Ga naar inhoud

April lynn - Lipvergroting 12 mei 2011


Aanbevolen berichten

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste Reactie

:blush::blush::blush::blush:

ik voel me nu best lullig!

sorry meid....we draafden een beetje door!

vat het niet persoonlijk op! :147:

Ik voel me nu ook lullig :67: @Xanaa ook sorry namens mij.

Het was niet gemeen bedoeld maar meer als grapje want ik heb juist respect voor iedereen ongeacht hoe ze eruit zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee joh, ik voel me niet aangesproken hoor :blush:

Enne ik heb ze niet zo getuit naar voren als Angelina hoor. Ik heb gewoon volle lippen :141:

Wel ontzettend lief van je :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi mensjes!!!

Ik ben dus geweest zoals jullie weten!!

We waren daar om 19:05 en had een afspraak gemaakt om

19:30 omdat ik bang was te laat te komen door de files!

Dit viel tot zover nog mee!

We kwamen bij een erg mooi pand aan en belde aan,

de vrouw van Dr. dimitri deed open, erg leuke en mooie vrouw,

ze begeleide ons door het heel mooie ingerichte pand naar de wacht kamer :D

daar bood ze ons wat te drinken aan, ik kalmeerde een beetje.. toch wel eng

dacht ik! en dat was aan me te zien, me vriend die plaagde me een beetje.. lol :P

Toen kreeg ik een lijst die ik moet invullen, en toen werd ik opgehaald en naar de behandel kamer gebracht! daar kwam Dr. dimitri!

Een heel aardige en charmante man! Hij probeerde me een beetje op mijn gemakt te stellen en maak een paar grapjes haha! hij heeft me veel info gegeven en ik hem plaatjes laten zien, hij vertelde me want ik had veel plaatjes van adriana lima dat zei van een heel andere soort vrouw is, en ik nederlands zou dus niet zo heel mooi worden dan, ook had ik fotos van sylvia maar die waren wat groot toch wel en hij zei me dat hij heel graag de V in mijn bovenlip wilt behouden! en dat heeft zij dus niet!

Dus heb ik gezegt u weet wat ik ongeveer wilt niet te groot maar toch dat je het wel ziet.

En daar gingen we! ik kreeg een raar goedje op me lippen wat ze verdooft dit was dus ook in mijn mond gegaan.. tong en halve keel verdoofd lol!! :D :D en gevoel dat me lippen inmiddels zoeloe waren dit was normaal volgens de dokter haha ok dan maar!

Ik heb trouwens voor juvederm extra smile(amerikaans celeb opvul middel) gekozen, daar gingen we paar prikjes links paar recht, ook nog van onder!! en niet onder midden want hij vond dit al zo mooi!

Sommige prikjes voelde ik wel en sommige helemaal niet!

Om de prik voelde hij dus of ik nog leefde hahaha! hij zei tegen me, jij bent zo stil en geeft geen kik wauw, ik moet wel vragen of je nog leeft haha!

Af entoe liet hij me in me spiegel kijken en klaar waren we!

Ik kreeg een ijspak in de vorm van lippen!! echt zooooo cute! :D:blush: :blush:

En toen gingen we nog even naar het kantoor om over zonaar wt dingen te praten! kreeg wel paar veren in me *** haha altijd goed ;)

En toen gingen we rijden en ff lekker eten bij de burger king :blush::ph34r: fotos bij gevoegd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.