc vertelde dat ik niet meer moest nemen, maar zit nu toch te twijfelen. Ook heb ik al gebeld en gevraagd of het echt niet groter kan. Als ik dat zou willen doen ze het natuurlijk wel en ze heeft dan ook wel een maat groter besteld.

Maar 1 prothese groter zou net aan allebei de kanten een halve cm te groot zijn.

Nu is mijn vraag...moet ik het nou bij 360 houden of wel 1 groter nemen?

Zijn er meiden die ook toch voor een maat groter hebben gekozen tegen het advies in? En zie of voel je de randen dan heel erg?

Wordt hier echt een beetje onzeker over...neem ik wel de goeie beslissing!

Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen en dat mijn twijfel wegneemt.

Liefs sylvana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Over 11 dagen krijg ik mijn borstvergroting...

Nu is het dus zo dat ik zo erg twijfel over de maat.

Ik ben 1.72 en 61kg en heb 75A/AA, ik krijg anatomisch achter de spier 360cc.

Toen ik op consult de prothese paste dacht ik woooow dit is groot.

Maar ik heb zakjes met 360cc water gevuld en dan lijkt het ineens veel minder:(

En omdat ze achter de spier worden geplaatst gaat er ook nog wat cc vanaf.

Pc vertelde dat ik niet meer moest nemen, maar zit nu toch te twijfelen. Ook heb ik al gebeld en gevraagd of het echt niet groter kan. Als ik dat zou willen doen ze het natuurlijk wel en ze heeft dan ook wel een maat groter besteld.

Maar 1 prothese groter zou net aan allebei de kanten een halve cm te groot zijn.

Nu is mijn vraag...moet ik het nou bij 360 houden of wel 1 groter nemen?

Zijn er meiden die ook toch voor een maat groter hebben gekozen tegen het advies in? En zie of voel je de randen dan heel erg?

Wordt hier echt een beetje onzeker over...neem ik wel de goeie beslissing!

Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen en dat mijn twijfel wegneemt.

Liefs sylvana

sylvany ik heb zelf 360 cc achter de spier en het is voor mij groot genoeg, zodat het er natuurlijk uitziet.

Ik zal je mijn ww via pb sturen kan je mijn foto's zien. Ik ben nu 3 weken po.

Knuffie,

shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Als je twijfelt over de grootte zou ik toch kiezen voor een maatje groter. Qua cc zal het niet zoveel schelen maar het resultaat is wel blijvend en je kunt dan beter iets groter gaan dan te klein met spijt achteraf. Ikzelf zou 350 cc anatomische protheses duale plane krijgen en ben achteraf echt blij, dat ik toch voor groter heb gekozen.

Pasprotheses geven overigens een heel vertekend beeld, want toen ik een 420 cc paste leek het abnormaal groot en als je mijn foto's kijkt past de 450 cc goed bij mijn postuur.

Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je twijfelt dan zou ik wachten met de Bv totdat je precies weet wat je wilt of wat erin moet.

Ik heb bijna 20 jaar gelopen met borsten die eigenlijk nog te klein waren naar mn zin. Tegen mij werd wel eens gezegd; Jess, jij heb ook niet veel zou jij een BV doen? Dan baal je echt hoor.

Andersom lijkt het me ook balen als ze weer te groot zijn dus ik zeg eerst zeker weten dan pas doen.

Kan je PC niet fotoshoppen ofzo? en ik zou even naar de foto's van shoompie kijken dan heb je een idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt meiden, ik ga snel even naar jullie foto's kijken.

Ik heb zeker geen twijfel dat ik het niet wil doen, ik ben alleen bang dat het straks te klein is en dat ik dan spijt heb dat ik toch niet 1 maat groter heb genomen.

Volgende week vrijdag is het al zover...zoooo spannennndddd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid ,

ik ben met 350cc ronde ,extra high profile , achter de spier naar een 75E gegaan !

ik ben zeer tevreden ! ze hadden niet groter moeten zijn !

succes met kiezen !

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

380cc is toch ook al een hele mooie maat?

Ik zie dat je 75cm onderwijdte hebt,als de pc zegt dat dit mooi past bij jouw figuur zou ik daar op vertrouwen.

Als ik nu vergelijk met pak weg 8 -9 jaar geleden zie ik dat toen 380cc al best heel veel was en er gemiddeld voor 280-320cc gekozen werd.(er ziin andere forums waar je fotos kan zien van 8-9 jaar geleden)

Nu moet het allemaal steeds groter en groter.

Vergelijk niet te veel met anderen maar kijk puur en alleen naar jouw eigen lichaam en vertouw op de pc!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sylvana,

Iedereen maakt zich stiekem druk over het aantal CC, hier zit er nog eentje hoor... :blush:

Uit je bericht maak ik deels op dat je toch steeds aan groter zit te denken.. misschien moet je het gewoon doen en ben je er achteraf toch blij mee?

Ik wilde altijd een C als ik een BV ging doen, maar sinds dit forum weet ik zeker dat ik groter wil.. omdat iedereen zegt dat het zo erg snel gaat wennen!

Verder tja.. de PC zal er wel verstand van hebben.. daar gaan we tenminste allemaal wel van uit. :D

In ieder geval succes met je keus en denk er zeker nog rustig overna! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga er zeker goed over nadenken.

Ja ik lees idd bij heel veel meiden dat ze gaan twijfelen.

stom he!

Het ene moment denk ik, ik neem gewoon 360 en 5 minuten later denk ik weer nee ik doe toch een maatje groter.

En dan denk ik ook weer als ik foto's zie van meiden met 360, wauw die zijn echt mooi en groot.

Groot genoeg voor mij.

Maar kan er niet vanuit gaan dat het net zo mooi wordt bij mij.

Maar ik zie ook weer foto's van iets groter en die vind ik ook helemaal mooi.

Ik heb gelukkig nog even de tijd om erover na te denken en dan horen jullie waar ik voor gekozen heb,

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.