Ga naar inhoud

Sylvana1987 : 20 mei 2011 : Dr. D'Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

Hoi Roos,

Ooh dus jij was degene die zo makkelijk weg liep alsof er niets aan de hand was? Haha

Ik werd net wakker toen er iemand naast me weg ging.

Toen ik wakker werd keek ik even stiekem onder de dekens en begon spontaan te huilen...IK HEB ZE!!!

Ik had het ijskoud en het leek net of er een olifant op me zat pfff

Ik was om 11 uur geopereerd en werd om 1 uur wakker volgens mij en om half 3 mocht ik al naar huis.

In de auto 3x gespuugd(gelukkig was me moeder zo slim om zakjes mee te nemen.

Moest nog 3 uur in de auto zitten:(

Eenmaal thuis ben ik op de bank gaan liggen en kon dan ook helemaal niets, kan echt niet rechtop komen, me armen kan ik amper bewegen.

Maar met de pijn gaat het al beter.

Lijkt net of ik hele erge spierpijn heb en of me ribben zijn gekneusd.

Vandaag ook de hele dag gelegen:(

Wil zo graag even wat doen...al is het maar even naar de tuin lopen, maar wordt nog snel duizelig en misselijk.

Me borsten zien er nu al heel erg mooi uit...ben echt helemaal happy ermee.

Ik heb nog een zusje van 4 en ik liet het zien, zegt ze: zooooow heeeeyyy

Hahaha moest natuurlijk lachen maar deed ook weer zeer haha

Hoe gaat het met jou? Hoeveel cc heb je gekregen? Veel pijn? Ben benieuwd naar je foto's straks;)

Liefs sylvana

Link naar reactie
Delen op andere sites

:rolleyes: Hoi Sylvana,

Ik was om 11 uur half 12 al weg dus dat was waarschijnlijk iemand anders :rolleyes:

Toen ik wakker werd was ook het eerste wat ik deed onder de dekens kijken en dacht ZO HE hihi. Ook ik had het verschrikkelijk koud ik kreeg zo'n warmtedeken om me heen en een soort warmelucht blazer onder mijn deken.

Wat een verschil zeg......wij moesten ook zo'n 2,5uur naar huis rijden maar ik had onwijze trek dus heb onderweg lekker gegeten.......en tot nu toe valt de pijn ook mee. Raar he dat dat zo verschilt per persoon. Ik heb foto's bij mijn verslag gezet.

Ik had 80 B en ik heb 320cc gekregen. Ben heel benieuwd hoe het gaat worden!

Balen dat je zo'n pijn hebt heel veel sterkte en hoplijk gaat het snel beter.

groetjes Roos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh okee, nee dan was jij dat idd niet.

Gelukkig dat jij niet zo'n pijn heb, ik had ook wel honger maar kreeg echt niks binnen.

Ik had 75AA en kreeg 360cc. Dus het moet natuurlijk erg oprekken allemaal, vandaar dat ik zo'n pijn had denk ik.

Ik ga gauw ff kijken bij je verslag, ben benieuwd.

Liefs sylvana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sylvana,

Gefeliciteerd! :64: Hoop dat het snel betert met de pijn, de eerste dagen zijn het ergste. Wens je een voorspoedig herstel toe, laat je maar lekker verwennen. Las dat je gisteren ook nog snel duizelig/misselijk was, kun je al terug goed eten? Want het helpt wel iets te eten, al is het iets lichts, tegen de misselijkheid.

Fijn te lezen dat je je boobs al mooi vind, en grappige reactie van je kleine zusje hihi ^_^

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden,

Het gaat al een stuk beter met me...

Ben niet meer misselijk en kan nu zelf weer overeind komen van de bank en vanmorgen lukte het om zelf uit bed te komen.

Ik heb alleen heel erg opgezwolle tepels, hadden jullie dat ook?

Ik heb het gevoel alsof ze eruit worden geduwd. Heel naar gevoel.

Ook heb ik nog een vraagje...over 7 weken ben ik 2 weken vrij en zou ik graag met mijn vriend op vakantie willen.

Is dit verstandig i.v.m het litteken?

Ik hoor graag van jullie!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid,

Haha ik ben nu ruim 6 weken PO en ik heb nog steeds zin om mijn vriend dood te bliksemen als hij aan mij tepels zit, zo gevoelig zijn ze.

Na 5 dagen PO zijn we voor een weekje naar Frankrijk vertrokken met de auto, dus ik denk wel dat je vakantieplannen oke zijn. Wel opletten dat je niet in het water gaat en niet te veel in de volle zon zitten! Maar hé, in de schaduw van een boom, met een lekker drankje en een leuk boek, is het ook fijn vertoeven hoor.

Aangezien jij dan al bijna 8 weken PO bent, gaat het allemaal nog beter zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sylvana,

wat fijn dat je je alweer beter voelt. Ik heb ook hele gevoelige tepels gehad.

Na 4 of 5 weken ging dit gelukkig over. Nu voelen ze weer als vanouds (7,5 week po).

Je kunt wel op vakantie hoor als je acht weken po bent. Wel goed je littekens bedekken he, want

als ze rood/bruin kleuren is het zonde.

Have fun ;)

Groetjes Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sendai, haha nee mijn vriend moet er ook niet in de buurt komen :P

Ik heb zo een zin om ff een paar dagen weg te gaan, lekker relaxen en genieten.

Denk dat we 8 dagen naar Turkije gaan.

En idd wat je zegt...al ga ik lekker in de schaduw zitten met een boekje en een drankje. Heerlijk toch!!

@Esther24, Gelukkig gaat dit nog weg, want vind ze nu ook niet echt mooi ofzo haha

Dus nog een paar weekjes geduld en dan heb ik hopelijk mijn oude tepels weer terug.:P

Ja zoiezo let ik dan erg goed op met me littekens in de zon...kan het best dan factor 50 opsmeren denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.