Ga naar inhoud

dilemma over sportbh


Aanbevolen berichten

Ik heb van de kliniek een sport bh ggekregen.

Die triumph tri action heavy

Het is een stvige bh en sluit goed aan.

Nou wil ik er dus een bh bij kopen,moet ik dan de zelfde kopen?

Ik hoor hier veel over de hema sport bh de padded maar daar staat bij dat het voor light sporten is zoals yoga enzo.

Ik zag ook een sportbh(minder mooie) maar die is wel voor heavy sporten ook van de hema.

Dus mijn delemma is een beetje is die light wel stevig genoeg of moet je echt een heavy sportbh kopen??

Ik vraag het ook nog even aan mijn pc morgen ...maar dacht peil even jullie meningen hier over!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou echt wel een heavy sportbh kopen!!

Misschien minder mooi, maar wel stevig!

Je boobs zijn nog kwetsbaar natuurlijk.

Ik heb de anita sportbh, die is laaguitgesneden dus kun je ook onder topjes aan.

Heb ik gekocht in een lingerieboetiekje, was 60 euro.

Groetjes Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door vd Weij.. Ik zou de zelfde bij kopen! Weet je zeker dat het een goede stevigen je moet hem niet voor niks 6 weken dag en nacht om! Ik heb de dag erma meteen een bij besteld en draag hem snachts nog steeds na 9 weken po.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb (na aanraden van de dames hier) de heavy sports BH van de Hema gekocht en draag die nu dag en nacht.

Hij zit echt heerlijk en geeft voldoende steun,ik geloof niet dat je precies dezelfde bh's moet kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okee ik denk dat ik van de week dat die heavy bh van de hema koop en niet die padded neem.

Dan heb ik er twee dat moet wel te doen zijn!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb een bh van de kliniek gekregen,moest eigenlijk eerst een weekje tape maar kreeg er blaren van dus moest meteen een bh.

Ik heb zo een truimp tri action heavy gekregen.

maar goed moet er eentje bij...een aangezien ik ze na 5 weken niet meer draag wil ik er niet zo heel veel voor betalen.

vandaar die van de hema !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hier ook de heavy van de hema. Ik vond m lekkerder zitten dan de tri-action Triumph, dus heb deze t meest aangehad. Nu draag ik hem met de bodypump nog regelmatig.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had voor mijn BV de Fila met sluiting vooraan gekocht om met mijn vullingen te toveren. Heb deze mee genomen naar mijn PC met het idee dat wanneer hij die niet oke vond, ik de kliniek BH zou kopen. Maar hij heeft hem helemaal goedgekeurd. Ik heb al verschillende andere gepast, maar ben ook voor mijn tweede BH Fila toch trouw gebleven. Ik geloof dat ze iets van een 32,00€ zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mocht na 1 week PO overdag een gewone sportbh aan i.p.v. de kliniekbh en t/m 6 weken PO moest ik 's avonds en 's nachts nog m'n kliniekbh aan.

En ik ben ook voor de Heavy van de Hema gegaan in 80D en die zit prima.

Nu gebruik ik ze, zowel zwart als wit, nog wekelijks in de sportschool :35:

Maar ik wil wel eentje gaan zoeken/passen in 75F om te kijken of dat nog beter is qua ondersteuning omdat m'n onderwijdte wat is geslonken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.