Ga naar inhoud

Daan81 : 20 april 2011 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo, ben daniella en ben 20 april jongstleden geopereerd bij WK bij Dr verdonck.

Kan op dit moment nog niet zeggen of ik tevreden ben of niet, omdat alles nog een beetje op zijn plek moet gaan zitten.

Maar de opartie opzich is goed verlopen, ben tot nu toe tevreden over de service.

Alleen nu lees ik een beetje verder hierzo en zie de naam Dr Verdonck voorbij komen, positief maar ook negatief.

Nou ben ik een persoon die zich meer naar het negatieve gaat richten.

Had de naam van de Dr nog gegoogld voordat ik geopereerd zou worden maar kon niks vinden over hem..

Dus nu maar hopen dat het goed komt met mijn :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ik ben ook op 20 april geopereerd door dokter verdonck

ik ben tot nu toe erg tevreden

maar wat lees je wat negatief is?

ik vind zelf dat je naar je eigen gevoel moet luisteren

ik ken goede verhalen en slechte verhalen over vele dokters

ik zelf had een goed gevoel bij dokter verdonck

en als ik echt pech heb dat het bij mij niet helemaal goed is gegaan kan daar niet altijd de dokter wat aan doen

lieve schat ik hoop dat je zelf erg blij bent met je nieuwe :1big_boobs:

en negatieve verhalen .......LAAT VAREN

GR LENNY

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt voor deze kliniek gekozen dus zal je ook wel weten dat de kliniek al eens in een slecht daglicht werd gesteld .

Zelf ben ik in die periode - 3 jaar geleden - in de Wellnesskliniek geopereerd en nog steeds blij met mijn bv .

Ik heb die negatieve dingen naast me neergelegt omdat de kliniek aan mijn wensen voldeed : dual plane plaatsing , prijs , ligging , slaaproes ...

Zoals ynnel al met andere woorden zegt : als je'r een goed gevoel bij hebt , dan moet je ervoor gaan .

Je zegt tot nu toe tevreden te zijn en bent nuchter genoeg om te weten dat je alles nog wat tijd moet geven om te herstellen . Niks om je druk over te maken ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt dames

En Ynnel wat toevallig dat jij deze dag toen ook geopereerd was, hoe laat was jij aan de beurt , ik moest om 10 voor 9.

En las je stukje over de narcose, over gekleurde achtbaan gevoel, ik zei tegen me man, het leek net alsof ik in de lift zat van harry potter hahah.

Maar goed, het slechte wat ik had gelezen over WK was over een arts, deze is daar niet meer in dienst.

Vandaar dat ik toch voor deze kliniek had gekozen.

Verder voelde ik me wel goed bij deze mensen, ze waren erg lief voor me omdat ik een fobie voor naalden heb.

Ik draag nu een borstband, dus ik blijf positief!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.