Ga naar inhoud

Maria77 : 2 mei 2011 : Dr. Kemler : Martini Ziekenhuis : Groningen


Aanbevolen berichten

Hey hallo,

Ik heb vandaag een profiel aangemaakt en zit de hele dag al te lezen en foto's te bekijken.

mijn voornemen is om in Juli voor een borstvergroting te gaan. Vanaf mijn 18e zit ik daar toch vaak over te denken..

Ik heb nu doorgezet en ga het nu echt gewoon doen! Ik ben vrij lang 186m en mijn borsten zijn gewoonweg prachtig , maar vallen helemaal in het niet met mijn lengte! je wordt hier heel onzeker van en alle kleding die je draagt valt ook niet leuk, het is allemaal wat recht toe recht aan zeg maar..

De zenuwen en de twijfel over hoe en wat zitten behoorlijk diep, je weet wat je hebt, maar het is even afwachten wat je terug krijgt!

Mijn voornemen is om voor de ronde zachte(ruwe) prothese te gaan met medium projectie 325 cc (voor de spier en via de tepelhof ingebracht).

Mijn voorkeur voor deze prothese komt omdat deze meebeweegt met je lichaam, ook wanneer je ligt gaat deze meehangen met de rest en niet recht overeind staan (wanneer je ligt). Ook voelt deze prothese soepel aan, wat mij ook trekt. Mijn arts is Dr kemler (martini ziekenhuis)Groningen

Ik twijfel nog wel iets over de hoeveelheid cc's, miss kan ik met minder dan 325 cc van een 75a naar een volle c/d ..?

Hopelijk zullen mijn twijfels en vragen hier op deze site uit de wereld geholpen kunnen worden en met volle vertrouwen de operatie tegemoet kunnen gaan.. x Maria :126:

p.s. zijn er meer mensen die geholpen zijn door Dr. Kemler en/of ook een operatie via de tepelhof gehad hebben? graag zou ik willen weten hoe het herstel daarvan is gegaan en of daar foto's van zijn evt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De protheses die je beschrijft hebben de meesten wel (sommigen anatomisch maar ook met cohesieve siliconengel) , ik ook maar ze zijn bij mij 'dual plane geplaatst . Op de spier beweegt idd het 'natuurlijkste' mee maar als je niet genoeg eigen weefsel hebt overweegt men die techniek of onder de spier .

Mijn prothese is ook langs de tepel ingebracht . Je voelt daar niks van , na een week of 3 begint die tepel terug 'te werken' en na 2,3 maanden had ik er terug gevoel in . Aanraking niet meer zo intens als vroeger maar je tepels reageren er wel op , net als op 'koude' :rolleyes:

Mijn topic vind je via mijn profiel indien je herstel wil lezen (probeerde het in 1 bericht wat samen te vatten) en je kan hiernaast op mijn album in de gallerij klikken met een voor en na foto . Voor meer foto's (oa close up tepels) moet je mijn wachtwoord hebben : is onderweg via pm .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Esther,

Bedankt voor je reactie.

Ik ben 33 :blush:

Ik heb verschillende consults gehad bij verschillende klinieken hier in de buurt.

Een vriendin van mij kwam met het verhaal dat je evt ook in het ziekenhuis terecht kan.

Ik heb een goed gevoel bij de arts en de prijs is ook heel aantrekkelijk moet ik zeggen. Ik ben inmiddels twee keer bij hem geweest en hij is heel geduldig met me.

Als het goed is kan ik daar in juli terecht voor de bv. Spannend allemaal.

Jij bent in April al aan de beurt, heerlijk!

Wat ben je van plan te nemen?

Groetjes Maria

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo B cupje,

Bedankt voor de link naar de pica's!! Jouw borsten zijn ook heel natuurlijk gebleven, heel mooi!

Het valt allemaal wel mee dus via de tepelhof..?

Je hoort er weinig over, ik vind het zelf denk ik mooier dan onderlangs en via de oksel heeft ook nadelen heb ik begrepen (de prothese zou dan evt weer naar boven kunnen gaan, richting oksel)

Ik heb een paar meiden gezien met plaatsing door de tepelhof, uiteindelijk zie je het haast echt niet meer.

Dat vindt ik wel een prettig idee, ik ben nu heel onzeker over mijn borsten ik denk dat wanneer je een duidelijk litteken hebt dat ik daar dan weer over ga inzitten.. :wacko:

Als jij mocht kiezen deed je het ook weer op dezelfde manier?

En waar heb jij het laten doen?

Groetjes Maria

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je voelt er echt niks van en ik vind persoonlijk ook dat het litteken veel beter geneest en vervaagt (gaat echt snel) . Je tepelhof is wel een tijdje opgerokken maar dat herstelt zich ook .

Hou wel in het achterhoofd dat wanneer je voor deze plaatsing kiest dat een wissel altijd door insnede in de borstplooi moet gebeuren .

Ikzelf hoop dat niet nodig te hebben maar je moet er wel rekening mee houden natuurlijk . Ik ben geen 2O meer dus zou later eentje in de borstplooi niet zo erg meer vinden als 'nu' .

Ik zou 't idd terug hetzelfde doen met een klein verschil : ik zou toch eerder neigen naar hoog profiel ipv laag : dan heb je bovenaan meer vulling .

Langs de andere kant , ik ben 40 dus dat 'past' nu wel bij mij én ik heb de chirurg gevraagt 'natuurlijk en in verhouding met me'n lichaam . Wat dat betreft heeft hij goed werk afgeleverd dus zal zeker niet klagen .

Ik ben destijds naar de Wellnesskliniek geweest maar Dr Parys opereert er niet meer . Dr Visser zat er destijds ook en nu nog , je leest zeer weinig 'slecht' over haar . Denk hier op't forum één keer ivm littekens die niet wilde genezen HIERZO lees je daar meer over . Dat was wel onder de borstplooi én in haar eigen kliniek (Arenborghoeve NL) gedaan .

Over deze kliniek ben ik ook tevreden maar 'beleving' en keuze's zijn uiteraard persoonlijk . Er zijn er die er nooit een stap zullen willen binnenzetten . Ik kan enkel uit mijn eigen ervaring spreken natuurlijk maar voor- en tegenstanders zijn er van alles en iedereen .

Aan jou om uit te maken wat je wil en waar je je goed bij voelt .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg als het goed is 400 CC ronde prothesen, hoog profiel en dual plane geplaatst. Maar dit is niet zeker, omdat ik van arts heb gewisseld. Dus ik weet het pas zeker op de dag zelf :)

Als je je arts vertrouwt, dan zit het meestal wel goed :) En ja ook bij mij gaf de prijs de doorslag hoor, anders kon het pas in juni (dan had ik t vakantiegeld nodig).

Groetjes Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo ,

Ik ben Maandag 2 Mei geholpen aan een bv in het martini ziekenhuis.

Ik was vreselijk nerveus en heb eerst heel veel afgehuild en lopen hyperventileren, maar zodra ik het ziekenhuis inliep was die nare gemoedstoestand wel verdwenen.

De operatie zou rond 11.00 uur zijn en heb de pre-medicatie om tien uur gehad, daarna ging het vrij snel allemaal...

Tegen elf uur lag ik in de ok en had vrij snel een infuus in mijn hand en de daarbij behorende spuiten voor de narcose.

Twee uur later was ik wakker en onderweg naar de kamer.

Het heeft even geduurd vertelde de chirurg omdat ze moeite hadden met 1 borst! De ene borst was kleiner dan de ander en het implantaat was ook wat moeilijker te zetten.

Ik was wat aan het bijkomen op de kamer en moest eigenlijk wel heeeel nodig naar het toilet...

Dat ging dus eigenlijk best moeilijk, ik besefte dat ik niet omhoog kon komen. :154:

Met wat hulp strompelde ik naar het toilet met mijn drains en bloedflesjes in de handen van de zuster..de tranen liepen me over de wangen, shit wat doet dit zeer!!! :139:

Ik heb zeker drie dagen hulp nodig gehad met overeind komen van lig naar zithouding.

Mijn ribben waren toch echt wel gekneusd en vreselijke spierpijn.

Inmiddels zijn we 4 dagen verder en heb ik minder last.Ik heb wel wat rode vlekken onder mijn borst maar het voelt wat minder pijnlijk en minder gespannen aan dan de eerste dagen.

De borsten zien er niet gelijk uit, de een is breder en voelt natuurlijker aan dan de rechter. De rechter borst staat meer naar voren en voelt alsof de implantaat hoger in de borst geplaatst is dan de ander, dichter onder de huid zeg maar..

Ik weet niet of dat te maken heeft met de borstomvang voor de bv oid...? Ik kijk eigenlijk wel uit naar het controlegesprek 16 mei, ik heb dan toch nog wel wat vragen.

Ik heb na de operatie natuurlijk meteen mijn nieuwe aanwinsten bekeken, ik zag toen eigenlijk al dat ze niet gelijk waren...ook direct even aangekaart met dr. Kemler, volgens hem moet ik daar over een maand nog maar eens op terugkomen..

Zijn er meer mensen met dit gevoel wakker geworden en trekt dat allemaal nog bij?

Wat betreft de grootte, ik dacht uit te komen op een volle c maar de sport bh die is opgemeten is een 80b, mijn borsten zijn toch aanzienlijk groter geworden dan de 80a die ik had.. is de maat van een sport bh anders dan een normale bh?

Opzich ben ik wel erg tevreden met het resultaat, alleen maak ik me toch zorgen om het duidelijke verschil wat ik nu in beide borsten zie!

al met al viel het me de eerste paar dagen vies tegen, maar ben ik blij dat ik het ergste achter de rug heb en vanaf volgende week miss iets meer kan doen.

Mijn twee zoontjes zijn heel erg lief en de oudste helpt ook fantastisch mee!! heel aandoenlijk allemaal.

IK maak regelmatig nog even een foto en zal die dan ook plaatsen.

Groetjes Maria

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Maria,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten! :64: Zou me nog niet te veel zorgen gaan maken ivm de grootte of het ongelijk zijn van je boobs, ze gaan de komende weken/maanden nog heel veel veranderen.

Las wel dat je een verschil in grootte had voor de bv, dat blijft wel zo na de bv, heb ik ook, het is gewoon een uitvergroting van je voorsituatie, bij mij valt het nu wel minder op als ervoor. Maar door zwelling en zo kan het nu misschien wat duidelijker zichtbaar zijn, maar dit trekt wel weer bij.

Op de maat van je sportbh moet je ook nog niet zo afgaan, meestal heb je in gewone bh's straks wel een maatje groter nodig, maar het belangrijkste is dat het resultaat wel goed is, maat is maar een lettertje!

Wens je een voorspoedig herstel nog, en ga je titel een beetje aanpassen, maakt het wat persoonlijker! ^_^

Liefs, :54:

PS: heb meteen ook je voorsteltopic samengevoegd met je operatieverslag, dan staat je hele verhaal samen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maria

Allereerst van harte gefelciteerd met je boobs meid.

Ze zien er heel mooi uit.

Als ik jou verhaal lees lees ik dat van mezelf.

Ik ben ook 2 mei geholpen,450 cc rond voor de spier.

Ik verwachtte en dikke D of misschien E?

maar met sport bh heb ik dus een 80 C

pes valt dat even tegen in me hoofd.ook ik zie dat het een dag en nacht verschil is.

en ook mijn boobs zijn twee aparte meiden zeg maar(kijk maar eens bij mijn fotoos)

IK heb precies de zelfde vragen: komt dit nog goed????

Maar ik hoor hier van de meiden dat je echt geduld moet hebben.Die stomme bh plet ook alles dus dat maakt het er ook niet groter op.

dus meid ..ik denk dat we moeten afwachten.

Mijn kids hebben me ook super geholpen de eerste dagen(net zoals mijn vriend natuurlijk)

Ik heb maandag een controle afspraak ,moest donderdag plots terug naar de kliniek ivm met blaren onder mijn tape.dus heb eerder een bh dat gepland!

heel veel sterkte met je herstel!!

groetjes Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Maria,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten! :64: Zou me nog niet te veel zorgen gaan maken ivm de grootte of het ongelijk zijn van je boobs, ze gaan de komende weken/maanden nog heel veel veranderen.

Las wel dat je een verschil in grootte had voor de bv, dat blijft wel zo na de bv, heb ik ook, het is gewoon een uitvergroting van je voorsituatie, bij mij valt het nu wel minder op als ervoor. Maar door zwelling en zo kan het nu misschien wat duidelijker zichtbaar zijn, maar dit trekt wel weer bij.

Op de maat van je sportbh moet je ook nog niet zo afgaan, meestal heb je in gewone bh's straks wel een maatje groter nodig, maar het belangrijkste is dat het resultaat wel goed is, maat is maar een lettertje!

Wens je een voorspoedig herstel nog, en ga je titel een beetje aanpassen, maakt het wat persoonlijker! ^_^

Liefs, :54:

PS: heb meteen ook je voorsteltopic samengevoegd met je operatieverslag, dan staat je hele verhaal samen. :)

Hoi hoi Eefje,

Thx voor je reactie Eefje,

Het is inderdaad wel even wennen hoor..hahha ik vind ze behoorlijk aanwezig hahahah.. :1boobs:

Wat betreft de grootte en verschil in vorm zal dan indd nog wel veranderen, het gevoel hoop ik ook..

Ik voel bij de rechter heel duidelijk dat het implantaat hoger aan de huid ligt dan links. Miss kon dat ook niet anders ivm met verschil in borst..

We wachten gewoon even af..

Thx voor het bijwerken enz. Welke titel bedoel je precies (wat ik zou kunnen aanpassen)?

Groetjes Maria

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi Eefje,

Thx voor je reactie Eefje,

Het is inderdaad wel even wennen hoor..hahha ik vind ze behoorlijk aanwezig hahahah.. :1boobs:

Wat betreft de grootte en verschil in vorm zal dan indd nog wel veranderen, het gevoel hoop ik ook..

Ik voel bij de rechter heel duidelijk dat het implantaat hoger aan de huid ligt dan links. Miss kon dat ook niet anders ivm met verschil in borst..

We wachten gewoon even af..

Thx voor het bijwerken enz. Welke titel bedoel je precies (wat ik zou kunnen aanpassen)?

Groetjes Maria

Hey Maria,

Ja, het gevoel zal ook zeker nog veranderen hoor, ze worden nog veel zachter en natuurlijker, meer als van jezelf, vraagt alleen tijd allemaal, maar komt goed hoor meid! Ook even gespiekt in je album, ziet er al goed uit hoor! Mag je trots op zijn! :136:

Jij moet niets meer aanpassen hoor, bedoelde dat ik je titel ging aanpassen, is dus al in orde! :D

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maria

Allereerst van harte gefelciteerd met je boobs meid.

Ze zien er heel mooi uit.

Als ik jou verhaal lees lees ik dat van mezelf.

Ik ben ook 2 mei geholpen,450 cc rond voor de spier.

Ik verwachtte en dikke D of misschien E?

maar met sport bh heb ik dus een 80 C

pes valt dat even tegen in me hoofd.ook ik zie dat het een dag en nacht verschil is.

en ook mijn boobs zijn twee aparte meiden zeg maar(kijk maar eens bij mijn fotoos)

IK heb precies de zelfde vragen: komt dit nog goed????

Maar ik hoor hier van de meiden dat je echt geduld moet hebben.Die stomme bh plet ook alles dus dat maakt het er ook niet groter op.

dus meid ..ik denk dat we moeten afwachten.

Mijn kids hebben me ook super geholpen de eerste dagen(net zoals mijn vriend natuurlijk)

Ik heb maandag een controle afspraak ,moest donderdag plots terug naar de kliniek ivm met blaren onder mijn tape.dus heb eerder een bh dat gepland!

heel veel sterkte met je herstel!!

groetjes Marianne

Thx Marianne,

Het gaat met jou ook heel voorspoedig allemaal zo te zien op de foto's.

Wanneer heb jij de pleisters eraf gekregen van de wonden? Ik heb er nog een paar strips op zitten..., zou ik die er al af kunnen halen?

Het valt allemaal niet mee he, ik had er wel een beetje rekening mee gehouden maar soms begin je toch te twijfelen he, of alles wel goed komt.

Ben jij volgende week al van plan meer te doen? De mei vakantie zit er hier in het noorden weer op , ik kijk er wel een beetje tegen op om alles soepel te laten verlopen volgende week ( met de kids). Mijn mannentje moet gewoon weer werken :wacko: Hoe is het met de blaren nu?

Succes met alles en spreek je gauw wel ff weer hier online. Gr Maria

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pleisters laat ik maar gewon zitten en ik weet niet of de arts ze er af gaat halen maandag.

Ik zou ze dus gewoon laten zitten tot de controle.

Ja volgende week beginnen de scholen weer,in eerste instantie ga ik zelf proberen heen en weer te lopen.

Mijn zoon vabn 9 kan zelf wel maar met mijn dochter van 4 moet ik echt mee.

Is het nou echt te vermeoiend neemt de buurvrouw haar mee.

Mijn vriend is twee dagen thuis geweest dus alweer een paar daagjes aan het werk,dat gaat goed ook mede omdat ik me zo goed voel natuurlijk.

De blaren drogen lekker in nu dus dat geneest wel goed.

Maandag plaats ik weer nieuwe fotoos want dan ben ik een week po!!

Geniet morgen van je moederdag...wij hebben onze kadoo al binnen hahaha

groetjes marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.