Ga naar inhoud

April lynn - Lipvergroting 12 mei 2011


Aanbevolen berichten

me vriend heeft het opgezocht, zal was toen ze 8 maanden al ongesteld!

ze had een stofwisseling probleem ofzo :S vage shit!!!

maarja dan de volgende vraag ben je op die leeftijd al met sex bezig??

of is ze misbruikt..

als ik er aan denk krijg ik paniekgevoelens kan zoiets echt niet plaatsen, dat gevoel

lang niet meer gehad, moet gelijk weer aan de valeriaan hahaha!

zo pffff ik krijg het er benauwd van!

net trouwens hardgelopen ging wel oke, leek alleen of me hard eruit kwam,

en ademen begon erg pijn te doen steken enzo in me borst!

is weer ff wennen zeg pffffffffff!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste Reactie

Is er niks meer van te zien?

nou das mooi kut dan!!!

je hebt er wel veel geld voor betaald...

ik zou bellen als ik jou was!!

gatver van dat kind van 5 is echt ziek hoor!!

zoizo moet ze wel met een ouder iemand sex hebben gehad, want vanaf je 12e of 13e heb je pas sperma als jongen zijnde?

bah dat dat kan gebeuren walgelijk!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beter niet te lang bij stilstaan ladys,dr gebeuren teveel nare dingen in de wereld de laatste tijd,het ergste is dat we er niets aan kunnen doen, de ouders moeten eens het goede voorbeeld gaan geven en niet alles maar goed vinden.

Die zijn de gestoorde gekken ,en de kids zijn de dupe van deze maatschappij,met ronddolende debielen,en de overheid werkt dr ook aan mee,want nu krijg je zelfs de psychiater niet meer vergoed,dolletjes dus,nog meer freaken erbij die hun ei niet kwijt kunnen,zucht.:30:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is zeker bizar hoor wat er in de wereld gebeurd. Zag laatst ook zo'n reportage Moordvrouwen.

Vrouw die haar leven lang was misbruikt, haar moeder gebruikte haar als haar eigen prostitué.

Veel geld kreeg ze voor haar maagdelijkheid en na die tijd nog diverse keren dat ze "moest". Tot ze ongesteld werd en borsten kreeg, toen was het meisje niet meer tot nut voor haar moeder (misschien ook gebeurd met dat meisje wat zwanger is geworden zo jong, kan maar zo). Was in Nederland trouwens, van die reportage :133: Het is ziek dat zulke dingen gebeuren in de wereld en dan beter niet teveel bij stilstaan!

April vandaag even Dimitri bellen hoor!!! knuff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff... ja daar kun je het beste niet te lang bij stilstaan!!!

En wat voor straf die mensen dan krijgen... Pffff !!

Die moeten ze gewoon hun dingie afhakken en zelf op laten vreten, opsluiten en lekker laten misbruiken in de gevangenis.. zo iemand verdient niet beter!!!

Ja echt wat een ellende op de wereld he!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.